return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
זה כואב אך אני עוזב (pg. 3)
View this Thread in Original format
Segev
ברוך שובך תאמין לי שהיית חסר :D
ואיך היה באמת?
Sniper
ברוך השב:]
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי חזרתי



מתי הלכת?!?!?!?!?!?!?!?!?!?:haha: :haha: :haha: :haha:

סתם אחי לא היית חסר לי בכלל
Shahar
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
מתי הלכת?!?!?!?!?!?!?!?!?!?:haha: :haha: :haha: :haha:

סתם אחי לא היית חסר לי בכלל


אז מה אתה אומר סתם :P
או שהתכוונת לכתוב שהוא היה חסר
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Shahar
אז מה אתה אומר סתם :P
או שהתכוונת לכתוב שהוא היה חסר


בונא אחי אתה סטלן רציני :}
זה היה בכוונה :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless
KosmiK-G8
טוב אז ככה התרגיל היה מוצלח מאוד
אני הייתי אמור לעבוד קצת אם היו תקלות בציוד קשר מאוד מסוים שלא עשה כל התרגיל תקלות
ככה שהרבה מה לעשות לא היה לי...
:)
מצאתי שם נהג של גדוד 890 שגם חזק בקטע של טראקים וכאלה
ובכלל הפכתי תמקום שם לבית זונות
הבאתי רמקולים חמודים של מחשב עם סאב לא עושים יותר מדי רעש אבל כשאין רעש סביבתי הם מורגשים ועד שהסמ"פ שלי לא העיר לי על זה שזה לא ראוי וכל החארטות האלה שמעתי טראקים כמו מלך והיו סביבי איזה 6-7 אנשים די מתעניינים
אחלה קהל לתנאי שטח:)

קיצר ראיתי שטח מראשון עד רביעי בבוקר היינו 5 דקות צפונית לצומת גולני על הר שמשקיף על בקעת בית נטופה למי שמכיר
ורביעי התרגיל עבר לבקעה ליד חמאם אל מליח לשעבר למי שמכיר קיצר באזור בקעת בית שאן
קיצר התרגיל עבר לשם אותי החזירו לבסיס ברביעי כדי שאני יזכה אנדשים על ציוד וכאלה
קיצר יום חמישי חזרתי לשם עם הקצ"ק - קצין ציוד קשר ונהנינו מאוכל בן זונה!! ככה זה כשאלוף פיקוד בא לארוחת הסיום של התרגיל

דברתי אחרי זה עם הטבחים היו מתוסכליםפ רצח אמרו לי שעבדו יומיים על הארוחה הזאת!!!! ראסמי הארוחה הכי טובה שלי בצה"ל - היה שם איזה 10 סוגי סלטים אבל מושקעים
מוקפץ
שניצל אבל טעים לא של יום יום בבסיס
בשר בקר עסיסי
פיתות בכמויות חומוס כמו במסעדות
קיצר טחנתי שם אוכל כמו רועי
טוב לא להגזים אבל לפחות כמו היפופוטם אחרי דיאטה

וזהו היה בן זונה
ואני בבית עד 13 לאפריל שזה יום שלישי אחרי חג שני של פסח
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
ואני בבית עד 13 לאפריל שזה יום שלישי אחרי חג שני של פסח



חחח אני בבית עד ה14 :}
Sniper
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
טוב אז ככה התרגיל היה מוצלח מאוד
אני הייתי אמור לעבוד קצת אם היו תקלות בציוד קשר מאוד מסוים שלא עשה כל התרגיל תקלות
ככה שהרבה מה לעשות לא היה לי...
:)
מצאתי שם נהג של גדוד 890 שגם חזק בקטע של טראקים וכאלה
ובכלל הפכתי תמקום שם לבית זונות
הבאתי רמקולים חמודים של מחשב עם סאב לא עושים יותר מדי רעש אבל כשאין רעש סביבתי הם מורגשים ועד שהסמ"פ שלי לא העיר לי על זה שזה לא ראוי וכל החארטות האלה שמעתי טראקים כמו מלך והיו סביבי איזה 6-7 אנשים די מתעניינים
אחלה קהל לתנאי שטח:)

קיצר ראיתי שטח מראשון עד רביעי בבוקר היינו 5 דקות צפונית לצומת גולני על הר שמשקיף על בקעת בית נטופה למי שמכיר
ורביעי התרגיל עבר לבקעה ליד חמאם אל מליח לשעבר למי שמכיר קיצר באזור בקעת בית שאן
קיצר התרגיל עבר לשם אותי החזירו לבסיס ברביעי כדי שאני יזכה אנדשים על ציוד וכאלה
קיצר יום חמישי חזרתי לשם עם הקצ"ק - קצין ציוד קשר ונהנינו מאוכל בן זונה!! ככה זה כשאלוף פיקוד בא לארוחת הסיום של התרגיל

דברתי אחרי זה עם הטבחים היו מתוסכליםפ רצח אמרו לי שעבדו יומיים על הארוחה הזאת!!!! ראסמי הארוחה הכי טובה שלי בצה"ל - היה שם איזה 10 סוגי סלטים אבל מושקעים
מוקפץ
שניצל אבל טעים לא של יום יום בבסיס
בשר בקר עסיסי
פיתות בכמויות חומוס כמו במסעדות
קיצר טחנתי שם אוכל כמו רועי
טוב לא להגזים אבל לפחות כמו היפופוטם אחרי דיאטה

