return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
aanslagen in madrid (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dj Lex
Dit zijn complottheorieen die echt nergens over gaan. Ik kan niet geloven dat een leider ze eigen volk opblaast om verkiezingen te winnen.
Jay M
Ik zeg niet dat het waar is, ik weet niet wat waar is. En veel dingen zul je ook nooit weten. Insiders horen dingen die niemand mag weten, en je moet weten dat niemand dat WIL weten (volg je t nog). De burger zal nooit de waarheid ten gehore gebracht worden.

Mensen die hoog staan in de politiek maken soms rare sprongen. Ken je de verhalen van wat bush deed toen hij hoorde dat er een vliegtuig in het wtc was gevlogen...
basvh
quote:
Originally posted by Jay M
Ik zeg niet dat het waar is, ik weet niet wat waar is. En veel dingen zul je ook nooit weten. Insiders horen dingen die niemand mag weten, en je moet weten dat niemand dat WIL weten (volg je t nog). De burger zal nooit de waarheid ten gehore gebracht worden.



heb jij het script van de x files geschreven ofzo :D :D :D :D
Duke2003
jij hebt te veel films gezien hoor echt niet dat een premier die het toch al goed doet in de peilingen zijn eigen mensen ombrengt.

maar on-topic: het is echt onmogelijk om te zien nu wie de daders zijn voor mij. de ETA lijkt me wel n heel makkelijke keus van de spaanse regering, ik weet niet of de ETA het zo groot zo aanpakken. toch vind het ook wel heel cheap om meteen "de moslims" de schuld te geven, ten eerste is het een kleine groep gekken die die hele moslimwereld in een hoekje van evil bastards drukt en dus niet "de moslims", maar ook is t raar om al queda de schuld te geven. zo vlak voor de verkiezingen is t logischer als t n spaanse groep is, al queda zou ook wel weten dat ze hiermee rechts in de kaart spelen en daar hebben ze niks aan
Jay M
quote:
Originally posted by Duke2003
jij hebt te veel films gezien hoor echt niet dat een premier die het toch al goed doet in de peilingen zijn eigen mensen ombrengt.


Haha hee mooi man ik gooi een muntje waar iedereen op gaat schieten :p

Punt is dat je nu inderdaad niet een schuldige kan aanwijzen en dat je ook niet precies de oorzaak weet van de aanslag. Je moet gewoon niet vergeten dat mensen in de politiek dingen doen die mensen kwaad of angstig kunnen maken. Dus de westerse wereld moet ook naar zichzelf kijken hoe dit veroorzaakt zou kunnen zijn... (Niet dat westerse politiek aan deze aanslag schuld heeft, degene die de bom legt is natuurlijk de schuldige.)
Duke2003
hahah mooie dan :D maar je hebt wel gelijk, doordat de westerse wereld zo arrogant en egocentrisch is lokken ze dit soort dingen uit. niet dat ik het goedkeur, het is te gek voor woorden dat dit soort dingen gebeuren maar de oorzaken liggen wel in het optreden van onze lieve leiders
Rudy
quote:
Originally posted by Duke2003
hahah mooie dan :D maar je hebt wel gelijk, doordat de westerse wereld zo arrogant en egocentrisch is lokken ze dit soort dingen uit. niet dat ik het goedkeur, het is te gek voor woorden dat dit soort dingen gebeuren maar de oorzaken liggen wel in het optreden van onze lieve leiders


Ja en Balkenende is ook zon arrogante gast :haha: :haha: :haha:

Hij doet zichzelf voorkomen als een 14 jarig puberend meisje...
Jappio
quote:
Originally posted by basvh
heb jij het script van de x files geschreven ofzo :D :D :D :D


lol dat was ook het 1e dat ik dacht:stongue:
basd
We hebben het er hier ook even over gehad, en ik denk dat het Oliver Kahn is geweest. Op woensdag Bayern door Real uitgeschakeld, en dan dit op donderdagochtend... Het is net effe TE toevallig.
Valhalla
quote:
Originally posted by basd
We hebben het er hier ook even over gehad, en ik denk dat het Oliver Kahn is geweest. Op woensdag Bayern door Real uitgeschakeld, en dan dit op donderdagochtend... Het is net effe TE toevallig.


:eyes:

ollie kahn nieuwste al kwakka lid

BaRTeZ
ff offtopic over balkenende

wat was t weer om te janken zeg, die beelden samen met Bush :whip:

Ben Bot vind ik overigens wel cool, als was t alleen maar om die geweldige naam :)
Jappio
quote:
Originally posted by BaRTeZ
ff offtopic over balkenende

wat was t weer om te janken zeg, die beelden samen met Bush :whip:

Ben Bot vind ik overigens wel cool, als was t alleen maar om die geweldige naam :)


bij mij in de klas zat een gast die heette dick touw mwhehe
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement