|
היי:)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
שלום...
הרבה זמן לא הייתי פה.
סורי אני עמוס בדברים אני בהכנת סגל לקורס מפקדים
שאני הולך לפתוח בצבא ואין לי זמן לנשום.
כולי געגועים לחבר'ה פה ואני מקווה
שרוב הוותיקים עדיין פה ...
:)
בכל מקרה אהלן כולם מה קורה איתכם?
הבנתי שהמון התגייסו וחן - מזל טוב על המינוי...
בכל מקרה אני יחזור לכתוב הרבה כמו פעם אבל בינתיים אני עמוס
בשבועיים הקרובים יש לי זמן ואני מקווה להיכנס יותר.
בכל מקרה חבר'ה לא שכחתי מהפורום וזה המקום הכי טוב
באינטרנט להיות בו...
כתבו קצת תגובות שאני יהיה מאושר...
:p |
|
|
| AnthemFreak |
| ברוך שובך פיל:) |
|
|
| arik |
שתיהיה בריא מורן בידיוק דיברנו עליך פה !!!
תחייה עד 120!
מה המצב??? אחייי
מתגעגעים |
|
|
| KosmiK-G8 |
מורן
מה עם לחזור לאנשים שהתקשרו אליך ..??
תנסה זה דווקא נחמד...
קיצר אני באמת מקווה שתחזור לפה...
למרות שזה נשמע כמו חלום הזוי |
|
|
| DjChook |
לנעול ?
סתם אחי, אני ממש שמח לקרוא הודעה שלך ! אני בקורס תכנות.. מסתדרים
אחלה קורס, אחלה אנשים
טוב יאלה צריך להתלבש ולצאת
טוב שחזרת ! תכתוב הרבה |
|
|
| Flotser |
מורן!!!!!
:crazy: :crazy: |
|
|
| Segev |
זאת סתם איזה מתיחה נכון :D
מורן כתב פה
או שזה איזה באמפ ואני לא שם לב...
חחח סתם מה המצב אחי?
ברוך שובך!!! |
|
|
| NyKoN |
איזה רגע מרגש לראות אותך כותב פה שוב
עושה לי נוסטלגיות
:D
חן אתה דיקטטור!
יוחזרו יובל ומורן לאלתר!
:D |
|
|
| Vortex_SA |
| שלום שלום מורני |
|
|
| Rising |
חאלס יא הומואים כולה מורן :p
סתם...
ברוך שובך אחי!!!!!
ראית חן ניהיה מוד????... רק תראה מה קורה שאתה עוזב :) |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Rising
חאלס יא הומואים כולה מורן :p
סתם...
ברוך שובך אחי!!!!!
ראית חן ניהיה מוד????... רק תראה מה קורה שאתה עוזב :) |
אז מה אתה אומר בכך שהפורום מוריד מהערך שלו?:D :D :D :D
מורן ברוך שובך אחי וסחטיין על הג'וב שקיבלת... |
|
|
|
|