|
Gezellig
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
Heej
Ik vind het hier steeds gezelliger worden, eerst waren er nog grote threads over dat het hier nie zo gezellig meer was, maar nu is het steeds gezelliger.
Ook op IRC is steeds gezelliger, eerst zaten we er met z'n 3 en en al die klote bots :D:D
zo dit wou ik ff zeggen!
GreetZ GERRRIT!! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Nou Gerrit, dat ben ik wel met je eens. Zolang mensen niet overal wat achter zoeken blijft alles een vrolijke bedoeling!!!
GReeTZ |
|
|
| raoel |
Ja klopt helemaal.
En heb je al gemerkt hoe druk het de afgelopen dagen is geweest. Das echt niet meer normaal.
Komt vooral denk ik omdat we niet meer zoveel van die onzinnige topics hebben. |
|
|
| Eye-Riz |
| GEEN ONZINNIGE TOPICS?!?!?!?! Ja, da's een goeie.... :D :D :D |
|
|
| basvh |
| ja het begint steeds maar gezelliger te worden, net zoals vroeger toen je poep nog met een lange oe schreef |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
GEEN ONZINNIGE TOPICS?!?!?!?! Ja, da's een goeie.... :D :D :D |
lol het gaat hier over topics niet over jouw posts gekkie! ;)
Leuk dat ik t nu weer verpest ;)
naah..
Is idd stuk leuker :D |
|
|
| Blik |
| mensen komen terug van vakantie hè.........lekker druk.....op mIRC kom ik eigenlijk nooit, zal ik ook maar es checken dan |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
Ook op IRC is steeds gezelliger, eerst zaten we er met z'n 3 en en al die klote bots :D:D
zo dit wou ik ff zeggen!
GreetZ GERRRIT!! |
ehm... op welk IRC kanaal zit iedereen eigenlijk??? |
|
|
| Blik |
#taforum
efnet.vuurwerk.nl |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | | lol het gaat hier over topics niet over jouw posts gekkie |
Mijn posts reageren alleen maar op begonnen threads. Als mijn posts onzinnig zijn, wil dat zeggen dat de thread (of de loop ervan onzinnig is) anders zou ik ook geen maliënkolder krijgen (WAAR BLIJFT DIE TROUWENS?!?!?!?) ;) |
|
|
| Henkie_henk |
Als ik er dat zwaard bij doe ist dan goed? |
|
|
|
|