|
Voor de liefhebbers: nieuw Tiesto-album op komst (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
De eerste keer dat ik herinner dat ik FLight 643 hoorde was op Impulz Indoor tijdens een set van Sander Kleinenberg in 2001. |
ik hoorde hem voor het eerst op 3fm, bij dutch music week (ofzo) hadden ze tussen 19:00 en 21:00 de hele week nederlandse dj's op bezoek, elke dag 2 en elk draaide een half uurtje/3 kwartier..
Tiesto draaide toen 643 en train, geweldige nummers vond ik dat.. live zal wel op een solo ofzo zijn geweest. |
|
|
| MennoB |
"Love Comes Again" cover:
"Just Be" album cover:
 |
|
|
| SnuggLe |
| Covers zien er wel stoer uit! |
|
|
| Jesse |
| Ben echt benieuwd naar die track met BT omdat BT echt een mooie zangstem heeft. Voor degene die hem nog nooit hebben horen zingen, luister BT - Satellite eens, afkomstig van zijn Movement In Still Life CD. |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Jesse
Ben echt benieuwd naar die track met BT omdat BT echt een mooie zangstem heeft. Voor degene die hem nog nooit hebben horen zingen, luister BT - Satellite eens, afkomstig van zijn Movement In Still Life CD. |
Jan Johnston zit toch ook achter BT, of alleen bij een paar nummers? |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by MennoB
Jan Johnston zit toch ook achter BT, of alleen bij een paar nummers? |
BT = Brian Transeau, dus 1 man. Jan Johnston is "gewoon" een zangeres die meewerkt met verschillende producers, oa dus ook BT. |
|
|
| BaRTeZ |
Ben echt benieuwd naar die track met BT omdat BT echt een mooie zangstem heeft. Voor degene die hem nog nooit hebben horen zingen, luister BT - Satellite eens, afkomstig van zijn Movement In Still Life CD. |
ik vind m tegenvallen
het is eigenlijk traffic met vocals, en die vocals zijn niet echt speciaal.
had beter verwacht! |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
BT = Brian Transeau, dus 1 man. Jan Johnston is "gewoon" een zangeres die meewerkt met verschillende producers, oa dus ook BT. |
Dus BT is producer, songwriter en zanger ineen? |
|
|
| MennoB |
Ooh, ik dacht dat hij de producer was en dat Jan Johnston de zangeres was van die nummers.
Weer wat geleerd :) |
|
|
| Asperge |
| 10 tracks beterrrrrrrrr dat betekend lange versies net zoals IMM:D :D :D |
|
|
| basvh |
Ben echt benieuwd naar die track met BT omdat BT echt een mooie zangstem heeft. |
ik zit dat laatste album te luisteren via live stream vind hem maar beetje irritante zangstem hebben |
|
|
|
|