|
aanslagen in madrid (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| BaRTeZ |
| Bas de Beer is ook zo'n instant klassieker :D |
|
|
| TranceZoner |
| Las net op nu.nl dat de terreurdreiging in Nederland geldt voor de provincies Noord- en Zuid-Holland, Zeeland en Noord-Brabant. Wie hier denkt dat Osama echt wat van plan is en wie denkt dat het allemaal bangmakerij is?Wat gaat er volgens jullie gebeuren? Interesseert het jullie of houden jullie je niet zo bezig met het feit dat Nederland nu waarschijnlijk echt doelwit is van de een of andere terroristische organisatie??? |
|
|
| Freezel |
Ik weet niet of hier iets zou gebeuren. Ik hou me zelf er ook niet echt mee bezig, heb nu echt belangrijkere dingen te doen ;)
Nederland heeft natuurlijk wel een aantal punten waarop het aangevallen zou kunnen worden:
- Joegoslavie Tribunaal
- Voorzitterschap EU
- Havens Rotterdam (Pernis)
- Aardgasvelden |
|
|
| basvh |
ze geven niet voor de lol zoŽn waarschuwing, al is het denk ik wel uit voorzorg. ik hoop echt dat die moslim gekken niks doen. zker weten doe je het toch niet.
Gooi wat explosieven in busje en rij coentunnel in en je hebt al een disaster. |
|
|
| total woot |
Frans Bauer
Marianne Weber
Jan(tje) Smit....
Maar zonder gekheid, je kunt je wel druk maken over dit soort zaken, maar je schiet er geen bal mee op. Feit is gewoon dat de bevolking (in dit geval Nederlanders) in gevallen als deze gewoon moeten afwachten en hopen dat alles goed gaat... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by total woot
Frans Bauer
Marianne Weber
Jan(tje) Smit....
Maar zonder gekheid, je kunt je wel druk maken over dit soort zaken, maar je schiet er geen bal mee op. Feit is gewoon dat de bevolking (in dit geval Nederlanders) in gevallen als deze gewoon moeten afwachten en hopen dat alles goed gaat... |
Je schiet er best wel wat mee op, je kan best alert blijven of weet ik veel wat.
Kijk, d'r gebeurt ontzettend veel op dit moment. Achter de schermen zijn ontzettend veel mensen aan het werk op NL te beveiligen tegen zo'n aanslag. Verlof is ingetrokken, veel vakanties gaan niet door; veel mensen op standbye etc. Als je alleen al weet wat er voor een mankracht STANDAARD in Den Haag opgaat aan 'posten' (die hokjes bevolken 24 uur per dag die voor belangrijke punten staan)....dat zijn minstens 50 posten, dus reken maar uit.
En deze dreiging is er echt wel, anders hadden ze zoiets niet naar buiten gebracht. Ik heb gisteren bewust het binnenhof gemeden bijvoorbeeld, omdat gisteren dat ultimatum afliep plus daar alle EU-commissarissen waren in het kader van het Nederlands voorzitterschap.
Ik vertrouw al die lui bij mij in de buurt totaal niet :)
| quote: | Originally posted by basvh
ze geven niet voor de lol zoŽn waarschuwing, al is het denk ik wel uit voorzorg. |
Goh wat denk je dan? TUURLIJK uit voorzorg, d'r is toch nog niets gebeurd? :rolleyes: ;) :P |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
|
Oppassen jongens, die kerel is levensgevaarlijk... |
|
|
| Chicane |
Zie ik daar een C4-gordel rond zn middel hangen? :eyes:
on topic: boeit niet veel eigenlijk.. het enige wat ze hier kunnen opblazen is de graanschuur :D |
|
|
| Hitman |
| Extrema heeft ook de nodige voorzorgsmaatregelen genomen: dubbel hekwerk met honden ertussen en extra beveiligingspersoneel vanwege het terreuralarm (paar mooie woorden voor galgje) |
|
|
| New Wave |
| Ik heb Osama effe een sms gestuurd met de boodschap dat de Kuip ook een zeer geschikte plek is om wat knalvuurwerk achter te laten. |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik heb Osama effe een sms gestuurd met de boodschap dat de Kuip ook een zeer geschikte plek is om wat knalvuurwerk achter te laten. |
LAAT JE RIMMEN, GEK!!!!!!!!!!!!!!!!!:D |
|
|
| Valhalla |
| Er werd ook gesproken over zogenaamde soft-spots, zoals evenementen waar veel mensen aanwezig zijn. Tijdens de zomer zijn er veel van dit soort evenementen zoals bijvoorbeeld Dance valley, Mysteryland of zoals hier nu de Tilburgse Kermis. Dit zijn toch relatief eenvoudigere targets dan zoiets als de ambassade en het effect is groot omdat er veel mensen aanwezig zijn (chaos + paniek). |
|
|
|
|