|
היי:) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| -CosmicFire- |
בטוחים שזה לא באמפ?!!??!?!?!?
סתם סתם אחי למרות שאז לא ממש הכרתי אותך למרות שהייתי פ
ברוך שובך תמיד טוב שמישהו חוזר אלינו |
|
|
| Shahar |
| אללללההההההה המוד הטוב חזרררררררר! |
|
|
| TTman |
שלויים שלויים שלויים
תנו לו הקשב
קורס מפקדים
???מורעל
:D :D :D :toothless |
|
|
| YoraY |
מוררררררררןןןןןןןןןןןןןןןןןן!@$$$$$$$$4
סתם דוגרי אני לא מכיר תבן אדם - אני רק הבנתי שהוא המוד או המוד לשעבר
קיצר ברוך שובך |
|
|
| warpedd_ |
מורן יא גנוב טוב לראות שחזרת
רעננה שולטים |
|
|
| KrazyDJs |
ברוך השב מורן מורן
טוב לראות אותך פה |
|
|
| eXeTik |
יאללה מורן...
טוב לראות אותך פה
| quote: | Originally posted by DjChook
אני מוד רע ?! |
חחחחחחחחחחחחחחח
:clown: |
|
|
| YuVaL |
מורן?!?!
לאאאא נכוןןןןן
מה קורה בנאדם!?!
שנים עברו!
טוב לראות אותך
:) |
|
|
| MasterP |
מה זה הרוח הרפאים הזאת?
מה המצב גבר גבר?
:thepirate :thepirate :thepirate :thepirate |
|
|
|
|