|
היי:) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני מוד רע ?! |
חחחחחחחחחחחח ! תמיד מורן היה המוד הטובבבבב !
כי רועי היה זין
היום אני אוהב את רועי....אבל ..... רועי כבר לא מוד חחחחחח..
אתה אבל מוד חמוד .... :) |
|
|
| DjChook |
רועי לא זין רועי זיין
והוא יצא תותח
ומורן מת. מי שכתב פה זה זה שאז פרץ לו |
|
|
| Shahar |
חחחחחחחח מורן לא מתתתתת ! מורן חי
ומורן המוד הטוב! |
|
|
| KosmiK-G8 |
טוב נו זה ברור
מורן המוד הטוב
רועי המוד הרע
וחן המוד ה....
טוב אולי אני טועה:) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
וחן המוד ה.... |
עליז? |
|
|
| DjChook |
אווץ אילן.. זה פגע
קרא לי חנון.. קרא לי שמנמן... קרא לי הומו מטומטם.... אבל זה כבר מעליב
:) |
|
|
| -CosmicFire- |
| חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by DjChook
אווץ אילן.. זה פגע
קרא לי חנון.. קרא לי שמנמן... קרא לי הומו מטומטם.... אבל זה כבר מעליב
:) |
אין בעיה אחי..
אני רושם לעצמי לפעמים הבאות
סגרנו על חנון שמנמן והומו מטומטם..?:p |
|
|
| luckystrike |
מה המצב אחים שלי ?
איך התגעגתי חבל על הזמן!
סורי שאין לי זמן עכשיו אני מבטיח לחזור שייגמר הקורס
הזה - עכשיו אני בהכנת סגל אז מדי פעם יהיה לי זמן אבל
עוד שבועיים אני מתחיל לקרוע את התחת ... :(
כל הזיין לי ...
| quote: | Originally posted by arik
שתיהיה בריא מורן בידיוק דיברנו עליך פה !!!
תחייה עד 120!
מה המצב??? אחייי
מתגעגעים |
הכל טוב אח שלו !
עדיין נהג עם תנאים של זונה אה?
:)
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
מורן
מה עם לחזור לאנשים שהתקשרו אליך ..??
תנסה זה דווקא נחמד...
קיצר אני באמת מקווה שתחזור לפה...
למרות שזה נשמע כמו חלום הזוי |
:)
ראיתי שהתקשרת ביום שישי אחי
מה קורה איתך ?
סורי שלא עניתי הייתי בבית חולים (סיפור ארוך) ...
| quote: | Originally posted by DjChook
לנעול ?
סתם אחי, אני ממש שמח לקרוא הודעה שלך ! אני בקורס תכנות.. מסתדרים
אחלה קורס, אחלה אנשים
טוב יאלה צריך להתלבש ולצאת
טוב שחזרת ! תכתוב הרבה |
אח שלו מזל טוב על התפקיד !
גם בצבא וגם פה :)
אחלה קורס
תגיד אתה עושה איזה דרך איזה יחידה מסויימת או ממרם?
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
שלום שלום מורני |
אח שלו אתה לא תאמין מצאתי את הדיסק שצרבתי עם הטראקים
שלך והמיקסים האלה לדלריום - לפני כמה ימים מצאתי את
זה באוטו - איזה צחוקים שמתי פול ווליום :)
מה קורה איתך בקטע הזה אגב ?
| quote: | Originally posted by Rising
חאלס יא הומואים כולה מורן :p
סתם...
ברוך שובך אחי!!!!!
ראית חן ניהיה מוד????... רק תראה מה קורה שאתה עוזב :) |
מה קורה אורן אח שלו?
איך חן באמת ?
מחזיק מעמד עם הצבא והכל?
| quote: | Originally posted by LA©
welcome back!!!
:D |
אנני איך אני מתגעגע אלייך חבל לך על הזמן
:)
מה המצב ? מה עם החבר?
| quote: | Originally posted by warpedd_
מורן יא גנוב טוב לראות שחזרת
רעננה שולטים |
אשכרה !
אני זוכר שראיתי אותך בפורים - איזה קטע ... הקטינות האלה
באחוזה - זה לא ייאמן ...
| quote: | Originally posted by YuVaL
מורן?!?!
לאאאא נכוןןןןן
מה קורה בנאדם!?!
שנים עברו!
טוב לראות אותך
:) |
תן תאריך לחומוס בגדרה !
| quote: | Originally posted by oDrori
?!?!?!?מה אחי |
תן תאריך לאס"א ולמשולש :)
כל השאר - התגעגתי ואני אוהב פה את כולם !
וכל החדשים למינהם יא צעירים צ'ונגים ברוכים הבאים
אני ינסה להיכנס לפחות בשבועיים הקרובים לעיתים יותר קרובות
יאללה חייב לזוז
תחזיקו את הפורום חי
;) |
|
|
| YuVaL |
מורן
אתה מוזמן כל יום בנאדם
דלתי פתוחה
פשוט תבוא כבר!!!!! |
|
|
| Vortex_SA |
| וואללה מורן כבר הרבה קרה מאז... המשכתי ליצור עד ככה לכיף, כששיתפתי את אלי פה בטראקים שלי, אחרי איזה טראק או שניים ששיתפתי אותו (שהוא הכניס לתכנית שלו) הוא שלח אחד מהם לגיטלמן... גיטלמן אהב וקיצר... עכשיו אני כאילו אומן של גיטלמן... וגם... כבר יש לו שני טראקים שלי, שתי גרסאות כל אחד... מחכה להחתמה :) קיצר... אני ישמיע ך בהזדמנות... או שתשמע לבד אם תזהה את אחד הטראקים... מה שלא סביר שיקרה כל כך... אה והתחלתי לבנות "אולפן" בבית... |
|
|
|
|