return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Trance Energy 20-10-2001 (pg. 3)
View this Thread in Original format
moogwai
Je kunt nu al tickets kopen zag ik op de site.. maar ja als ik de line-up niet weet.. ga ik echt geen ticket kopen... anders krijg is misschien een "karremans gevoel"

En als iemand de line-up weet.. meteen posten he !!!
Bellie
Ik haal mn kaartje zoieso wel.Vorig jaar had ik mn kaartje voor TE in Utrecht een week na I LOVE TECHNO gehaald.Ik had toch zoiets van:Mn 1ste TE (thialf) was toch een succes dus waarom niet gelijk kaartje halen.En wat bleek later....Picotto kwam :D.En die was ook supervet.Dus ik denk dat ik binnenkort al mn kaartje ga halen.Ik weet toch wel dat het weer bruut wordt.Thialf is vette locatie.

GREETZ!!
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Bellie
Dus ik denk dat ik binnenkort al mn kaartje ga halen.Ik weet toch wel dat het weer bruut wordt.Thialf is vette locatie.

GREETZ!!

Nou, ik heb al een kaartje. Dus ik ben wel van de partij. Maakt me opzich toch niet veel uit wie er op zo'n TE draaien. Ik vermaak me toch altijd!!!
moogwai
Ben nog nooit in Thialf geweest.. maar het lijkt me wel vet daar... en met de verbouwing zou het er alleen maar op vooruit gegaan zijn :)
Bellie
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Nou, ik heb al een kaartje. Dus ik ben wel van de partij. Maakt me opzich toch niet veel uit wie er op zo'n TE draaien. Ik vermaak me toch altijd!!!

Thats the spirit petrusje :D
Meeting Trance Energy...lol :)

GREETZ!!
Dj Alpha
Okee mensen ik ben weer back in Holland en k zie net een meeltje van iemand van IDT staan ivm met TE:
---------------------------------
Momenteel zijn we de line-up aan het samenstellen...als ik meer weet laat ik je het wel weten!

Wessel

---------------------------------

Ik wacht duz op zn meel terug en zodra ik deze heb zal ik t meteen posten evanals de official lineup van Innercity (of is die ondertussen al bekend?)
Ja kweet t niet, je gaat zo achter lopen van vakantie..
Ik kan jullie iig al 3 namen geven die er komen maar dat is waarschijnlijk nix nieuws:
Gielen
Jean
Rank1

Ik zie dat er heel veel mensen gaan naar TE duz dat wordt meeten neem ik aan?

Oh ja nog iets, Tiesto zou nooit draaien op TE????
Hoe heette het feest dan dat op 31-12-1999 was???
Bellie
Dat feest heette volgens mij alleen "ENERGY" geen "TRANCE" ervoor.....

GREETZ!!
Dj Alpha
Toch heb ik gelijk. Ik weet niet of je de set hebt van tiesto @ eenrgy2000 maar ik was zelf op dat feest, t heette Energy2000 maar t was echt een editie van Trance Energy.
Op de liveset kun je het ook horen, afentoe komt er zo'n jingle voorbij "Trance Energy"
Miss Proximus
Afterparty bij Miss P!!!!!! hehe :D

Als ik tegen die tijd verhuisd ben, dan kunnen we wel feestje bouwen :) :) :)

Ennu...zo niet..dan is mijn huisje alleen toegankelijk voor de enige echte VIP op deze site :p ....rara...wie? :p
Dago "B" Duck
Gokje: DJ Bellie?

!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Bellie

Thats the spirit petrusje :D
Meeting Trance Energy...lol :)

GREETZ!!

HEHE, ik ben niet echt zo'n 'meeting-persoon'. We zullen wel weer zien. Als er echt een meeting komt (vast wel) ga ik alles in het werk stellen om het niet te vergeten en/of te laat te komen.

GReeTZ
Dj Alpha
mee eens :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement