return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
בואו ננסה למצוא פתרון ליובש שיש כאן!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
markfeldman
האמת אני מבין על מה פותח הטרד מדבר.

לפני כמה חודשים שנרשמתי לאתר הזה חשבתי שיש פה באמת הרבה חבר'ה שחיים מוסיקה אלקטרונית 24 שעות כמוני, אבל מסתבר שאין הרבה כאלה ומי שכבר נמצא, רובו מתעסק בשטויות שלא קשור למוסיקה בכלל.

נהייה פה אשכרה קייטנה !

אני אומר, בשביל לגבש פה את החבר'ה וליצור סולידריות אנחנו צריכים לארגן איזה מפגש !

אז נכון שכבר דיברו פה על מפגש ולא יצא מזה כלום.
אבל אם נהיה רציניים ונרצה שזה באמת יצא לפועל אז יאללה !

תכל'ס למדתי להכיר שיש פה כמה חבר'ה רציניים ומבחינתי נגבש קבוצת איכות (אפילו קטנה)...

אבל הכל תלוי בנו !
Rising
quote:
Originally posted by markfeldman
אני אומר, בשביל לגבש פה את החבר'ה וליצור סולידריות אנחנו צריכים לארגן איזה מפגש !


היו הרבה מפגשים אחי..
markfeldman
quote:
היו הרבה מפגשים אחי..


לא מאז שאני נכנסתי לפורום...
Narcotic Mind
ימים עוברים אנשים מתחלפים... ככה זה
כל השטותניקים של פעם עזבו, פשוט לא באו חדשים להחליף אותם, אז תתחילו לעשות שטויות ושכונה (כן אני באמת חושב שזה יעזור), שכונה זה לא תמיד דבר רע

בכל מקרה אני בקשר טוב עם אנשים בפורום גם כשאני לא בפורום
רועי פעם אחרונה שהוא חזר הבייתה הסתובב איתנו
אריק יא מאפן הייתה איזו אחת שבאה להביא הדפס ממני, אני רואה מרגליות הפסיק לסנג'ר אותך (ומסרתי לך ד"ש)
את שירן פגשתי היום ברחוב הוא רוצה שאני יביא לו
cdj100
:p

ושומר על קשר עם עוד הרבה אחרים

אני חושב שפשוט כבר יש פחות צורך בפורום לותיקים ממה שפעם היה
את כל הטראקים שאני צריך אני מוצא בלי קשר
עם האנשים אני עוד מדבר
וזהו, הגיע הזמן לדור חדש של טראנסאדיקטס (והכוונה היא לא רק בגיל) ותפסיקו לחפור בעבר
Ariels
quote:
Originally posted by AnthemFreak
שלי שני רעיונות
אחד.. זה
שכל אחד או אפילו פחות (לא רוצים לפוצץ תמקום).. יזמין איזה חבר או מישו שהוא מכיר ויזמין אותו לבוא להרשם לפורום
אבל שיהיה בן אדם איכותי!!!!!!!!!!
לא רוצים להוריד תרמה של הפורום.. זה פורום עם אנשים איכותיים אחד אחד


מה נדפקת בשכל !?!?!? אנשים איכותיים כותבים בפורום משחק ודרמה בתפוז.... פה צריך אנשים דפוקים עם שריטה

גם אני לא נכנס כמו פעם, יש לי חברה ועבודה מ 8:00 עד 17:00

פעם הייתי נכנס וצוחק שעתיים רצוף מהדפיקות שהיתה רצה פה... היום, כלום, אין דפקה... בכלל הדפקה הלכה קאפיש
כל פעם אני נכנס בא לי לישון, מחפש כרית בהיסטריה

והאנשים, נהיו זונות אחד אחד

[פעם אחרונה שביקשתי מצח את הקייס [לא הפלטה רק הקייס
!!!!!הוא התחיל לבכות לי שאבא שלו לא מרשה, רבאק, אתה בן 20

ותומר הבן זונה הזה, מאז מיס ארנה המפתחות של הבית שלי עדיין אצלו והבן זונה הזה לא מחזיר לי אותם
oDrori


:p
סתם כדי להחיות :)
אקיצר, גם אני יכול לנסות!
luckystrike
קראתי את הכל
אחלה ט'רד :)

הפורום תמיד יהיה אחלה אין מה לעשות

וברור שיש תקופות יבשות יותר ויבשות פחות ככה זה ...

אבל אני מאמין שתמיד יבואו חדשים להחיות קצת את המקום
ותמיד הישנים יחזרו בסופו של דבר
ובסה"כ הכלל צריכים לתת לעצמנו קרדיט
זה אחלה פורום לאלקטרוני ואני באמת חושב שהוא אחד הטובים ...
Shahar
quote:
Originally posted by luckystrike
קראתי את הכל
אחלה ט'רד :)

הפורום תמיד יהיה אחלה אין מה לעשות

וברור שיש תקופות יבשות יותר ויבשות פחות ככה זה ...

אבל אני מאמין שתמיד יבואו חדשים להחיות קצת את המקום
ותמיד הישנים יחזרו בסופו של דבר
ובסה"כ הכלל צריכים לתת לעצמנו קרדיט
זה אחלה פורום לאלקטרוני ואני באמת חושב שהוא אחד הטובים ...


בוא נחמיא לעצמנו עוד :)
Rising
quote:
Originally posted by Shahar
בוא נחמיא לעצמנו עוד :)


חחחח מורן לא איבד את האגו שלו
Ariels
quote:
Originally posted by Shahar
בוא נחמיא לעצמנו עוד :)


בואו ננסה ללקק לעצמנו את הביצים

נראה לי יותר פרודוקטיבי

Eitan E
quote:
Originally posted by Ariels
בואו ננסה ללקק לעצמנו את הביצים




מה גם אתה גילית שאפשר
פשש איך שמועות רצות מהר
:toothless

יאללה תקפוץ אחרי זה אליי תעביר לי איזה ניגוב טוב ככה
:D
Ariels
quote:
Originally posted by Eitan E
מה גם אתה גילית שאפשר
פשש איך שמועות רצות מהר
:toothless

יאללה תקפוץ אחרי זה אליי תעביר לי איזה ניגוב טוב ככה
:D


?!!?! אבל אם אתה מסוגל לעשות את זה לבד, למה אתה צריך אותי

אם אני מגיע אלייך זה רק כדי להראות לך איך מצליחים לדחוף
את הראש לתחת בלי להדגים בעצמי אם אתה מבין למה אני מתכוון
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement