return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Dance Valley 2004-tråden. (7:e augusti) (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by Glorie
wtf? :eek: kände du inte de där fem lirarna som skulle me, för jag kan knappast tänka mig att kompisar skulle göra på det där sättet! Lägg för sjutton hakar inte ut, för personer du inte litar fullt på, fast det är väl en läxa du redan lärt dig antar jag. Grrr va illa :(

Saken är ju just den att dessa tio personer ingår i min närmaste vänskapskrets. Deras ursäkt var att "de aldrig sagt att de skulle med". ALLA jävla trance fester vi varit på de två senaste åren är det jag som fixat biljetter - allt från första NOVA-festen, Midway, Trinity-festerna, kryssningar, Sensation, Dance Valley och fan vet var vi har varit. Och det var tacken man fick. Vi har så gott som alltid varit upp mot 7-8 pers till dessa fester, till vilka jag de allra flesta gångerna lagt ut till biljettpengar till i förväg.

Men som sagt - man lär så länge man lever. Det lustiga är att de fortfarande förutsätter att jag ska fixa biljetter och allt annat skit till alla fester, men icke. Numera fixar jag biljetter till mina två bästa polare som jag vet jag kan lita på och som jag vet jag får pengar av - de andra, no hard feelings i övrigt eller så, men vad gäller biljetter och annat festrelaterat skit som ska fixas så kan de ta och kyssa mig i arslet.

Back to topic :)

Vad gäller linan till Dance Valley så ryktas det om att övervägande delen av de 50 högst placerade jockarna i årets omröstning för DJ Mag redan är bokade. De enda jag egentligen hoppas på till årets Dance Valley är Picotto, Marco V och Marcel Woods. Resten spelar mindre roll för INGET slår stämningen som råder där - spelar ingen roll om så Boyzone återförenas och intar Mainstage de två sista timmarna. :toothless:
AC.
quote:
Skulle va roligt att fixa en sweta-bil ner dit faktiskt.. jag har fixat två bilresor till Holland tidigare :)

Och det gjorde du superbäst! (Med viss reservation för vår tidsplanering som sprack heh ;))

Skulle vara kul att åka ner en gång till med bil men är så himmla rädd att inget ska kunna mäta sig mot senaste resan...
Dioxys
jag är defenitivt intresserad :) med tanke på vad jag hörde på TE resan om deras lina, de hade lovat 10 i top från dj mag listan?

iaf, dancevalley är något jag bara hört lovord från, så jag vill hänga med om det blir en bilresa!
Sand Leaper
quote:
Originally posted by Sorrow
Öh.. JAG börjar få bokningar för i sommar. Klart de har majoriteten av bokningen klar..

Før i sommer ja, men før våren har begynt? Neppe.
Sorrow
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Før i sommer ja, men før våren har begynt? Neppe.

Va? Jag har en massa spelningar i vår.. :conf:

Min poäng är att lineupen är satt till åtminstone 90% redan. Punkt slut.
Amplifire
quote:
Originally posted by Sorrow
Va? Jag har en massa spelningar i vår.. :conf:

Min poäng är att lineupen är satt till åtminstone 90% redan. Punkt slut.

Ey, mannen, vilka datum har du klara för våren? :)
Vizay
precis som sorrow säger så kan jag lova att större delen av lineupen är klar redan, e väl kanske en å annan som inte har sajnat än men de e antagligen bara en tidsfråga...

grejen e att ett sånt arrangemang som dancevalley tar otroligt lång tid att planera...förmodligen vill dom ha klart dj's så fort som bara möjligt så dom kna planera vidare därifrån angående andra saker som ljus, ljud, dekor osv...
Sorrow
quote:
Originally posted by Amplifire
Ey, mannen, vilka datum har du klara för våren? :)

Det är en del.. :) Min närmaste månad ser ut så här:

2004-02-?? Sorrow Compilation CD Out
2004-02-30 Guest set on Dave Dempsey's show, TAW
2004-03-13 Northern Light 06
2004-03-?? Live @ Isolé Prog Sessions (main act)
2004-03-?? Guest set on Cloud Nine Sessions
2004-03-?? Live @ TechnoState (main act with Mike Shiver, Airbase)
2004-04-03 Live @ High Voltage (main act with Airbase, Phasio)

Sedan tillkommer ströspelningar på diverse klubbar. :)
Sorrow
quote:
Originally posted by Vizay
precis som sorrow säger så kan jag lova att större delen av lineupen är klar redan, e väl kanske en å annan som inte har sajnat än men de e antagligen bara en tidsfråga...

grejen e att ett sånt arrangemang som dancevalley tar otroligt lång tid att planera...förmodligen vill dom ha klart dj's så fort som bara möjligt så dom kna planera vidare därifrån angående andra saker som ljus, ljud, dekor osv...

Exakt. :)
staz
quote:
2004-03-?? Live @ TechnoState (main act with Mike Shiver, Airbase)

soft :)

jeremy1984
Det här lär bli mäktigt om alla dessa rykten stämmer!
Skulle inte banga på en gemensam resa ner alltså...:)
Sypherion
quote:
Skulle va roligt att fixa en sweta-bil ner dit faktiskt.. jag har fixat två bilresor till Holland tidigare :)

hänger gärna med om ni kan fixa in mig :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement