return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
יצאת חומוס !
View this Thread in Original format
luckystrike
סורי אם כבר היה על זה ט'רד בכל זאת לא הייתי
פה תקופה ארוכה (ועוד מעט אני חוזר לצבא לעוד תקופה ארוכה) ... בקיצור
איזה חומוסיות אתם אוהבים ומה מקום ראשום בארץ לדעתכם!

לדעתי "עלי קראוון" ביפו מספר אחת - אין עליו !
ובייחוד על המסבחא (או איך שלא כותבים את זה) שהם עושים
שם ! משהוא מטורף והמחירים גם סבבה !
הם מגישים שם את החומוס עם רוטב מיוחד כזה ועם בצל
ואלוהים יודע איך הם עושים את זה - זה אלוהי !
לפני הצבא הייתי נוסע עם חברים כל יום במיוחד ליפו כדי להוריד
חומוס (11 שקל צלחת) וחוזר הבייתה ...
כולם גם יושבים שם עם כולם בשולחנות זה נחמד ... פעם אחרונה
ניגבתי ומולי ישבו אבי נימני ודב נבון ...
קיצר חומוס מספר אחת !

ברעננה (מפתיע אבל בסט) יש את תנעמי (חלק קוראים לזה החומוסיה) וזה
גם בן זונה של חומוס רק שהוא קצת כבד מדיי טעים רצח עם טעם מיוחד
והכל אבל אתה מרגיש כאילו אתה אוכל בטון או משהוא כזה
הוא מפוצץ רצח ואח"כ אתה כמו כדור פורח ...

ואבו-גוש גם נחמד אבל לא התלהבתי כמו כולם...

יש גם את "אבו חאלד" בהרצליה אם מישהוא מכיר ...

טוב יאללה קדימה להמלצות !
skelz
כנס לחליל ברמלה..
חומוס פצצה.. אן מה להגיד
אני מת על החומוס שם

ואם אתה בא ביום שבת.. תבוא חצי שעה לפני בשביל למצוא חנייה
המקום מפוצץץץ לגמריי
אנשים מחכים בחוץ..
וד"א.. פעם ראיתי את מוני מושנוב מחכה שם בחוץ :)
Shahar
אבוגוש בנזונה...
במסעדה לבנונית בירושליים יש חומוס טווווובבבבב....אבל בשר מסריח
Rising
רק בירושלים תמצא חומוס אמיתי....
Shahar
quote:
Originally posted by Rising
רק בירושלים תמצא חומוס אמיתי....


יש מצב שאתה צודק...
בדליית אל כרמל גם יש כל מיני חורים טובים
אבל מסעדה לבנונית בירושליים היא אחת הטובות
ואולי טעיתי שאמרתי שהבשר לא טוב
אני אישית לא אוהב כי מטבלים אותו עם שמן זית

ערבים לכו תבינו
yahel222
כולם חלשים
קבל תדירוג:

1.ללא כל ספק אבו חסן ביפו
ואל תביא לי שום קראוון ונעליים
יש שני סניפים כמובן שהישן טוב יותר ובימים היפים שלפני האינתיפאדה היית יכול לראות שם אנשי עסקים וסלבריטים יושבים על המדרכה עם צלחת חומוס. גם כיום יש מספיק סלבס אצלו. אבל להקדים כי הוא מכין בבוקר ושנגמר החומוס הוא סוגר שזה היום חלש גג 2. בד"כ באחד בצהריים כבר סגור אה ומומלץ חומוס סבחה וזה בא עם בצל ובצלחת בצד רוטב שום כזה משהו מדהים
מחיר - 13 ש"ח

2.בהדונס ברחוב ביאליק בר"ג. בא עם ביצה ובצל אבל הבאסה שיש רק חומוס ופול אין דברים אחרים. אבל עדיין אחד הטעימים קיים כבר אלף שנה נראה לי והוא גם סוגר כשנגמר הסיר אז למהר. מחיר - 17 ש"ח

3.חומוס גבעתיים. קצת יותר פשוט פה מדובר בחומוס....לא יודע איזה תוספות יש בדיוק אבל בפלוס שהוא פתוח עד הערב. בכל אופן זה ברחוב וייצמן פינת כצנלסון אכן אחד החומוסים הטובים

4. איך לא - מפגש הסטייק. לבד עולה 15 אבל חובה לקחת עם תוספת כמו פטריות למשל שזה בא מצוין (20 ש"ח עם תוספת). וזהו זה מפגש הסטיק לא צריך להוסיף.

5. רוני פול בת"א ברחוב אילת נדמה לי - ליד זמן אמיתי ביה"ס לברמנים
חזק גם כן

וזה הדירוג
פרסומאי או לא אהה
Shahar
quote:
Originally posted by yahel222
4. איך לא - מפגש הסטייק. לבד עולה 15 אבל חובה לקחת עם תוספת כמו פטריות למשל שזה בא מצוין (20 ש"ח עם תוספת). וזהו זה מפגש הסטיק לא צריך להוסיף.
פרסומאי או לא אהה


ראסמי מקומות טובים אבל אם כבר הזכרת תמפגש
אם נכנסים לשם חובה סטייק בקר...
בצלחת 45
לא יודע כמה בפיתה..
מקום בנזונה אם יושבים
גריל טעים
markfeldman
עוד ט'רד שלא קשור למוסיקה...
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
עוד ט'רד שלא קשור למוסיקה...


זה אחד האנשים הכי וותיקים פה והיה גם מוד וגם כתב את החוקים...
נראה לי הוא יודע אותם יותר טוב מאיתנו אז בוא נכבד
עד שמישהו מחייה תמקום אל תפריע לזה

ראסמי טרד שעושה תאבון

ד"א יש שוארמה ליד דיזינגוף סנטר עם שתיה חופשייייי
oDrori
מורן, אסא יא נקניק.
תה לא מתקשר

KrazyDJs
שרפו את אבו חאלד בקרייה :\
איזה זין...

והיום אכלתי במורדי הגדול חומוס
סעמק, למה אכלתי אצלו אח"כ פרגיות למה?!?!

קילקול קיבה הבן זונה עשה לי
חצי שעה ביליתי מקודם בשירותים
Origin
quote:
Originally posted by KrazyDJs
שרפו את אבו חאלד בקרייה :\
איזה זין...

והיום אכלתי במורדי הגדול חומוס
סעמק, למה אכלתי אצלו אח"כ פרגיות למה?!?!

קילקול קיבה הבן זונה עשה לי
חצי שעה ביליתי מקודם בשירותים

כן לא הבנתי למה שרפו אותו ... יש לך מושג ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement