|
בואו ננסה למצוא פתרון ליובש שיש כאן!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| arik |
| quote: | Originally posted by Ariels
מתי עושים מפגש !?!?!? |
נעשה בתנאי שיהיה אוכל |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by DjChook
אין מה לעשות.. אריאל הוא עדיין מספר אחד
קרעת אותי אחי
תומר מחוק מהספאנק... וצח מחוק מהסוני
ורק אני מחוק מהלימודים
:/ |
?????:conf: :conf: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Ariels
מתי עושים מפגש !?!?!? |
תן תאריך אני מכין את האינפוזיות !
קטמין הולך אריאל?
אני זוכר את הימים שאני ורועי היינו מתנחלים אצלך ... |
|
|
| princess cc |
אם יורשה לי... [ויורשה לי אני חושבת] אז אני
ממש לא חושבת שהפורום הזה משעמם... להפך הוא אפילו
מאוד משעשע אותי, אני הגעתי לכאן בהמלצתו של
black dragon
אני לא יודעת אם אני: מצחיקה, מבינה במוסיקה,
משעשעת, שרוטה וכ"ו וכ"ו אבל לפחות אני נכנסת
לכאן כל יום ומשתדלת לענות לט'רדים אז נראה לי שזה שווה משהו |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
חחחח כן קורה שאתה פוגש אותי במיוחד שאני גר שני בניינים ממך!!
חחח בדיוק הזכרת לי שלא החזרתי לך אותוו!!!!
אני מחר יביא לך אחי שכחתי
הוא נפל לי פעם אחת.. מקווה שתלא כועס:wtf: |
אתה מת! :whip:
חחח, סתם:p
אבל בונה יא מכוער אם אני לא מתקשר אליך אתה לא דואג להחזיר לי הא?
אין לי זמן בשיט
ן
Eitan E
אתה לא היית בימים הטובים... :rolleyes: :)
רגע בשיא של הפורום אני חושב היה במפגש הראשון אצל מורן
איזה גיבוש! איזה התלהבות! איזה אריאל זה יא אללה :)
בימים שרועי עוד חלם על סיבוב על האוטו שלי
חחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| DjChook |
:(
למה לא אצלי :(
ות'אמת רגע השיא של הפורום הזה היה איה נאפה חחח |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
אתה מת! :whip:
חחח, סתם:p
אבל בונה יא מכוער אם אני לא מתקשר אליך אתה לא דואג להחזיר לי הא?
אין לי זמן בשיט
ן
Eitan E
אתה לא היית בימים הטובים... :rolleyes: :)
|
לא הייתי פעיל כי הייתה לי בעיה בקוקיז אבל קראת כל טרד שהיה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
רגע בשיא של הפורום אני חושב היה במפגש הראשון אצל מורן
איזה גיבוש! איזה התלהבות! איזה אריאל זה יא אללה :)
בימים שרועי עוד חלם על סיבוב על האוטו שלי
חחחחחחחחחחחחחח |
rasmi!
איזה התרגשות יא אללה ...
הזכרונות ...
אני זוכר שצילמנו במצלמה המעפנה בת 200 שלי ושרפתי
את הפילים אחר-כך בטעות סעמק ...
לפחות היה אוכל (צ'יפס במיקרו זה סבבה שתקו!) וגם אצל חן היה
נחמד...
וחן ראסמי אני עדיין לא מאמין על איה נאפאה ...
אתה יודע יכול להיות אני נוסע שוב בקייץ לשם . |
|
|
| DjChook |
| מה ? לא מאמין שזיינתי שבדית בשיחים ? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה ? לא מאמין שזיינתי שבדית בשיחים ? |
חחחחחחחחחחחח
מאמין מאמין למה לא ...
יש אישור מרועי ...
:) |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by DjChook
אין מה לעשות.. אריאל הוא עדיין מספר אחד
קרעת אותי אחי
תומר מחוק מהספאנק... וצח מחוק מהסוני
ורק אני מחוק מהלימודים
:/ |
אגב לימודים מכיר אביב כהן? הוא איתך בקורס.. חבר טוב שלי
אמרתי לו שאני מכיר אותך הוא לא מבין איך |
|
|
| DjChook |
חחח אחי הוא הרגע התקשר אלי לשאול מה אני עושה היום ומה קורה
(הוא באשדות יעקב או משהו)
חחח הוא מלךךךךך אחד החברים הטובים שלי מהקורס
חקלאי מסטול |
|
|
|
|