return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Vakantie in Belgie (pg. 4)
View this Thread in Original format
Nabistai
quote:
Originally posted by Tiger777
Heeft cyberia een probleem met bierthreads ofzow? :conf: :haha:


Kom kom Cyberia heeft volledig gelijk! Altijd de gewone threads veranderen in bierthreads. Ok het was leuk maar na een tijdje steekt dat wel tegen hoor. Ik vind dat daar wel eens verandering in mag komen.
























Wodkathreads, dat moeten we hebben! :toothless
pooley
Kheb mijn fles al klaarstaan voor dees weekend .
\o/ smirnoff wodka !

Weekend weg met ons jeugdhuis (Poperinge)
Tiger777
wodka, cointreau, whiskey, cognac, calvados... Mij ist allemaal gelijk, als der op de fles maar "vol %" staat ;)
TOR
Gin Gini :crazy:
SilentEagle
quote:
Originally posted by TOR
Gin Gini :crazy:


Gevaarlijk voor de maag, trust me... :nervous:
TOR
hehe, heb dat ook al ondervonden.

maar de smaak is moeilijk te weerstaan :D
SilentEagle
quote:
Originally posted by TOR
hehe, heb dat ook al ondervonden.

maar de smaak is moeilijk te weerstaan :D


Gaat veel te makkelijk binnen, idd. Maar als ge er een tegenkomt met meer gin dan gini, of ge zit ineens aan de zevende van de avond zonder het goe te beseffen... :(
pooley
Dan wacht ge op de 8ste tiens !
cyberia
quote:
Originally posted by Tiger777
Mja, goeie gewoontes slijten niet he... Heeft cyberia een probleem met bierthreads ofzow? :conf: :haha:

ja inderdaad, ge kent mij hé:happy2: ik met da ni zo hebben al die bier en zo,vooral dië palm kan ik ni hebben:toothless

volgens mij is da me alle combinaties me gin, ge zit er rap aan en ge kapt da binne gelijk fruitsap!gevaarlijk goedje:tongue2
SilentEagle
quote:
Originally posted by pooley
Dan wacht ge op de 8ste tiens !


... Als ze vanzelf komen, dan kunt ge ni weigeren idd.

Tiger777
En als ge nen effort moet doen wel ofzo... klinkt Héél ongeloofwaardig silent :haha:
SilentEagle
quote:
Originally posted by Tiger777
En als ge nen effort moet doen wel ofzo... klinkt Héél ongeloofwaardig silent :haha:


Wat als ge geen effort meer KUNT doen, hoe graag ge ook wilt?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement