return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Voor de liefhebbers: nieuw Tiesto-album op komst (pg. 7)
View this Thread in Original format
Fkwebeman
quote:
Originally posted by SnuggLe
De eerste keer dat ik herinner dat ik FLight 643 hoorde was op Impulz Indoor tijdens een set van Sander Kleinenberg in 2001.

ik hoorde hem voor het eerst op 3fm, bij dutch music week (ofzo) hadden ze tussen 19:00 en 21:00 de hele week nederlandse dj's op bezoek, elke dag 2 en elk draaide een half uurtje/3 kwartier..
Tiesto draaide toen 643 en train, geweldige nummers vond ik dat.. live zal wel op een solo ofzo zijn geweest.
MennoB
"Love Comes Again" cover:

"Just Be" album cover:
SnuggLe
Covers zien er wel stoer uit!
Jesse
Ben echt benieuwd naar die track met BT omdat BT echt een mooie zangstem heeft. Voor degene die hem nog nooit hebben horen zingen, luister BT - Satellite eens, afkomstig van zijn Movement In Still Life CD.
MennoB
quote:
Originally posted by Jesse
Ben echt benieuwd naar die track met BT omdat BT echt een mooie zangstem heeft. Voor degene die hem nog nooit hebben horen zingen, luister BT - Satellite eens, afkomstig van zijn Movement In Still Life CD.

Jan Johnston zit toch ook achter BT, of alleen bij een paar nummers?
Ding Chavez
quote:
Originally posted by MennoB
Jan Johnston zit toch ook achter BT, of alleen bij een paar nummers?

BT = Brian Transeau, dus 1 man. Jan Johnston is "gewoon" een zangeres die meewerkt met verschillende producers, oa dus ook BT.
BaRTeZ
quote:

ik vind m tegenvallen

het is eigenlijk traffic met vocals, en die vocals zijn niet echt speciaal.

had beter verwacht!
MennoB
quote:
Originally posted by Ding Chavez
BT = Brian Transeau, dus 1 man. Jan Johnston is "gewoon" een zangeres die meewerkt met verschillende producers, oa dus ook BT.

Dus BT is producer, songwriter en zanger ineen?
eieregooie
correct
MennoB
Ooh, ik dacht dat hij de producer was en dat Jan Johnston de zangeres was van die nummers.

Weer wat geleerd :)

Asperge
10 tracks beterrrrrrrrr dat betekend lange versies net zoals IMM:D :D :D
basvh
quote:
Ben echt benieuwd naar die track met BT omdat BT echt een mooie zangstem heeft.

ik zit dat laatste album te luisteren via live stream vind hem maar beetje irritante zangstem hebben
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement