|
?מה נכנס במרקו
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
marco_v-echnalava__god_child-vinyl-2004-tgx
עכשיו השאלה היא אם זה מפתיע או לא...
שמרקו וי יצור כאלה קטעים ב
131BPM
דיפ טראנס שכאלה עם טרייבל..?
האם המחלה של טייסטו נפלה גם על מרקו? מה נסגר איתם
!@$? |
|
|
| Shahar |
| למה מחלה? טייסטו עכשיו בנזונה כמו תמיד..שום דבר לא השתנה ... חלאס |
|
|
| Rising |
echnalava
שמעתי בארמין... בפעם ראשונה אמרתי בואנה מה זה הקטע החובבני הזה..
בפעם השנייה וואי וואי איזה קטע בן זונה!!!!!..
הקטע השני חמוד +..
אבל echnalava
בןןןן של זונננננה!!! |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by TTman
התבגרו
;) |
מה קשור תיתבגרו ?????
| quote: | | למה מחלה? טייסטו עכשיו בנזונה כמו תמיד..שום דבר לא השתנה ... חלאס |
מה ניסגר אתך אחי? אתה דלוק עלו , אתה חושק בו ?
אני לא מבין למה אתה כל כך נעול אל טייסטו ? יש עוד מלא יוצרים יותר מוכשרים ממנו ! בוא נגיד כך בתור דיגיי הוא בן זונה וגם אהבתי את היצירות שלו עד שהוא לא עבר סיגנון ...אבל עכשיו הוא סתם מוציא שירים מעפנים ולא קשורים...
.אני בטוח שאתה לא תסכים איתי כי אתה עקשן...ולא רואה בעינים חוץ מיזה שטייסטו אלוהים !!!:whip:
ודברים משתנים |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Origin
מה ניסגר אתך אחי? אתה דלוק עלו , אתה חושק בו ?
אני לא מבין למה אתה כל כך נעול אל טייסטו ? יש עוד מלא יוצרים יותר מוכשרים ממנו ! בוא נגיד כך בתור דיגיי הוא בן זונה וגם אהבתי את היצירות שלו עד שהוא לא עבר סיגנון ...אבל עכשיו הוא סתם מוציא שירים מעפנים ולא קשורים...
.אני בטוח שאתה לא תסכים איתי כי אתה עקשן...ולא רואה בעינים חוץ מיזה שטייסטו אלוהים !!!:whip:
ודברים משתנים |
אין יותר טובים ממנו תבין
ומזה מזה נסגר איתך? ככה בראש שלי לחשוב שהוא מלך...
וואלה סבבה?
ואין פה קשר לעקשן זה הטעם שלי לדעתי הוא מלך והוא משקיע והוא ענק וכל מה שהוא יעשה הוא יצליח כי עד היום הוא לא איכזב אותי בגרוש
אז וואלה אם תלא אוהב סבבה עשה מה בראשך אבל דעתי זה דעתי תכבד
ואנלא חושב שהוא אלוהים אבל הוא מלך |
|
|
| YoraY |
[QUOTE]Originally posted by Origin
מה קשור תיתבגרו ?????
זה לא היה "תתבגרו" זה היה "התבגרו" - הוא כיוון את זה למרקו וטייסטו
ועזבו אתכם הויכוח הדפוק הזה על טייסטו - טייסטו הבנתי.. הבן אדם נדפק קצת החליט לשנות סיגנון - יש לו יצירות מוצלחות יותר ויש פחות
מי שחושב שהוא מלך - שיהיה לו לבריאות
גם לי יש כמה תקליטנים-יוצרים שאני סוגד להם
(TECHNOBOY!!!)
V אבל מרקו??????
הטכנואיסט המהולל??? לאדע.. אני אישית הייתי עושה שביתה על השחרור הזה שיחזור ליצור טראנס-טכנו כמו שאנחנו אוהבים
:P :>
בכל מקרה אני מסכים בדבריו של
Rising
לגבי הטראקים בתקליט |
|
|
| Black-Dragon |
יוצר מוכשרים מטיאסטו?
קשה לי להאמין..עוד לא שמעתי על אחד כזה.. :)
אם כי ארמין ממש בדרך אבל עדיין
טיסטו זה טיאסטו |
|
|
| warpedd_ |
אני לא מבין מה אתם קופצים עם מרקו
כולה ילד מסכן עם קוף גם ככה יש לו בעיות בגלל אמא שלו...
בכל מקרה
ההתרגשות פה היא מיותרת
זה מאוד נפוץ שכל מני אומנים מנסים מדי פעם ליצור בתחומים אחרים וסגנונות שונים
גם אני מעדיף את מרקו של פעם עם
godd ו stimulated |
|
|
| s0undw4v3 |
קשה לך להאמין יותר מוכשרים מטייסטו?
מה עם פרי קורסטן?
Barber's Adagio For Strings
האלוהי?
זה קטע גדול שכל הזמן רק מחדשים אותו וגונבים ממנו!
למרות שגם פרי קצת השתגע לאחרונה (Rock your body?!)...
אולי זאת הפרה המשוגעת? שם בהולנד אי אפשר לדעת מה הם שמים בלחמניה בתור המבורגר!! מסכנים הדיג'יים! הם כולם בבלבלות! |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
קשה לך להאמין יותר מוכשרים מטייסטו?
מה עם פרי קורסטן?
Barber's Adagio For Strings
האלוהי?
זה קטע גדול שכל הזמן רק מחדשים אותו וגונבים ממנו!
למרות שגם פרי קצת השתגע לאחרונה (Rock your body?!)...
אולי זאת הפרה המשוגעת? שם בהולנד אי אפשר לדעת מה הם שמים בלחמניה בתור המבורגר!! מסכנים הדיג'יים! הם כולם בבלבלות! |
סוף סוף מישהוא שלא שרוט אל טייסטו:eek: |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
יוצר מוכשרים מטיאסטו?
קשה לי להאמין..עוד לא שמעתי על אחד כזה.. :)
אם כי ארמין ממש בדרך אבל עדיין
טיסטו זה טיאסטו |
ולפי דעתי ארמין הרבא יותר מוכשר מי טייסטו...אבל לא בקטע של די גיי |
|
|
|
|