|
Gedupeerde Dance Valley-gangers (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
| er is een site die voor gedupeerden van dancevalley is heb ik gehoord, wie heeft toevallig t adres ervan?? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
en daarnet zei je nog dat je had verkocht aan een paar duitsers toch? |
Dat klopt, de meeste illies die ik heb gaan maar 2 uur mee. Alleen deze gingen wel 3 1/2 uur mee. Dus ik had er wat over. Die lui hadden zelf ook al illies, maar niet genoeg. Ik was ze aan het begin van de dag ook al tegen gekomen. Best toffe lui, maar engels konden ze niet echt.
Appeltjes en Dophijntjes zijn goed. Ik had 1 Duifje maar die was te relaxt, daar zat niet echt een hoogtepunt in. Alles verliep in 1 waas voor 2 uur ofzo. Die appeltjes die ik had zijn gif groen en kleiner dan normaal. Ik als grote vent had er nog moeite mee, ik moest zelfs een rust pauze inlassen op een gegeven moment...
Eén zo'n vent zei dat ik te grote doppen had voor overdag hehe. Een vriend van hem had dub. Mitsubitshi's en wilde ruilen, noway my friend!!!! Die appeltjes zijn veel beter... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
er is een site die voor gedupeerden van dancevalley is heb ik gehoord, wie heeft toevallig t adres ervan?? |
Dat adres is http://dedancedupe.fateback.com/ |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik als grote vent had er nog moeite mee, ik moest zelfs een rust pauze inlassen op een gegeven moment...
|
Heb je niet toevallig zitten chillen bij Armin ergens in de hoek?
Want naast me streek een behoorlijk grote gozer neer met doppen in zijn kop van hier tot Tokyo & een blauw/witte blouse ofzo aan :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Heb je niet toevallig zitten chillen bij Armin ergens in de hoek?
Want naast me streek een behoorlijk grote gozer neer met doppen in zijn kop van hier tot Tokyo & een blauw/witte blouse ofzo aan :) |
Nee, dat was ik niet. Ik heb zeg maar geen één populaire DJ gezien. Ik weet ook niet waarom, in die andere tenten was het ook leuk!!
En check je E-mail en PM ff, die staat nml vol!!! |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik had 1 Duifje.
|
Die had ik ook bij me voor het eerst. Echt goed waren die, lag ik lekker in het gras bij Andy Farley zwaar te spacen. :eyes: En wat kunnen wolken dan ontzettend mooi zijn. :) |
|
|
| SpeakerfreaK |
| quote: | Originally posted by Kamaya
Beste TA'ers, Ik moet zeggen dat ik Dance Valley echt vet wreed vond en ik ga volgend jaar zeker weer! |
Helemaal mee eens!
| quote: | | (wie sloopt er gvd een bus en zet hem in de fik!?) |
Dat is maar t eind, en wat ik te zeggen heb (please mensen vat me niet verkeerd als je dr ZELF niets aan kan doen): al het lopen en oponthoud werd ook voor een groot deel veroorzaakt door de "feestgangers" zelf !!
Zelf had ik het niet zó slecht...wel moeten lopen terug .. maarja het is nou eenmaal zo, en het mocht MIJN pret niet drukken, PARTY ON ! |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | | Alle feesten zijn commercieel, alleen de kleinere zoals Wildlife en Earth etc niet.... |
Er zijn zat feesten die NIET commercieel zijn en OERgezellig, en dansbaar, feestbaar, freakbaar, hoe je het ook wil noemen!!!!!!! Je moet alleen wel wat verder zoeken dan je neus lang is, omdat deze feesten misschien niet zo direct in het gangbare circuit bekend zijn!!!! Kleinere feesten zijn vaak gezelliger, omdat je niet nummertje zoveel bent op de dansvloer of er omheen. Ga maar eens naar www.nexusparties.nl, bij de links staan ook andere kleinere organisaties, daar zou je ook eens kunnen kijken..... |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Er zijn zat feesten die NIET commercieel zijn en OERgezellig, en dansbaar, feestbaar, freakbaar, hoe je het ook wil noemen!!!!!!! Je moet alleen wel wat verder zoeken dan je neus lang is, omdat deze feesten misschien niet zo direct in het gangbare circuit bekend zijn!!!! Kleinere feesten zijn vaak gezelliger, omdat je niet nummertje zoveel bent op de dansvloer of er omheen. Ga maar eens naar www.nexusparties.nl, bij de links staan ook andere kleinere organisaties, daar zou je ook eens kunnen kijken..... |
PROMOTEN!!!!!!!:D :D :D :D :D |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by SpeakerfreaK
wel moeten lopen terug .. maarja het is nou eenmaal zo, en het mocht MIJN pret niet drukken, PARTY ON ! |
jij had zeker een jas...:mad: |
|
|
| SpeakerfreaK |
geen jas, geen plastic zooi, geen vuilniszak...
ben nu trouwens ook vet verkouden door die toch van 45min.-1uur door de regen, nadat ik helemaal bezweet was....:mad: |
|
|
| Eye-Riz |
een troost: ik ben ook verkouden, en ik ben niet eens naar Dance Valley geweest, hihihi!
;) |
|
|
|
|