return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Qontact 29 april 2004
View this Thread in Original format
ArisE2
Toevallig zag ik op Misja z'n agenda dat hij geboekt staat voor Qontact in de HMH. Op Q-dance kon ik verder geen aanvullende info vinden over een verdere line-up, of uberhaupt enkele info hierover!!
Weet iemand hier meer over?:conf:
Ding Chavez
Ergens in een thread zei iemand geloof ik ook dat Qontact 2004 in de agenda van Judge Jules stond.

[edit]z'n agenda voor april 2004[/edit]
ArisE2
hopen dat 'ie (Judge Jules) dan niet weer zo'n dramatische set neerzet zoals de vorige keer..(beetje rammen en jammen als een half zatte Engelse hooly)

Liever zie ik weer een herhaling van Qontact 2001 waarin hij naar mijn mening de beste set ooit heeft neegezet.. :eyespop:
franzelare
zo, ff op flok toegevoegd ;)

en op de site van Judge Jules staat hij idd ook al
moogwai
Bericht van de q-dance site:

Geheel volgens traditie zal op 29 april 2004 opnieuw een editie van het (hard)trance concept Qontact plaatsvinden.

Dit ultieme feestconcept zal mede door zijn altijd vernieuwende en (inter)nationale line-up, gecombineerd met fantastisch decor, licht en geluid, het startpunt zijn voor koninginnedag in Amsterdam.

In tegenstelling tot voorgaande jaren zullen er in plaats van 2 zalen 3 zalen beschikbaar zijn. De Pepsi Stage zal voor deze gelegenheid bij het evenement betrokken worden, alwaar diverse club-dj’s het programma zullen verzorgen.
The Black Box en de Postbanklounge in de Heineken Music Hall zullen als vanouds gevuld worden met artiesten van grote (inter)nationale klasse.

De volledige line-up is als volgt: Marco V, Ferry Corsten, DuMonde (DE), Bas & Ram, Marcel Woods, Igor S (IT), Misja Helsloot, Dave 202 (CH),
Marc La Cruz (DE), Spider, Kiama.

De vorige edities van Qontact in Amsterdam waren allen ver van te voren uitverkocht en organisator Q-dance verwacht dat dit ook dit jaar zal gebeuren.

------------------------------------------------------------------------------------------

Kaarten voor Qontact zijn landelijk bij alle filialen van de TicketBox en Free Record Shop te verkrijgen en kosten € 40,25 (ex fee). De kaartverkoop start zaterdag 21 februari 2004.
moogwai
Waar is de trance??? Gelukkig hou ik ook van hard & techtrance en dan valt de line-up zeker niet tegen!

Maar waar is the Judge ???
magrec
Jemig 40 pleuro's voor zo'n B-feest :p
-TAIS-
Wie is Kiama dan? Of heeft Judge Jules een nieuw alias? :p

Vind het wel matig dat ze het hardtrance hebben gemaakt nu, maarja, waarschijnlijk kunnen ze niet echt anders om het uitverkocht te krijgen.
SnuggLe
Zet sirene aan...

Mayday...
Mayday...
Mayday...
Mayday...
Mayday...
Mayday...
Mayday...
Mayday!!!
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Blaat

Als het meezit/doorgaat lekker op queensday met de boot door adam toeren inclusief een vette dj :D

Donna
QueensQontact vink toch wel een leuk iets,maybe omdat de eerste zo onwijs rockte,majah,ff kijken hoe t gaat lopen.
Misja is indd geboekt,ook hoorde ik iets over woods,astrid blabla etc.

We zien t wel
Ding Chavez
40 euro?! Dan was IC idd nog goedkoop te noemen...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement