|
Dance Valley 2004-tråden. (7:e augusti)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Laszlo |
Då var det dags att skapa en sådan här också. Fick idag nämligen newsletter från UDC med budskapet om att biljetterna till årets upplaga av detta massiva event som går av stapeln den 7:e augusti släpps nu på MÅNDAG. Den 2:a mars alltså.
Vem mer än jag SKA ner dit, no matter what?
Vi får bara hålla tummarna för att ticketbox.nl inte är de enda som säljer biljetter.

Nu ska jag sluta promota som om detta vore min egen fest. ;) |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by reveal
Datum? |
7:e augusti |
|
|
| Connector |
Hey laszlomannen, säg till om du behöver 2 parasiter med dig på resan. Jag och en kompis är lite sugna på det här men det är lättare när någon annan tänker åt oss :)
Vi kan bjussa på bira :) |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by Connector
Hey laszlomannen, säg till om du behöver 2 parasiter med dig på resan. Jag och en kompis är lite sugna på det här men det är lättare när någon annan tänker åt oss :)
Vi kan bjussa på bira :) |
Jag ska snacka med de andra i gänget nu i helgen och höra vem och vilka som ska med. Förra året var vi ju 10 pers från början som jag lade ut pengar till för biljetterna. Fem av de stannade sedan hemma, och jag fick ta den ekonomiska smällen. Så de som kan ge mig pengar för biljetter innan måndag beställer jag till, annars får de lösa det på egen hand. Blir vi isåfall färre än 5 pers så säger jag till. Kan vara kul att åka med ett annat gäng för en gångs skull :) |
|
|
| Sorrow |
| Har det släppts någon lineup? |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by Sorrow
Har det släppts någon lineup? |
Det er over 5 måneder til festen holdes, UDC har sikkert ikke begynt bookingen en gang. Kanskje litt vel tidlig å starte en tråd eller hva Laszlo? :p Jaja, litt tidlig forhåndshype skader vel ikke :D Nå som Basiqair er i gang skal jeg komme meg ned til Holland, enten for dette eller for Mysteryland. Må bare bestemme meg for hvilken av dem... |
|
|
| SWE_TRANCE |
| Jag avvaktar nog tills jag ser lineup och har lite koll på vad som händer i sommar... Däremot är det väl 10-års jubileum för dance valley iår? Så linan borde inte va någon besvikelse :) |
|
|
| Sypherion |
| fy fan....ser ut som ett riktigt fett jävla mega party. |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Förra året var vi ju 10 pers från början som jag lade ut pengar till för biljetterna. Fem av de stannade sedan hemma, och jag fick ta den ekonomiska smällen. |
wtf? :eek: kände du inte de där fem lirarna som skulle me, för jag kan knappast tänka mig att kompisar skulle göra på det där sättet! Lägg för sjutton hakar inte ut, för personer du inte litar fullt på, fast det är väl en läxa du redan lärt dig antar jag. Grrr va illa :(
| quote: | Originally posted by Sypherion
ser ut som ett riktigt fett jävla mega party. |
:stongue:
visst gör det! :)
Skulle va roligt att fixa en sweta-bil ner dit faktiskt.. jag har fixat två bilresor till Holland tidigare :) |
|
|
| Powell |
| quote: | Originally posted by Glorie
wtf? :eek: kände du inte de där fem lirarna som skulle me, för jag kan knappast tänka mig att kompisar skulle göra på det där sättet! Lägg för sjutton hakar inte ut, för personer du inte litar fullt på, fast det är väl en läxa du redan lärt dig antar jag. Grrr va illa :(
:stongue:
visst gör det! :)
Skulle va roligt att fixa en sweta-bil ner dit faktiskt.. jag har fixat två bilresor till Holland tidigare :) |
jag har körtkort och bil då :) |
|
|
| Sorrow |
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
Det er over 5 måneder til festen holdes, UDC har sikkert ikke begynt bookingen en gang. |
Öh.. JAG börjar få bokningar för i sommar. Klart de har majoriteten av bokningen klar.. |
|
|
|
|