|
זה כואב אך אני עוזב (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
מדובר פה על התרח"ט של צנחנים?
איזה אחד מצנחנים מ 890 שפגשתי היום ברכבת סיפר לי קצת על זה |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מדובר פה על התרח"ט של צנחנים?
איזה אחד מצנחנים מ 890 שפגשתי היום ברכבת סיפר לי קצת על זה |
כן אחי...
סיפרו לי בדרך לשם על המעיינות אבל לא ראיתי ולא היה זמן לזה...
ואני הייתי בורג קטן אבל פעיל במערכת שקוראים לה תרח"ט של הצנחנים
כבוד...
אבל טוב שנגמר...
יותר מדי שטח בשבילי..:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
כן אחי...
סיפרו לי בדרך לשם על המעיינות אבל לא ראיתי ולא היה זמן לזה...
ואני הייתי בורג קטן אבל פעיל במערכת שקוראים לה תרח"ט של הצנחנים
כבוד...
אבל טוב שנגמר...
יותר מדי שטח בשבילי..:) |
חחחחח בכיף אני אומר
הזה שדיברתי איתו הוא מרץ 03 שסיים לא מזמן קורס מ"כים ועכשיו הצטרף לסגל מפקדים של נוב 03, יענו הצטרף לאימון מתקדם שלהם...
הוא סיפר לי שזיינו אותם ברגילה.. יענו את נוב' ושהם היו אמורים לצאת אחרי התרח"ט אבל אז הם תפסו כוננות
עוד משהו מצחיק שהוא אמר זה שתמיד צנחנים בכוננות ונח"ל קופצים
:stongue: :disbelief |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחח בכיף אני אומר
הזה שדיברתי איתו הוא מרץ 03 שסיים לא מזמן קורס מ"כים ועכשיו הצטרף לסגל מפקדים של נוב 03, יענו הצטרף לאימון מתקדם שלהם...
הוא סיפר לי שזיינו אותם ברגילה.. יענו את נוב' ושהם היו אמורים לצאת אחרי התרח"ט אבל אז הם תפסו כוננות
עוד משהו מצחיק שהוא אמר זה שתמיד צנחנים בכוננות ונח"ל קופצים
:stongue: :disbelief |
אותי זה יכול להצחיק אתה בטוח עוד תבכה על זה...:rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אותי זה יכול להצחיק אתה בטוח עוד תבכה על זה...:rolleyes: |
רק שתהיה בעניין...
איך שהגענו יום ראשון שעבר אמרו לנו שעכשיו אנחנו בכוננות מטכ"לית...
קיצר ארגנו דברים והכל למקרה של הקפצה
וביום חמישי שלחו שתי מחלקות מהפלוגה שלי לג'נין
יותר נכון ליישובים באיזור ג'נין לעשות אבט"שים...
את המחלקה שלי ועוד כיתה ממחלקה אחרת השאירו בבסיס לעשות הגנ"ם ואמרו לנו שאנחנו יוצאים בפסח
אלה שבג'נין נשארים שם כמו כלבים :)
כרגע אני מבסוט מההקפצה... בעתיד יש מצב שלא :D |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
רק שתהיה בעניין...
איך שהגענו יום ראשון שעבר אמרו לנו שעכשיו אנחנו בכוננות מטכ"לית...
קיצר ארגנו דברים והכל למקרה של הקפצה
וביום חמישי שלחו שתי מחלקות מהפלוגה שלי לג'נין
יותר נכון ליישובים באיזור ג'נין לעשות אבט"שים...
את המחלקה שלי ועוד כיתה ממחלקה אחרת השאירו בבסיס לעשות הגנ"ם ואמרו לנו שאנחנו יוצאים בפסח
אלה שבג'נין נשארים שם כמו כלבים :)
כרגע אני מבסוט מההקפצה... בעתיד יש מצב שלא :D |
שמח בשבילך אחי...
מסתגל מהר לצבא אהה??
מדהים!
עד לפני 4 חודש היו אומרים לך הקפצה ישר היית מביא טקילה וספרייט ותראה עכשיו מה משמעות של הקפצה בשבילך..
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
מסתגל מהר לצבא אהה??
מדהים!
עד לפני 4 חודש היו אומרים לך הקפצה ישר היית מביא טקילה וספרייט ותראה עכשיו מה משמעות של הקפצה בשבילך..
:) |
חחחחחחח ראסמי שטות אה? :)
אני רק מקווה שלא יפילו עלינו בשבוע וחצי הקרובים איזה הקפצה
כי אז אני ממש יהיה שבוז על הצבא...
רק רוצה לסיים את הרגילה בשקט ובבלאגן ואז על הזין שלי :) |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחח ראסמי שטות אה? :)
אני רק מקווה שלא יפילו עלינו בשבוע וחצי הקרובים איזה הקפצה
כי אז אני ממש יהיה שבוז על הצבא...
רק רוצה לסיים את הרגילה בשקט ובבלאגן ואז על הזין שלי :) |
צא מהקרבי..
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
צא מהקרבי..
:) |
קרבי זה הכי אחי
כומתה ירוקה כבוד :) |
|
|
| DjChook |
| גם לי יש כומתה ירוקה ! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
גם לי יש כומתה ירוקה ! |
איזה ירוקה ואיזה נעליים
יש לך צבע קיא מסריח |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
איזה ירוקה ואיזה נעליים
יש לך צבע קיא מסריח |
ראסמי
אבל השאלה הבולטת היא מי האכיל אותך סרטים שכומתה ירוקה זה כבוד..??:) |
|
|
|
|