|
Vakantie in Belgie (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| pooley |

prob is dat ik probeer te minderen met dat bier !
Af en toe is een uitzondering dan maar zeker? :) |
|
|
| Ruben_Dubbink |
bedankt voor de tips ppl! Meer informatie is altijd welkom!
Owja...heb nog niemand over het uitgaan daar in de buurt gehoord..is het wat daar?
GreetZ RubDub |
|
|
| pooley |
La Bush en Lagoa zijn er in Wallonië, dat weet ik, maar ben er nog niet naaroe geweest.
De frantalige BE-TA's vertoeven op het Frankrijk forum hier. |
|
|
| TOR |
La Goa is in Menen (West-Vlaanderen)
zalige techno club, maar het is wel een eindje reizen.. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by djcresto
dan kan ik 2x zoveel als u drinken
haha :o :p :haha: |
Ik ben twee keer zo rap nuchter als gij :) |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Self-appointed bierspecialist? Dat schreeuwt om een bierquiz. :d |
Ela! Als er hier een bierquiz wordt georganiseerd doe ik mee! :p |
|
|
| Tiger777 |
| pfff, doe geen moeite, ik maak u zo in :p |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Tiger777
pfff, doe geen moeite, ik maak u zo in :p |
Hmmm :p We hebben eht toch wel degelijk over een praktijktest? :p |
|
|
| Tiger777 |
| neenee, theoretisch... in de praktijk zuipt iedereen mij onder tafel, daar doe'k ni stoer over :) |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Tiger777
neenee, theoretisch... |
Damn, in dat geval geef ik mij al op voorhand gewonnen :( |
|
|
| Tiger777 |
| allé, het hangt dervanaf in wa zenne... praktijk Duvel is een probleem. Praktijk geuze en kriek... geen probleem :) |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Tiger777
allé, het hangt dervanaf in wa zenne... praktijk Duvel is een probleem. Praktijk geuze en kriek... geen probleem :) |
Hmmm duvel, palm, kriek en witteke zijn de enige bieren die ik door mijn keelgat krijg :nervous: |
|
|
|
|