|
Gedupeerde Dance Valley-gangers (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Little Theseus |
| ben niet eens verkouden geworden van anderhalf uur in de regen staan... Ik heb stevig doorgelopen, ben via haarlem gegaan, dat heeft me volgens mij gered, alleen wel nog steeds zo gaar als een aardappel.:confused: |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | | alleen wel nog steeds zo gaar als een aardappel |
mmm, da's niet zo mooi. Wat voor aardappel trouwens? Een bintje? Of een superbintje? Kruimig of niet? :D :D :D |
|
|
| SpeakerfreaK |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Wat voor aardappel trouwens? Een bintje? Of een superbintje? Kruimig of niet? :D :D :D |
hahahaha L O L !! Lachte me rot toen ik dat las :D:D:D
Enneh, goed om te weten dat ik niet de enige "snotneus" ben hier ;) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by SpeakerfreaK
geen jas, geen plastic zooi, geen vuilniszak...
ben nu trouwens ook vet verkouden door die tocht van 45min.-1uur door de regen, nadat ik helemaal bezweet was....:mad: |
Ik heb helemaal nix. En ik heb verdomme wel 4 uur door de regen gelopen die nacht. Zelfs 3 meisjes die met me mee waren hebben nix, terwijl ze maar 55 kg wegen ofzo en ook geen jas e.d. bij zich hadden. |
|
|
| Dago "B" Duck |
Ben het niet helemaal eens Speakerfreak. Ik ken mensen die op de weg naar Dancevalley al 2 uur op Sloterdijk hebben geprobeerd om naar Spaarnwoude te komen en daarna in Haarlem. Er werd om bussen gevochten. Zij hebben hun kaartje na ruim 4 uur wachten gewoon verkocht. M.a.w. op de heenweg was het al heel slecht geregeld en dan komen de mensen nog veel meer verspreid aanzetten. De organisatie heeft dus gruwelijk geblunderd.
Tenzij jij het normaal vindt dat je voor een feessie 3 uur heen en 3 uur terug moet lopen. Kijk, als ze dat er vantevoren hadden bijverteld, ok. |
|
|
| Eye-Riz |
Dus voorlopig is het niet Speakerfreak maar Snotterfreak? :p
(ik begin nou op dreef te komen, hihihi ;)) |
|
|
| SpeakerfreaK |
hmm, ben blijkbaar snel vatbaar voor ziektes :p (slechte weerstand)
hahahahah snotterfreak, een originele :):) |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Dus voorlopig is het niet Speakerfreak maar Snotterfreak? :p
(ik begin nou op dreef te komen, hihihi ;)) |
hehehe... Volgens mij toen onze SpeakerFreak zo buiten kou zat te lijden was het een stotterfreak!:rolleyes:
Enne Eye, willen wij jou wel meemaken als je op dreef bent? Volgens mij wordt het dan gevaarlijk! .. Tenminste, als je inderdaad net zo lomp bent als de echte deedee.. Straks staat mn haar nog in de brand!
Enne, ik was dan wel zo gaar als een aardappel, ik liep dan wel als een zoutzak, ik had dan wel de stem van herman brood zo schor ik was en ik sliep dan wel als een blok, maar ben nog altijd volledig mens hoor! :toothless :eyes: :toothless |
|
|
| Eye-Riz |
:D :D :D Met jou was het dus helemaal bar en boos gesteld little theseus!!
Enne, of ik ECHT zo erg ben als DeeDee, weet ik niet, dat zou je aan anderen moeten vragen. Ik ben alleen bang dat ik die bijnaam ooit niet voor niets heb gekregen ;) hoemeer koffie ik drink, hoe erger het wordt... :D :D :D |
|
|
| Little Theseus |
Ben intussen weer helemaal de oude...
| quote: | | hoemeer koffie ik drink, hoe erger het wordt... :D :D :D [/B] |
En als we je in plaats van koffie sterke drank geven? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Ben intussen weer helemaal de oude...
En als we je in plaats van koffie sterke drank geven? |
HEHE, van sterke drank blijf je niet Hyper. Ik heb wel andere merchandise, die je wel houdt gaan.!!! |
|
|
|
|