|
מ.ק 22 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
הפרק השני טוב יותר לדעתי...
חייב לציין שיש להם עלילה והומור נורא מקוריים
ואם כבר אנחנו בפורום כזה של טראנס - קלטתם את השיר סיום של הסדרה
???
יש את השיר הצהלי הללהלהלהלהלה
ואז במעבר פתאום נכנסת המלודיה של
marco_v-c_colon_backslash_del_star_dot_mp3
ושוב השיר הצהלי הללהלהלהלהלה
חחחח חמוד |
|
|
| Segev |
לפי דעתי הפרק הראשון באמת יותר טוב
גם השני מצחיק אבל לא כמו הראשון!!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Ariels
!?!?! מה זה שוטטות הכלל
אם כבר, זה בא מהיוצרים של סטיות של פינגווינים האחד והיחיד |
אותו אחד טמבל !
:)
הפרק הראשון יותר טוב לדעתי ...
יש להם עוד מה להשתפר אבל אחלה סדרה
נקרעתי שהאתיופים שרו במסוק ופתאום רואים את עידן
רייכל מאחורה בא להקליט אותם וצונח ...
קטע ענננק |
|
|
| Shahar |
| חחחחחחחחח עידן רייכל היה קורעעעעעע! |
|
|
| Flotser |
אבל הקקות האלה הורידו לי את הערוץ, חושבים בגלל שהם נותנים לי אותו שבועיים מתנה אני עכשיו אשלם עליו
  
זה כל מה שיש לי להגיד ל
HOT
כל מה שחם ביצירה הישראלית
או
HOT
שום דבר חדש
או
HOT
הערוץ אוסקר היה עלוב
או
HOT
אני כבר לא יוכל לחכות לערוץ פסח אקשן
!!
או
HOT
או שלא
:wtf: |
|
|
| Shahar |
מתי פסח אקשן מתחיל?
ואחי תקנה את ביפ הוא שווה |
|
|
| KrazyDJs |
הפרק הראשון היה יותר טוב מהשני..
אבל נחמד סבבה כזה..לא רציני |
|
|
| ronsh |
היום ראיתי תפרק השני
אחד הסדרות הכי חזקות שראיתי!! |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אותו אחד טמבל !
|
אני יודע יא חתיכת דיסלקט, לך לך תזריק מורפיום או משהו יא חתיכת צעיר
מה זה שוטטות בכלל ?!?!?!? מי שמע על זה בכלל
אני אומר אם כבר אז לפי סטיות
עכשיו זה חתיכת עיתון ברמה לא הג'אנק שיש היום |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by ronsh
הפרסום על שלטי חוצות ובכל מקום אפשרי רק מראה כמה תקוות יש בסדרה הזאת
אני מחכה שיסיים להוריד לי את הפרק הראשון...
צריך להיות משהו טוב |
אחי אם תוכל לשלוח לי אני יהיה אסיר תודה!
76128663
או תגיד לי מאיפה להוריד רק לא אימיול... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Ariels
אני יודע יא חתיכת דיסלקט, לך לך תזריק מורפיום או משהו יא חתיכת צעיר
מה זה שוטטות בכלל ?!?!?!? מי שמע על זה בכלל
אני אומר אם כבר אז לפי סטיות
עכשיו זה חתיכת עיתון ברמה לא הג'אנק שיש היום |
לך יא מוכר הלבשה תחתונה,
וברור שזה אחלה עיתון עוד קראתי אותו בימים ההם שאתה
עוד לא ידעת מה זה צ'ונג ... |
|
|
| Shahar |
הפרק של היום היה ענקקקקקק!
אהבתי תזונה ותאתיופים שאוכלים תאנשים חחחחחחחחחח
וכבשים שהידיות
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
|
|