|
מ.ק 22 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| ronsh |
הרגע סיימתי לראות את זה.!!!!
אווווווווווו היה פרק משובח...!!
הזונה הרוסיה....והתילאנדים...
הכי הרג אותי שחנוכה עושה לשולמן...רק תביא אתיופי ונעשה פה מרכז קליטה..
ואז רואים את אדיסו...חחחח |
|
|
| Shahar |
אה הם היו תאילנדים?
חחחחחחחחחחחח
פרק בנזונה
"היא לא זונה!!!!!" |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by ronsh
הרגע סיימתי לראות את זה.!!!!
אווווווווווו היה פרק משובח...!!
הזונה הרוסיה....והתילאנדים...
הכי הרג אותי שחנוכה עושה לשולמן...רק תביא אתיופי ונעשה פה מרכז קליטה..
ואז רואים את אדיסו...חחחח |
רון..?
לאן נעלמת לי..?
:) |
|
|
| Segev |
חחחחח באמת פרק טוב
חחח אהבתי שהילאנים אכליו את הקטן :]
אבל אני הכי אוהב את שוקרון הוא רק פותח את הפה אני צוחק :D |
|
|
| ronsh |
אוקייי אז ככה
פרק 3 לפרצוף על Http
כל מי שמעוניין...לפנות אלי בזמן הקרוב...כי זה עלול ליפול בקרוב... |
|
|
| KrazyDJs |
הפרק השלישי נחמד כזה...חביב..
אהבתי תקטע עם הש.ג :wtf: |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אחי אם תוכל לשלוח לי אני יהיה אסיר תודה!
76128663
או תגיד לי מאיפה להוריד רק לא אימיול... |
יש באתר של ביפ מלא קליפים... אפשר ראסמי לראות את כל הפרק ככה
:D
סדרה גדולה בלאט... חבל שיש לי יס... :/ |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by NyKoN
יש באתר של ביפ מלא קליפים... אפשר ראסמי לראות את כל הפרק ככה
:D
סדרה גדולה בלאט... חבל שיש לי יס... :/ |
גם לי יש יס אחי
בגלל זה הבאתי פאב עם שלושת הפרקים
כל מי שרוצה מוזמן לשלוח הודעה ולקבל את זה
pm לפנים |
|
|
| ronsh |
פרק 4 חביב...
אהבתי את הסיפור של עבד..
מעשה בשולשה אחים ערבים
1 גר בבית מקש
1 בבית עץ
1 בבית מבטון
בא צהל הרס את הבית מקש, בא לבית עץ הרס גם אותו
בא לבית מבטון הרס אותו...3 האחים מתו שהידים..סוף טוב הכל טוב
חחח ענקקקקקקקקקק
מי שרוצה יש לי מלא שרתים עם הפרקים ... |
|
|
| taltul |
בואנה חבר'ה אתם לא תאמינו עד עכשיו לא ראיתי פרק אחד אפילו של הסדרה הזאת..ולפי התגובות שלכם אני מפספס הרבה...למרות שאני לא כל כך מת על הסדרות מצויירות...
אבל זו נראה לי דורשת תשומת לב...
פשוט עצלן להוריד את הפרקים דרך האי מיול...כי ככה סתם אני לא יכול לראות אותה..יש לי יס...
שמעתי ביס היא תשודר רק בשנה הבאה נראה לי ...או משהו כזה...או שבכלל לא
קיצר אני בדיליי אחושרמוטה ...צריך לטפס על עצמי ולאות סוף סוף את הסדרה |
|
|
| Segev |
חחח דאווקה הפרק האחרון הרג אותי מצחוק!!!
איך שהשדרנית יורדת על הנחים וכל זה
צוחקים שם גם על המחשפה מבלייר חחחח
דוגרי תוכנית שווה |
|
|
|
|