return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Trance Energy 20-10-2001 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!



HEHE, ik ben niet echt zo'n 'meeting-persoon'. We zullen wel weer zien. Als er echt een meeting komt (vast wel) ga ik alles in het werk stellen om het niet te vergeten en/of te laat te komen.


GReeTZ


YEA......RRRRRIGHT! :D
Little Theseus
quote:
Als er echt een meeting komt (vast wel) ga ik alles in het werk stellen om het niet te vergeten en/of te laat te komen.
[/B]


hehehe.... ik ga het ook weer proberen, maar als Petrus komt dan is volgens mij wel zeker dat er iemand niet/of te laat zal komen op de meeting... rara wie...:D
magrec
TIESTO heeft gedraaid op koninginnenacht 1999!!!!!!!!!!!!!

Dat feestje heette trance energy werd voor het eerst gehouden in beursgebouw eindhoven. Daar draaide ATB ook.
Evil_E
Toen was trance Energy nog niet commercieel en nog niet echt super bekend bij elke 538 luisteraar bijvoorbeeld
magrec
quote:
Originally posted by Evil_E
Toen was trance Energy nog niet commercieel en nog niet echt super bekend bij elke 538 luisteraar bijvoorbeeld

correctie reclames op tv en radio voor geweest...................
Evil_E
Het was toen wel commercieel, maar niet TE commercieel zodat Tiesto er niet meer wil draaien.
DJ_Massive
Wat lees ik daar net??

Rank 1 van de partij ??

jiipiieeeeeeee
hopelijk een vette liveact
Dj Lex
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ennu...zo niet..dan is mijn huisje alleen toegankelijk voor de enige echte VIP op deze site :p ....rara...wie? :p


Nou wie?

Ik lig er helemaal uit
Dj Alpha
Ik denk dat Rank1 gewoon een dj set doet.. En dat hoop ik :)
OENKABOENKA
Hoop dat Rank 1 net zo`n setje gaat weg geven als op Sensation 2001 want dat was wel een toppertje. Ik ga in ieder geval naar TE no matter what! Als de geluidsinstallatie maar een beetje goed is. ja toch .....

{-_-}

Flipper01
Ik ben errug benieuwd wie er nog meer draaien, Blank & Jones lijkt me echt superr. Ik heb de liveset van Mayday gehoord en die was echt geweldig. Marco V mag ook wel weer draaien van mij, want die set die hij op Sensation heeft neergezet was echt helemaal TOP!

We'll see
TranceFool
De Line-Up wordt bekend op 27 AUGUSTUS!!!!!! :D:D:D:D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement