|
Trance Energy 20-10-2001 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| michiel |
| quote: | Originally posted by Blik
achteraf bleek ATB nog wel goed te zijn, maar dat weet je ook niet vantevoren. |
???????
dat heb ik wel vaker van mensen gehoord maar dat vind ik vreemd, ik wist wel van tevoren dat atb heel goed kon draaien en een knalset neer zou zetten omdat ik hem een paaar keer gehoord had
maar draait atb niet zo vaak ofzo?
anywayz, ik verwacht niet te veel van de line-up
maar ik hoop dat het leuk feestje wordt
later
michiel |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by michiel
???????
dat heb ik wel vaker van mensen gehoord maar dat vind ik vreemd, ik wist wel van tevoren dat atb heel goed kon draaien en een knalset neer zou zetten omdat ik hem een paaar keer gehoord had
maar draait atb niet zo vaak ofzo?
|
Ik ken de DJ ATB (André Tanneberger) alleen maar van Trance Energy, nog nooit ergens anders gehoord, kijk maar eens op http://beam.to/djsets daar staan volgens mij alle sets op die hij gedraaid heeft |
|
|
| moogwai |
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat zowel Blank & Jones als DJ Jamx (van Dumonde) waren geboekt...MAAR DAT WAS OP DE OUDE DATUM (6 oktober) :( !!!.
Nu is TE op 20 oktober en het was zo goed als zeker dat B&J niet kunnen komen op deze dagen.. ik hoop wel dat JamX komt.. want die kan lekker knallen... maar meer informatie weet ik nog niet hierover.
Dus ik hoop dat ze nog een goede line-up kunnen neerzetten want veel DJ's kunnen op 20 oktober al geboekt zijn :(
Als het een beetje interessante line-up wordt dan ga ik zeker.. ook al is Heerenveen een heel eind weg :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Blik
ik denk dat ze Dumonde vragen om te komen draaien |
nou, heb ik in ieder geval de helft goed:D |
|
|
| Akira |
| nou ja ff afwachten wat de line up word...hopen dat het een beetje te pruimen is dan ga ik misschien wel ff kijken |
|
|
| Remy D |
| Ik ga zoiezo, Ik maak er toch wel een topfeestie van. |
|
|
| Da Violator |
| mensen, zit het erin dat marco v komt draaien? want dat is toch wel mijn favo moet ik zeggen... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Da Violator
mensen, zit het erin dat marco v komt draaien? want dat is toch wel mijn favo moet ik zeggen... |
Nou, er staat niets van in z'n schedule, maar wat niet is kan nog komen. |
|
|
| Dj Lex |
| Zou iig de boel een stuk leuker maken :D:D:D:D |
|
|
| Akira |
| nou als ze PVD en Tiesto er neerzetten ben ik allang tevreden :p |
|
|
| Bellie |
Fok tiesto.Die man draait elke keer maar dezelfde platen.Laten ze nu eens wat meer buitenlandse grootheden boeken.Paar voorbeelden:Joy Kitikonti,Moogwai,Cosmic Gate,PvD.Armin heeft er volgens mij ook nooit gedraaid.Wat ze de laatste keer hadden gedaan was echt TOP gewoon.Picotto,ATB.Weer es wat verandering tenminste...
GREETZ!! |
|
|
| Little Theseus |
OOOOOEEEEEEEEEWAAAAAAAAAAAAA
Als PvD er zou draaien zou ik echt he-le-maal gek worden, en meteen m'n kaartje kopen (wat ik toch al doe, maar dan supersnel). Zal trouwens niet gebeuren... of toch.. in mn dromen ja.
Wie WEL leuk zouden zijn daar: Judge Jules, of Cor Fijneman... Superrlekkerr, en passen prima op het feest volgens mij. |
|
|
|
|