| Sniper |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
טוב אז ככה התרגיל היה מוצלח מאוד
אני הייתי אמור לעבוד קצת אם היו תקלות בציוד קשר מאוד מסוים שלא עשה כל התרגיל תקלות
ככה שהרבה מה לעשות לא היה לי...
:)
מצאתי שם נהג של גדוד 890 שגם חזק בקטע של טראקים וכאלה
ובכלל הפכתי תמקום שם לבית זונות
הבאתי רמקולים חמודים של מחשב עם סאב לא עושים יותר מדי רעש אבל כשאין רעש סביבתי הם מורגשים ועד שהסמ"פ שלי לא העיר לי על זה שזה לא ראוי וכל החארטות האלה שמעתי טראקים כמו מלך והיו סביבי איזה 6-7 אנשים די מתעניינים
אחלה קהל לתנאי שטח:)
קיצר ראיתי שטח מראשון עד רביעי בבוקר היינו 5 דקות צפונית לצומת גולני על הר שמשקיף על בקעת בית נטופה למי שמכיר
ורביעי התרגיל עבר לבקעה ליד חמאם אל מליח לשעבר למי שמכיר קיצר באזור בקעת בית שאן
קיצר התרגיל עבר לשם אותי החזירו לבסיס ברביעי כדי שאני יזכה אנדשים על ציוד וכאלה
קיצר יום חמישי חזרתי לשם עם הקצ"ק - קצין ציוד קשר ונהנינו מאוכל בן זונה!! ככה זה כשאלוף פיקוד בא לארוחת הסיום של התרגיל
דברתי אחרי זה עם הטבחים היו מתוסכליםפ רצח אמרו לי שעבדו יומיים על הארוחה הזאת!!!! ראסמי הארוחה הכי טובה שלי בצה"ל - היה שם איזה 10 סוגי סלטים אבל מושקעים
מוקפץ
שניצל אבל טעים לא של יום יום בבסיס
בשר בקר עסיסי
פיתות בכמויות חומוס כמו במסעדות
קיצר טחנתי שם אוכל כמו רועי
טוב לא להגזים אבל לפחות כמו היפופוטם אחרי דיאטה
וזהו היה בן זונה
ואני בבית עד 13 לאפריל שזה יום שלישי אחרי חג שני של פסח |
המפקדים שלי עשו עלייכם ביקרות, כאילו על התרגיל לא זוכר איךקוראים לזה.
בכל אופן גם אני בחופש עד ה13
אבל מחר אני צריך לקפוץ לבסיס לכמה שעות ולחזור הביתה:\ |
|
|