|
בואו ננסה למצוא פתרון ליובש שיש כאן!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by Ariels
?!!?! אבל אם אתה מסוגל לעשות את זה לבד, למה אתה צריך אותי
אם אני מגיע אלייך זה רק כדי להראות לך איך מצליחים לדחוף
את הראש לתחת בלי להדגים בעצמי אם אתה מבין למה אני מתכוון |
אני תמיד לומד מהטובים והמנוסים ביותר |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
את שירן פגשתי היום ברחוב הוא רוצה שאני יביא לו
cdj100
:p
|
חחחח כן קורה שאתה פוגש אותי במיוחד שאני גר שני בניינים ממך!!
חחח בדיוק הזכרת לי שלא החזרתי לך אותוו!!!!
אני מחר יביא לך אחי שכחתי
הוא נפל לי פעם אחת.. מקווה שתלא כועס:wtf: |
|
|
| Eitan E |
ראסמי נעשה יבש פה כמו מנוש של נזירה
אני זוכר שבזמנים הטובים כאן נכנסתי בבוקר ואח"כ נכנסתי בערב והיו איזה 3 דפים חדשים של טרדים שאנשים רשמו בהם
(אולי באמת בגלל שהספאמרים הראשיים כבר התגייסו)
עכשיו אנשים ממש עושים טובה שהם רושמים מילה פה מילה שם או פותחים טרד יומולדת :whip: :whip:
צריכים לחשוב על רעיון כדי שהפורום לא יגסוס
ויחזור לימיו הטובים |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by DjChook
חבר'ה חלאס עם ההתבכיינות ! אתם רוצים פלפל ? יש ליד המלח
אתם רוצים צחוקים - תריבו עם גיל
|
גיל לא היה זמין אז ניסיתי לריב עם אריאל מרוב השעמום:toothless |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Rising
חחחח מורן לא איבד את האגו שלו |
היי היי זה לא האגו של עצמי זה האגו של הפורום אני מבקש!
אני נשארתי חסיד וצנוע.
לגבי הליקוק ביצים - אריאל אכן פרודוקטיבי יאללה תעלו
עוד הצעות כאלה בסוף הפורום יחזור לעצמו ! |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Ariels
מה נדפקת בשכל !?!?!? אנשים איכותיים כותבים בפורום משחק ודרמה בתפוז.... פה צריך אנשים דפוקים עם שריטה
גם אני לא נכנס כמו פעם, יש לי חברה ועבודה מ 8:00 עד 17:00
פעם הייתי נכנס וצוחק שעתיים רצוף מהדפיקות שהיתה רצה פה... היום, כלום, אין דפקה... בכלל הדפקה הלכה קאפיש
כל פעם אני נכנס בא לי לישון, מחפש כרית בהיסטריה
והאנשים, נהיו זונות אחד אחד
[פעם אחרונה שביקשתי מצח את הקייס [לא הפלטה רק הקייס
!!!!!הוא התחיל לבכות לי שאבא שלו לא מרשה, רבאק, אתה בן 20
ותומר הבן זונה הזה, מאז מיס ארנה המפתחות של הבית שלי עדיין אצלו והבן זונה הזה לא מחזיר לי אותם |
חחחחחח נכון אנשים עם שריטה זה גם טוב.. אנשים איכותיים התכווני שלא יהיו טמבלים כמו אנשים מפורופ לילה או בי יו שלא מבינים מהחיים שלהם
צריך אנשים מצחיקים עם הבנה במוזיקה שבאמת יתרמו לפורום!
חחחח וצח יקמצן!!!!!!!!!!!!!!!!!:wtf: |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Eitan E
גיל לא היה זמין אז ניסיתי לריב עם אריאל מרוב השעמום:toothless |
באמת בזמן האחרון אני דיי עסוק
אין לי זמן לריב עם אנשים חדשים :)
:D:D:D:D:D:D |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by luckystrike
לגבי הליקוק ביצים - אריאל אכן פרודוקטיבי יאללה תעלו
עוד הצעות כאלה בסוף הפורום יחזור לעצמו ! |
!!! אם לסובב את האינפוזיה שמחוברת לך לוריד ולצעוק זה החיים שלי
ואז לבעוט בה כמו בכדורגל נקרא אצלך להיות קרוע אני מודה
ואם יש קשר בין מה שכתבתי למה שמורן כתב שמישהו יתקשר להסביר לי בבקשה |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by luckystrike
לגבי הליקוק ביצים - אריאל אכן פרודוקטיבי יאללה תעלו
עוד הצעות כאלה בסוף הפורום יחזור לעצמו ! |
!!! אם לסובב את האינפוזיה שמחוברת לך לוריד ולצעוק זה החיים שלי
ואז לבעוט בה כמו בכדורגל נקרא אצלך להיות קרוע אני מודה
ואם יש קשר בין מה שכתבתי למה שמורן כתב שמישהו יתקשר להסביר לי בבקשה |
|
|
| DjChook |
אין מה לעשות.. אריאל הוא עדיין מספר אחד
קרעת אותי אחי
תומר מחוק מהספאנק... וצח מחוק מהסוני
ורק אני מחוק מהלימודים
:/ |
|
|
| Ariels |
| מתי עושים מפגש !?!?!? |
|
|
| Segev |
| עוד חודשיים ככה היה לי רשיון כבר נעסה מפגש :D |
|
|
|
|