|
מ.ק 22 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
טוב קיבלתי... יש מצב לצפות בפרק, לראות מה הסדרה שווה
אחרי המלצות כאלה חמות אין לי ברירה אחרת |
|
|
| DjChook |
| אחלה סדרה :) נקווה שרק ישתפרו |
|
|
| Ariels |
דוגרי, נראה כמו השירות הצבאי שלי
רק חסר שם נהג רוסי |
|
|
| luckystrike |
חבל על הזמן נהרגתי מצחוק ביום ראשון
האחרון ! אשכרה אריאל צודק זה ראסמי השרות שלנו ...
הקטע עם המשאית שמנסה להיכנס לבסיס השתנתי
במכנסיים ... אין ספק מעבר לציפיות ...
זה אחד היוצרים של הסדרה "שוטטות" הביא לנו את זה ... |
|
|
| ronsh |
הפרסום על שלטי חוצות ובכל מקום אפשרי רק מראה כמה תקוות יש בסדרה הזאת
אני מחכה שיסיים להוריד לי את הפרק הראשון...
צריך להיות משהו טוב |
|
|
| NyKoN |
מה השם של הרליס של הסדרה?
אני מת לראות :/ |
|
|
| Segev |
חחח נקרעתי רק מהפרסומת
המפקד: לא לגעת בקופסא(סודי ביותר) ברור
שני החילים: ברור
המפקד: אני אומר את המילה האחרונה ברור?
שני החילים: ברור
המפקד: אני את המילה האחרונה ברור?!?!
שני החילים: ברור
חחחחחחח הרגו אותי :haha:
חחח ראיתי עכשיו את זה היה לי משעמם דוגרי מצחיק לאלה!!! |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by luckystrike
זה אחד היוצרים של הסדרה "שוטטות" הביא לנו את זה ... |
!?!?! מה זה שוטטות הכלל
אם כבר, זה בא מהיוצרים של סטיות של פינגווינים האחד והיחיד |
|
|
| Sm0keMachine |
סדרה פשוט גדולה!
אני נפלתי מצחוק בפרק הראשון, למרות שהוא היה טיפה קצר מידי אתם לא חושבים?
באמת אני חושב התוכנית מיועדת יותר לחיילים (ג'ובניקים), שמכירים את כל השטויות האלו של הצבא (כל הנגדים הדפ"רים האלו, המסדרים המפגרים של הצבא, הדרגות וכו' וכו')
חחח כל חייל אני חושב יכול להרכיב תסריט לאיזה כמה פרקים לתוכנית הזאת.. :D
יאללה היום פרק שני... |
|
|
| YoraY |
אתמול ב22:00 שודר הפרק השני בסדרה - לא יצא לי לראות כי הייתי במסיבה, ע"פ השמועות הראשון היה יותר טוב - מה אתם חושבים
?
מי שראה... |
|
|
| Eitan E |
בלאט שכחתי לראות אתמול
מישהו הזכיר שאפשר להוריד את הפרקים בסדרה
אם הוא יציין איפה אני יהיה שמח:) |
|
|
| Segev |
אני מוריד את זה עכשיו שחכתי לראות אתמול...
ואפשר להוריד את זה עם
emule
יש באתר הזה
www.lionetwork.net |
|
|
|
|