|
סיום טירונות לפנים!!
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
בשעה טובה ומוצלחת סיימתי את הטירונות היום באופן רשמי וקיבלתי אפילו חמשוש לפנים!!
הטקס כומתה היה נחמד מאוד ורק חבל שהכומתות שקיבלנו כאלה מכוערות וחובה אבל חובה להקדיש את החמשוש לשפצר אותן!!
עוד משהו... המסע כומתה...
פירק אותי לגמרי!!!
שרף לי את כל הרגליים... ירד לי כל העור בקרסוליים...
אבל מה... סיימתי אותו כמו גדול בלי להתבכיין ואפילו מצאתי כוחות לעזור לאחרים
הקילומטר האחרון של האלונקה היה פאנני ביותר עם שירים והכל
ואין כמו תחושת הגאווה מיד אחרי שמסיימים!!!
אני עוד מעט הולך ל לכת שם אנחנו חוגגים מסיבת סוף טירונות... ואחורי זה כבר נראה מה נסגר
לילה לילה חבר'ה!! |
|
|
| TTman |
מזל טוב לפנים
:D
תהנה יא סוס ים
(לפנים כמובן)
:haha: |
|
|
| KrazyDJs |
| מזל"ט גבר גבר :p |
|
|
| Shahar |
| מזלללל טובבבב אחי! |
|
|
| MaMaMiA |
מזל טוב אחי@
בהצלחה בהמשך....אבינו הרוחני!
וד"א איזה יחידה אתה? |
|
|
| Eitan E |
| מזל טוב אחי קבל חח" על המסע כומתה ---> כמה קילומטרים זה? |
|
|
| arik |
רעננה שולטים הולה הולה!!!!
באש במים וגפ בפורום
רעננה שולטים בכל מקום
הולה הולה !!!!
צריך לשיר את זה כמו ששרים במשחקים
רועי מזל טוב!!!
גאים בך |
|
|
| Ariels |
חחחחחחחחחח
שתוק צעיר
אתה כל כך צעיר שכשאני אטייל עם הילד שלי ברחוב עוד כמה שנים
הוא יצביע עליך ויגיד.... אבא, חייל |
|
|
| skelz |
| מזל טוב רועי ובהצלחה אחי!!!! :) |
|
|
| Flotser |
מזל טוב!!!!
עכשיו יש לך אימון מתקדם נכון?
שיהיה בהצלחה!
:wtf: :wtf: :p |
|
|
|
|