|
Trance Energy 20-10-2001 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
HEHE, ik ben niet echt zo'n 'meeting-persoon'. We zullen wel weer zien. Als er echt een meeting komt (vast wel) ga ik alles in het werk stellen om het niet te vergeten en/of te laat te komen.
GReeTZ |
YEA......RRRRRIGHT! :D |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Als er echt een meeting komt (vast wel) ga ik alles in het werk stellen om het niet te vergeten en/of te laat te komen.
[/B] |
hehehe.... ik ga het ook weer proberen, maar als Petrus komt dan is volgens mij wel zeker dat er iemand niet/of te laat zal komen op de meeting... rara wie...:D |
|
|
| magrec |
TIESTO heeft gedraaid op koninginnenacht 1999!!!!!!!!!!!!!
Dat feestje heette trance energy werd voor het eerst gehouden in beursgebouw eindhoven. Daar draaide ATB ook. |
|
|
| Evil_E |
| Toen was trance Energy nog niet commercieel en nog niet echt super bekend bij elke 538 luisteraar bijvoorbeeld |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Evil_E
Toen was trance Energy nog niet commercieel en nog niet echt super bekend bij elke 538 luisteraar bijvoorbeeld |
correctie reclames op tv en radio voor geweest................... |
|
|
| Evil_E |
| Het was toen wel commercieel, maar niet TE commercieel zodat Tiesto er niet meer wil draaien. |
|
|
| DJ_Massive |
Wat lees ik daar net??
Rank 1 van de partij ??
jiipiieeeeeeee
hopelijk een vette liveact |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ennu...zo niet..dan is mijn huisje alleen toegankelijk voor de enige echte VIP op deze site :p ....rara...wie? :p |
Nou wie?
Ik lig er helemaal uit |
|
|
| Dj Alpha |
| Ik denk dat Rank1 gewoon een dj set doet.. En dat hoop ik :) |
|
|
| OENKABOENKA |
Hoop dat Rank 1 net zo`n setje gaat weg geven als op Sensation 2001 want dat was wel een toppertje. Ik ga in ieder geval naar TE no matter what! Als de geluidsinstallatie maar een beetje goed is. ja toch .....
{-_-} |
|
|
| Flipper01 |
Ik ben errug benieuwd wie er nog meer draaien, Blank & Jones lijkt me echt superr. Ik heb de liveset van Mayday gehoord en die was echt geweldig. Marco V mag ook wel weer draaien van mij, want die set die hij op Sensation heeft neergezet was echt helemaal TOP!
We'll see |
|
|
| TranceFool |
| De Line-Up wordt bekend op 27 AUGUSTUS!!!!!! :D:D:D:D:D |
|
|
|
|