|
Vakantie in Belgie (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| super-styleR |
| Bah kriek daar worde zo ziek van he as ge da veel drinkt :p geef mij maar ne goeie jupiler ask uitga of ne hoegaarden / duvel anders:) |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by super-styleR
Bah kriek daar worde zo ziek van he as ge da veel drinkt :p geef mij maar ne goeie jupiler ask uitga of ne hoegaarden / duvel anders:) |
Van Palm ook heb ik de indruk. Een week geleden uitgeweest naar een duister fuifje waar er keuze was tussen (let goed op!): Een wit wijntje, palm, cola, water! De wijn trok op niks dus maar heel de avond Palm gepakt. De eerste keer in mijn leven da ik koppijn en maagpijn had de volgende dag, me wodka, baileys etc. heb ik da ni zenne :nervous: Maarja twas misschien ook wel weer wat overdreven, maar het zal beteren heb ik beloofd! |
|
|
| super-styleR |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Van Palm ook heb ik de indruk. Een week geleden uitgeweest naar een duister fuifje waar er keuze was tussen (let goed op!): Een wit wijntje, palm, cola, water! De wijn trok op niks dus maar heel de avond Palm gepakt. De eerste keer in mijn leven da ik koppijn en maagpijn had de volgende dag, me wodka, baileys etc. heb ik da ni zenne :nervous: Maarja twas misschien ook wel weer wat overdreven, maar het zal beteren heb ik beloofd! |
Mja kan ook afhangen van andere zaken he :) maar palm is ook niet men ding :) |
|
|
| Zehra |
| bier is sowieso nie mijn ding... krijg da nie gedronke! :rolleyes: word er direct misselijk van :( |
|
|
| Tiger777 |
jama, ik heb da met maes pilskes ook :haha:
(me de rest niet..integendeel) |
|
|
| pooley |
Moet dat leren drinken.
Maja liever een cocktail of water :) (ik voort moment) |
|
|
| Tiger777 |
| liever e geuzeke op deze moment. |
|
|
| TOR |
| als ik op café ga, moet ik altijd mijn Hoegaarden hebben. :toocool: |
|
|
| cyberia |
hehe,naar goede ouwe gewoonte is deze thread nog is omgevormd tot bierthread:haha:
hehe,lol nabistai,palm is een gewoonte jong:tongue2 hang in there it's about to become soo good:toothless
en voor Ruben,wel ik vrees da ge daar in ne vergeten hoek zit jong,goed als ge een sportieve vakantie wil beleven,but no trip to party.Luik is ni zon plezant stad om uit te gaan,veeel gure types en bendekes,en ni echt plezant IMO |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by cyberia
en voor Ruben,wel ik vrees da ge daar in ne vergeten hoek zit jong,goed als ge een sportieve vakantie wil beleven,but no trip to party.Luik is ni zon plezant stad om uit te gaan,veeel gure types en bendekes,en ni echt plezant IMO |
(mij nog eerst eens onpopulair maken bij onze franssprekende landgenoten:)
Is da ni overal zo in wallonie? :haha:
Mja, goeie gewoontes slijten niet he... Heeft cyberia een probleem met bierthreads ofzow? :conf: :haha: |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by TOR
als ik op café ga, moet ik altijd mijn Hoegaarden hebben. :toocool: |
Da zegt me vaag iets. :d |
|
|
|
|