|
DJ Tiesto
|
View this Thread in Original format
| Origin |
טוב חברה נמאסו עלי כול חילוקי דעות אל טייסטו אז החלטתי לפתח פול
so Tiesto...
1. Was a great DJ and producer And still is
2. Was a great DJ and producer but the new producing style sucks !
3. Was a y DJ and producer now and then |
|
|
| Shahar |
למה נראה לך שההצבעה תעזור ?
מה תחושב אנשים ישנו תדעה אם ייצא ככה או ככה?
כותבים great...
ומן הסתם האופציה הראשונה |
|
|
| dj_Vendetta |
oiasucbhv;asudnvc; assaoidjvpsaovkna[skvn;askov [fkpj[apeiovja'slkvm'aslvmk]asplkvms'alv;msa'
dvl;ka[;lvmas';vlmas';vlmas'v;amsv';ksdmv'smkv'as;vkmasl;kvma's;v,ma'svl;mas'v;mklasv';m,as'v;mas'v;
mvsa's;kavm'ksamva'smvvdkm'asv;km'asvk
erm, sorry, ive always wanted to do that to a thread language I didnt understand, but nevertheless, he is still a wicked dj and a fly producer:D |
|
|
| Segev |
| quote: | Originally posted by dj_Vendetta
oiasucbhv;asudnvc; assaoidjvpsaovkna[skvn;askov [fkpj[apeiovja'slkvm'aslvmk]asplkvms'alv;msa'
dvl;ka[;lvmas';vlmas';vlmas'v;amsv';ksdmv'smkv'as;vkmasl;kvma's;v,ma'svl;mas'v;mklasv';m,as'v;mas'v;
mvsa's;kavm'ksamva'smvvdkm'asv;km'asvk
erm, sorry, ive always wanted to do that to a thread language I didnt understand, but nevertheless, he is still a wicked dj and a fly producer:D |
lol
חתיכת ספאמר :D
אני לא מבין מה כבר הרגתם אותו אז הוא שניה סגנון זה לא אומר שהוא לא מוכשר עדיין לפי דעתי הוא תמיד היה טוב והוא גם ישאר טוב |
|
|
| Black-Dragon |
תמיד היה תותח ועדיין נשאר תותח
הבן אדם אלוף
הטראק החדש שלו פשוט מפוצץ!!
BT & TIESTO - LOVE COMES AGAIN! WICKEDDDDDDDD:disbelief |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by Shahar
למה נראה לך שההצבעה תעזור ?
מה תחושב אנשים ישנו תדעה אם ייצא ככה או ככה?
כותבים great...
ומן הסתם האופציה הראשונה |
תיראה אחי אני לא מנסה לשנות את דעתך .! אני רק רוצה לראות כמה אנשים חושבים כמוני...:wtf: |
|
|
| Rising |
למה לכתוב באנגלית בפורום הישראלי?? ואם כבר לכתוב באנגלית אז תכתוב כמו שצריך!!..
ויאללה יש 1000000000 הצבעות אם טיאסטו טוב או לא טוב ותמיד יש את אלה שתמיד יאהבו אותו ותמיד את אלה שלא...
לא מבין מה הקטע בלפתוח עוד אחד כזה...
תקרא תפורומים הכללים ותראה מי עוד חושב ככה..
לא יודע איך זה יעזור לך אבל שיהיה. |
|
|
| Origin |
תגיד לי מה אתה קשור לעולם????
טוב אז טעיתי במילה אחת תהרוג אותי !!!!!!!!
קודם כל זה לא אם טייסטו טוב או לא טוב.. אני חושב שכול טראנסאדיקט יסכים איתי שטייסטו טוב....!ודבר שני מה אכפת לך שפתחתי עוד טרד?
אני דווקה רציתי לדעת מה ישראלים חושבים ולא הולנדים או שויצרים..
זה גם אחת הסיבות למה הפורום הזה גוסס ..בוא נגיד כך שכול דבר שאתה יכול לחשוב אלוו שלא קשור לישראל כבר דיברו בפורומים אחרים ..אז בוא לא נפתח טרדים בכלל :wtf: |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Origin
אני דווקה רציתי לדעת מה ישראלים חושבים ולא הולנדים או שויצרים..
|
זה כבר משהו אחר |
|
|
| -CosmicFire- |
| was a y dj and producer and now he`s great |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
was a y dj and producer and now he`s great |
Impossible |
|
|
| coby |
2..
חוץ מהרימיקס שלו לבארבס אדיגו
: \
אבל אני עוד צעיר אי אפשר לדעת מה אני יאהב בעתיד :)
דוגרי אבל אף פעם לא חשבתי שהוא כזה משו.. חוץ מאורבין טריין אין טראק שלו שממש אהבתי |
|
|
|
|