וזהו היה בן זונה
ואני בבית עד 13 לאפריל שזה יום שלישי אחרי חג שני של פסח


המפקדים שלי עשו עלייכם ביקרות, כאילו על התרגיל לא זוכר איךקוראים לזה.
בכל אופן גם אני בחופש עד ה13
אבל מחר אני צריך לקפוץ לבסיס לכמה שעות ולחזור הביתה:\
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
טוב אז ככה התרגיל היה מוצלח מאוד
אני הייתי אמור לעבוד קצת אם היו תקלות בציוד קשר מאוד מסוים שלא עשה כל התרגיל תקלות
ככה שהרבה מה לעשות לא היה לי...
:)
מצאתי שם נהג של גדוד 890 שגם חזק בקטע של טראקים וכאלה
ובכלל הפכתי תמקום שם לבית זונות
הבאתי רמקולים חמודים של מחשב עם סאב לא עושים יותר מדי רעש אבל כשאין רעש סביבתי הם מורגשים ועד שהסמ"פ שלי לא העיר לי על זה שזה לא ראוי וכל החארטות האלה שמעתי טראקים כמו מלך והיו סביבי איזה 6-7 אנשים די מתעניינים
אחלה קהל לתנאי שטח:)

קיצר ראיתי שטח מראשון עד רביעי בבוקר היינו 5 דקות צפונית לצומת גולני על הר שמשקיף על בקעת בית נטופה למי שמכיר
ורביעי התרגיל עבר לבקעה ליד חמאם אל מליח לשעבר למי שמכיר קיצר באזור בקעת בית שאן
קיצר התרגיל עבר לשם אותי החזירו לבסיס ברביעי כדי שאני יזכה אנדשים על ציוד וכאלה
קיצר יום חמישי חזרתי לשם עם הקצ"ק - קצין ציוד קשר ונהנינו מאוכל בן זונה!! ככה זה כשאלוף פיקוד בא לארוחת הסיום של התרגיל

דברתי אחרי זה עם הטבחים היו מתוסכליםפ רצח אמרו לי שעבדו יומיים על הארוחה הזאת!!!! ראסמי הארוחה הכי טובה שלי בצה"ל - היה שם איזה 10 סוגי סלטים אבל מושקעים
מוקפץ
שניצל אבל טעים לא של יום יום בבסיס
בשר בקר עסיסי
פיתות בכמויות חומוס כמו במסעדות
קיצר טחנתי שם אוכל כמו רועי
טוב לא להגזים אבל לפחות כמו היפופוטם אחרי דיאטה

וזהו היה בן זונה
ואני בבית עד 13 לאפריל שזה יום שלישי אחרי חג שני של פסח


בונה גם כל הקציני מטה של האוגדה ומלא חיילים יצאו לתרגיל הזה וגם כמה מהחטיבה שלי (חטיבה 551)..
משו גדול היה שם אה?

נשמע לי סבבה לצאת לתרגיל הזה..כזה שב"ש נחמד..
וגם צ'יפרו אותך באיזה חודש של חופש אז למה לא... :D




!נ.ב. איזה כיף שיש לך תפקיד שאין בו עבודה :D
KosmiK-G8
חחחחחחחחח
אלעד באמת ראיתי אנשים מהנחל
תאמת בעיקר מפלחיק נחל אבל היו גם עוד...

וחטיבה 551 מממ... חטיבה של מה זה?
קיצר היו לנו באמת הרבה אורחים בשלל דרגות גבוהות...
והיה סה"כ נחמד מאוד אבל טוב שנגמר...
יותר ממה שהיה לא הייתי מסוגל לשאת...
כמעט סגרתי 14!!!!
מעל דפי פורום זה אני מבטיח צעמי לא לסגור יותר מ-7 יום בבסיס עד השחרור
וגם אם אני סוגר 7
אז אחריהם יבואו 7 ימים בבית
טוב ברור לא?
:)

Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8

ורביעי התרגיל עבר לבקעה ליד חמאם אל מליח לשעבר למי שמכיר קיצר באזור בקעת בית שאן


הייתי בבסיס ליד חמאם אל מליח ועשיתי שם במשך שבועיים שמירות... זנות אחושרמוטה!
אתה יודע שיש שם מעיינות חמים וכאלה? :)
Sniper
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
חחחחחחחחח
אלעד באמת ראיתי אנשים מהנחל
תאמת בעיקר מפלחיק נחל אבל היו גם עוד...

וחטיבה 551 מממ... חטיבה של מה זה?
קיצר היו לנו באמת הרבה אורחים בשלל דרגות גבוהות...
והיה סה"כ נחמד מאוד אבל טוב שנגמר...
יותר ממה שהיה לא הייתי מסוגל לשאת...
כמעט סגרתי 14!!!!
מעל דפי פורום זה אני מבטיח צעמי לא לסגור יותר מ-7 יום בבסיס עד השחרור
וגם אם אני סוגר 7
אז אחריהם יבואו 7 ימים בבית
טוב ברור לא?
:)


כל המפקדים שלי היו שם:]
סג"מ - מפקד רגיל
סרן - מפקד עקיף כזה שתמיד מוצא ת'זמן למצוא לך עבודה
רס"ן - המפקד הישיר שלא איכפת לו כ"כ מה ת'עושה העיקר שמה שהוא צריך יגיע אליו בזמן ובצורה מושלמת

וגם הבנתי שהסמח"ט היה שם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement