|
מאיפה מוטורסייקל??
|
View this Thread in Original format
| zionizhak |
חברה חבר שלי אומר שאתמול ברדיו אמרו שגבריאל ודרזדן הם אמריקאים
עכשיו תאמת אף פעם לא דברו על זה פה אני חושב...
אצלי בתת מודע תמיד היה לי שהם גרמנים....
חבר שלי אומר בעצם שאמרו שמוטורסייקל הם אמריקאים
קיצר תבהירו תסוגיה
מצפה לתשובה מהר |
|
|
| Black-Dragon |
Josh Gabriel & Dave Dresden presents MOTORCYCLE
גבריאל ודרזדן הם אמריקאים והם בעצם ההרכב מוטוסייקל..
קפיש? |
|
|
| eXeTik |
| הרכב מנצח... פשוט מדהים הסגנון שלהם, מדהים! |
|
|
| Shahar |
למה הם הפסיקו ליצור דברים בשם הזה באמת?
יש איזה טראק שיצא אחרי
ATRC
אבל הוא לא מפורסם ...
יש משהו? |
|
|
| KrazyDJs |
Imagination
יש איזה ריפ דפוק שלי או משו בסגנון
בטח פייק אני מניח... |
|
|
| Rising |
הסינגל הבא שלהם זה...
Deep Breath, Love |
|
|
| Hell_Copter |
לפי מיטב הבנתי הם עומדים גם מאחורי
Andain
והם מוציאים מיליון רמיקסים...
אז זה לא שהם נעלמו |
|
|
| ronsh |
זה ידוע שהם אמריקאים..
כשארמין אירח אותם בתוכנית הם סיפרו קצת על עצמם...
הם ממשיכים להפציץ עם רמיקסים חדשים...
בסט האחרון שלהם שהיה בתחנת רדיו
TranceSphere
הם נתנו לטעום כמה מהדברים הבאים
Gabriel & Dresden - Dub Horizon
Ils - Muzik (Gabriel & Dresden's Gothik remix)
Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Mix)
ככה שהחברה האלה לא מפסיקים לתת בראש
חוץ מזה תמיד ראיתי מיקסים רק של
Josh Gabriel לבד
אבל אף פעם לא ראיתי טראק שדייב דרזדן עשה לו רמיקס לבד |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by ronsh
חוץ מזה תמיד ראיתי מיקסים רק של
Josh Gabriel לבד
אבל אף פעם לא ראיתי טראק שדייב דרזדן עשה לו רמיקס לבד |
עד כמה שאני יודע
01-limp_bizkit-behind_blue_eyes__trifactor_blue_room_remix-mns.mp3
דייב דרזדן עומד מאחורי טריפאקטור...
אז הרמיקס הזה שלו :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לפי מיטב הבנתי הם עומדים גם מאחורי
Andain
והם מוציאים מיליון רמיקסים...
אז זה לא שהם נעלמו |
הם לא הוציאו שום רמיקס עם השם
motorcycle
דברתי על
motorcycle
לא על רמיקסים שלהם עם השם
gabriel and dresden |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by zionizhak
חברה חבר שלי אומר שאתמול ברדיו אמרו שגבריאל ודרזדן הם אמריקאים
עכשיו תאמת אף פעם לא דברו על זה פה אני חושב...
אצלי בתת מודע תמיד היה לי שהם גרמנים....
חבר שלי אומר בעצם שאמרו שמוטורסייקל הם אמריקאים
קיצר תבהירו תסוגיה
מצפה לתשובה מהר |
SHOCKED !!!! |
|
|
| warpedd_ |
חשבתי על משהו מעניין
ג&ד מנגנים ויוצרים מוזיקה מאוד שונה יחסית למוזיקה אלקטרונית מארה"ב
ששמה שולטת הסצנה הניו-יורקית של ההאוס והפרוגרסיב וכו'
המוזיקה שלהם מאוד מזכירה דווקא יוצרים הולנדים |
|
|
|
|