return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
דברים שדי ג'ייז שונאים שאומרים להם
View this Thread in Original format
YoraY
יש דברים שתקליטנים שונאים שאומרים להם בשעת עבודתם
(אם מדובר בתקליטני אירועים ואם בדי ג'ייז נורמאלים...)


ראיתי לפני כמה ימים רשימה קטנה כזאת של איזה 10 דברים ואני לא זוכר כלום.

אני חושב שכאן זה המקום לעשות רשימה מלאה אחת ולתמיד...

יכול לצאת נחמד:>
YoraY
חבוב תלמיך דקה ותודיע שיש נקניקיות בכניסה

:D:D
skelz
1. תשים מזרחית
2. חח מזה זה? שים משהו נורמלי
coby
אראא שים לנו רגי... רגיי רגי

טוב אולי זה רק בגדרה : \...
DJ-Kreing^^
שונא שכל אחד מגיע ומבקש את הקטע החביב עליו למרות שהסטייל מוזיקה לא קשור בגרוש למה שמתנגן.

כשאנשים שואלים מזה החרא הזה, זה כנראה המשפט הכי מעצבן שאפשר להגיד לתקליטן בעשת עבודתו.
Segev
חחח לא ממש עוד קרה לי אבל אני הכי אוהב ללכת לדיי גיים ולהגיד להם תפסיק לשים ממוסחרים!!!!!!
והוא מסתכל עלי בפרצוף כזה :eek: אני ממוסחר? :haha:
taltul
DJ-Kreing^^
quote:
שונא שכל אחד מגיע ומבקש את הקטע החביב עליו למרות שהסטייל מוזיקה לא קשור בגרוש למה שמתנגן.

אחי אתה חי בסרט:)...אולי אתה מתכוון למסיבות פרטיות וכאלה כי לדעתי זה דבר מגוחך לבוא לדי ג'י להגיד את זה במועדון ואני חושב אנשים לא עושים את זה כי יודעים שיצאו מטומטמים בסוף...אבל במסיבה פרטית כל דבר יכול
...לקרות
Segev
quote:
חחח לא ממש עוד קרה לי אבל אני הכי אוהב ללכת לדיי גיים ולהגיד להם תפסיק לשים ממוסחרים!!!!!!

חחחח...תותח...אחי גם אני מת לעשות את זה כל פעם אלא שבסוף הרחמים
.כלפי הדי ג'י גוברים על הרצון שלי להגיד לו את האמת המכאיב
nFaivel
מסיבות פרטיות לילדים:
דיגי שים המורדים

מסיבה:
דיגי שים שון פול:D :D
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by taltul
DJ-Kreing^^

אחי אתה חי בסרט:)...אולי אתה מתכוון למסיבות פרטיות וכאלה כי לדעתי זה דבר מגוחך לבוא לדי ג'י להגיד את זה במועדון ואני חושב אנשים לא עושים את זה כי יודעים שיצאו מטומטמים בסוף...אבל במסיבה פרטית כל דבר יכול
...לקרות


חחח אני לא חי בסרט בכלל...
זה בדיוק מה שקורה כשאתה מתקלט במסיבות של טיולים שנתיים
;)
Viber
שים טיאסטו אמלך כעילו

AnthemFreak
חחחחח שיחקת אותה עם התרד אחיי

ראסמי שים מזרחית תופס הכי חזק פה נראה לי
במיוחד אם אומרים לך את זה במועדון!!! אתה מתהפךךך


איזה מעצבן זה שאומרים לך שים טראנס
ועכשיו... אתה לא יודע למה הוא מתצכוון באמת
כי אנשים לא יודעים באמת מזה טראנס
אתה מתחיל לחשוב למה הוא מתכוון
קלאב טראנס? פסיכודלי? נצחונות? האוס? טראנס (מה שבאמת טראנס) משוו מעצבן
Gil Shwarts
"תגיד לי מזל טוב במיקרופון"
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement