|
זה כואב אך אני עוזב (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| H.A. |
תחזור מהר - הם יתגעגעו
אני כבר לא יהיה פה בשביל זה...
:D |
|
|
| markfeldman |
אילן אחי,
תחזור מהר יש לנו עוד הרבה מסיבות ללכת אליהם ! |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
שמור על עצמך!!!
:o |
|
|
| Sniper |
אח שלו, מצטער על ההגבה המאוחרת פשוט היה לי בעיה ביוזר..
קיצררר אוהב אותך!!!!
וכניראה שלא נתראה בבסיס בזמן הקרוב.
אני בפסח יוצא ל14 יום חופש
ועכשיו הייתי ברגילה, יום א' חוזרים ל4 ימים
ויוצאים ל14 |
|
|
| Hell_Copter |
אתה הולך לשבועיים!?
שלמים?!?!?!?!
ואתה לא תראה בית?!?!?!
מסכן!!!!!!!
אמן תשאר שם 28 יא מניאק!!!
שתרגיש קצת מה זה לטחון עם ה5-9 שאתה עושה!!!
:crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה הולך לשבועיים!?
שלמים?!?!?!?!
ואתה לא תראה בית?!?!?!
מסכן!!!!!!!
אמן תשאר שם 28 יא מניאק!!!
שתרגיש קצת מה זה לטחון עם ה5-9 שאתה עושה!!!
:crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop: |
למה לפתוח עיינים?!@$ למה?@!#$@*#%(@#%
רועי זה היה בחירה שלך להיות קרבי, ולטחון
אז לא לפתוח עיינים |
|
|
| DjChook |
אין לי חמשושים :((((( כל הקורס
אתה יודע מה זה בלי חמשושים ?! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אין לי חמשושים :((((( כל הקורס
אתה יודע מה זה בלי חמשושים ?! |
ת'אמת אני יודע...
אין לי חמשושים גם... רק היה לי בהשבעה ובכומתה...
ואלעד...
זה לא קשור בכלל
תסתכל על עצמך... ג'ובניק אחושרמוטה...
אבל אוכל חמשושים ולא 5-9 ככה שאין לך מה להגיד :) |
|
|
| Sniper |
אתה צודק בקשר לזה שאני עושה חמשושים, תאמין לי שזה לא הכי כיף לי..
שתדע שאתה גובניק, אפילו חמשושים שנחשב לאחלה יציאות שבעולם, חרא לך..
קוראים לזה גובניק רע..
אבל מצד שני אחי אני בבסיס שבדיוק אבל בדיוק 15 דקות נסיעה מהבית..
ומחר שאני חוזר לבסיס אני מפעיל קצת קשרים לעבור תפקיד, ולהיות גובניק טוב, עם יציאות של זנות:) |
|
|
| KosmiK-G8 |
חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי
כן בטח שמתם לב
אני שוב פה..
:)
אז יאללה בלאגן!!! |
|
|
| Shahar |
אלללללההההההההההההה
איך היה??? |
|
|
|
|