return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
DJ Tiesto
View this Thread in Original format
Origin
טוב חברה נמאסו עלי כול חילוקי דעות אל טייסטו אז החלטתי לפתח פול

so Tiesto...

1. Was a great DJ and producer And still is
2. Was a great DJ and producer but the new producing style sucks !
3. Was a y DJ and producer now and then
Shahar
למה נראה לך שההצבעה תעזור ?
מה תחושב אנשים ישנו תדעה אם ייצא ככה או ככה?

כותבים great...

ומן הסתם האופציה הראשונה
dj_Vendetta
oiasucbhv;asudnvc; assaoidjvpsaovkna[skvn;askov [fkpj[apeiovja'slkvm'aslvmk]asplkvms'alv;msa'
dvl;ka[;lvmas';vlmas';vlmas'v;amsv';ksdmv'smkv'as;vkmasl;kvma's;v,ma'svl;mas'v;mklasv';m,as'v;mas'v;
mvsa's;kavm'ksamva'smvvdkm'asv;km'asvk





erm, sorry, ive always wanted to do that to a thread language I didnt understand, but nevertheless, he is still a wicked dj and a fly producer:D
Segev
quote:
Originally posted by dj_Vendetta
oiasucbhv;asudnvc; assaoidjvpsaovkna[skvn;askov [fkpj[apeiovja'slkvm'aslvmk]asplkvms'alv;msa'
dvl;ka[;lvmas';vlmas';vlmas'v;amsv';ksdmv'smkv'as;vkmasl;kvma's;v,ma'svl;mas'v;mklasv';m,as'v;mas'v;
mvsa's;kavm'ksamva'smvvdkm'asv;km'asvk





erm, sorry, ive always wanted to do that to a thread language I didnt understand, but nevertheless, he is still a wicked dj and a fly producer:D

lol

חתיכת ספאמר :D

אני לא מבין מה כבר הרגתם אותו אז הוא שניה סגנון זה לא אומר שהוא לא מוכשר עדיין לפי דעתי הוא תמיד היה טוב והוא גם ישאר טוב
Black-Dragon
תמיד היה תותח ועדיין נשאר תותח
הבן אדם אלוף
הטראק החדש שלו פשוט מפוצץ!!
BT & TIESTO - LOVE COMES AGAIN! WICKEDDDDDDDD:disbelief
Origin
quote:
Originally posted by Shahar
למה נראה לך שההצבעה תעזור ?
מה תחושב אנשים ישנו תדעה אם ייצא ככה או ככה?

כותבים great...

ומן הסתם האופציה הראשונה


תיראה אחי אני לא מנסה לשנות את דעתך .! אני רק רוצה לראות כמה אנשים חושבים כמוני...:wtf:
Rising
למה לכתוב באנגלית בפורום הישראלי?? ואם כבר לכתוב באנגלית אז תכתוב כמו שצריך!!..

ויאללה יש 1000000000 הצבעות אם טיאסטו טוב או לא טוב ותמיד יש את אלה שתמיד יאהבו אותו ותמיד את אלה שלא...

לא מבין מה הקטע בלפתוח עוד אחד כזה...
תקרא תפורומים הכללים ותראה מי עוד חושב ככה..
לא יודע איך זה יעזור לך אבל שיהיה.
Origin
תגיד לי מה אתה קשור לעולם????

טוב אז טעיתי במילה אחת תהרוג אותי !!!!!!!!

קודם כל זה לא אם טייסטו טוב או לא טוב.. אני חושב שכול טראנסאדיקט יסכים איתי שטייסטו טוב....!ודבר שני מה אכפת לך שפתחתי עוד טרד?
אני דווקה רציתי לדעת מה ישראלים חושבים ולא הולנדים או שויצרים..
זה גם אחת הסיבות למה הפורום הזה גוסס ..בוא נגיד כך שכול דבר שאתה יכול לחשוב אלוו שלא קשור לישראל כבר דיברו בפורומים אחרים ..אז בוא לא נפתח טרדים בכלל :wtf:
Rising
quote:
Originally posted by Origin

אני דווקה רציתי לדעת מה ישראלים חושבים ולא הולנדים או שויצרים..


זה כבר משהו אחר
-CosmicFire-
was a y dj and producer and now he`s great

Origin
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
was a y dj and producer and now he`s great

Impossible
coby
2..

חוץ מהרימיקס שלו לבארבס אדיגו

: \

אבל אני עוד צעיר אי אפשר לדעת מה אני יאהב בעתיד :)

דוגרי אבל אף פעם לא חשבתי שהוא כזה משו.. חוץ מאורבין טריין אין טראק שלו שממש אהבתי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement