return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Gezellig
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
Heej

Ik vind het hier steeds gezelliger worden, eerst waren er nog grote threads over dat het hier nie zo gezellig meer was, maar nu is het steeds gezelliger.

Ook op IRC is steeds gezelliger, eerst zaten we er met z'n 3 en en al die klote bots :D:D

zo dit wou ik ff zeggen!

GreetZ GERRRIT!!
!_PeTrUs_!
Nou Gerrit, dat ben ik wel met je eens. Zolang mensen niet overal wat achter zoeken blijft alles een vrolijke bedoeling!!!

GReeTZ
raoel
Ja klopt helemaal.

En heb je al gemerkt hoe druk het de afgelopen dagen is geweest. Das echt niet meer normaal.

Komt vooral denk ik omdat we niet meer zoveel van die onzinnige topics hebben.
Eye-Riz
GEEN ONZINNIGE TOPICS?!?!?!?! Ja, da's een goeie.... :D :D :D
basvh
ja het begint steeds maar gezelliger te worden, net zoals vroeger toen je poep nog met een lange oe schreef
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Eye-Riz
GEEN ONZINNIGE TOPICS?!?!?!?! Ja, da's een goeie.... :D :D :D

lol het gaat hier over topics niet over jouw posts gekkie! ;)

Leuk dat ik t nu weer verpest ;)
naah..

Is idd stuk leuker :D
Blik
mensen komen terug van vakantie hè.........lekker druk.....op mIRC kom ik eigenlijk nooit, zal ik ook maar es checken dan
Jukx
quote:
Originally posted by DJ_Siesta

Ook op IRC is steeds gezelliger, eerst zaten we er met z'n 3 en en al die klote bots :D:D

zo dit wou ik ff zeggen!

GreetZ GERRRIT!!

ehm... op welk IRC kanaal zit iedereen eigenlijk???
Blik
#taforum

efnet.vuurwerk.nl
DJ_Massive
mee eens

Eye-Riz
quote:
lol het gaat hier over topics niet over jouw posts gekkie

Mijn posts reageren alleen maar op begonnen threads. Als mijn posts onzinnig zijn, wil dat zeggen dat de thread (of de loop ervan onzinnig is) anders zou ik ook geen maliënkolder krijgen (WAAR BLIJFT DIE TROUWENS?!?!?!?) ;)
Henkie_henk

Als ik er dat zwaard bij doe ist dan goed?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement