return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 
Voor de liefhebbers: nieuw Tiesto-album op komst (pg. 20)
View this Thread in Original format
TranceFool
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Het is geen scan geworden die de schoonheidsprijs zal winnen, maar het is iig te lezen ;)

Voorkant
Pagina 1
Pagina 2
Pagina 3

Erg leuk interview!!
Thanx :)

......en ik denk eerlijk gezegd dat het Tiesto nog gaat lukken ook, wat hij van plan is :)
Asperge
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Het is geen scan geworden die de schoonheidsprijs zal winnen, maar het is iig te lezen ;)

Voorkant
Pagina 1
Pagina 2
Pagina 3

je bent een held:)

leuk nuchter artikeltje:D
MaGiK54
Leuk stukkie in de Telegraaf, maar om tijdens zijn sets alleen maar eigen werk te draaien is denk teveel van het goede. Dat worden dus dan geen solo's meer van 8 a 9 uur :)
Muppet
erg leuk interview, vindt het toch wel knap. Zo veel faam hebben en dan nog echt met beide benen op de grond staan, das echt knap! Maar ja wij nederlanders zijn gewoon nuchter.

En over zijn idee, denk dat het hem wel zal lukken uiteindelijk
TimeportE
ik weet niet of pvd het nog steeds doet maar toen ik hier op ta kwam waren bijna al zijn sets gevult met eigen producties, remixes of reworks van hemzelf.. dus waarom zou het tiesto niet lukken.. ik weet niet of ik daar op zit te wachten maar toch..
moogwai
Idd een leuk artikel. Alleen dat 'alleen eigen werk' draaien, zal wel mee vallen. Ik denk ook eerder zoals TimeportE meer PvD-achtig dan, misschien dat hij ook Tiesto-Re-Edits gaat draaien (dat doen eigenlijk andere Blackhole dj's al voor hem.. we nemen een montana :) ). Eigenlijk ook niks mis mee, zo kun je je tenminste onderscheiden van andere Dj's.

Bij een Tiesto is het zowieso dat hij vaak platen veel eerder krijgt als andere Dj's... neem bijvoorbeeld producties van Mark Norman, Ton TB/Three Drives, Mr Sam, enz. Tiesto draait deze echt al lang voordat de rest ze krijgt. Denk ook dat hij door deze combinatie nog lang succes heeft.
Ding Chavez
quote:
Originally posted by TimeportE
ik weet niet of pvd het nog steeds doet maar toen ik hier op ta kwam waren bijna al zijn sets gevult met eigen producties, remixes of reworks van hemzelf.. dus waarom zou het tiesto niet lukken.. ik weet niet of ik daar op zit te wachten maar toch..

Zoals moogwai ook al zei, ik vind een re-edit met een eigen bassje eronder geen eigen werk. Maar op zo'n manier krijg je natuurlijk wel makkelijk een lange set vol "eigen werk".
Tim81
Voor slechts 12 euro af te halen bij Media Markt
mindcrash
SUPER ALBUM !!!!!!!!!!!!!!!
Chicane
quote:
Originally posted by mindcrash
SUPER ALBUM !!!!!!!!!!!!!!!

Daar kwam je je helemaal hier op dit forum voor registreren om te melden wat we al maanden wisten? :D

_O_ teh pwnz

Tim81
Idd... maarja, ik meld ook weleens onzin (zoals hier!):crazy:
Asperge
quote:
Originally posted by Tim81
Idd... maarja, ik meld ook weleens onzin (zoals hier!):crazy:

:rolleyes:

+1

:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21