return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
Tiesto två spelningar i danmark? (pg. 2)
View this Thread in Original format
reveal
quote:
Originally posted by St_Andrew
ojdå :D kanske e nått att åka på :D


Jamen nähä? :D Fett att jag är där å firar min 24-årsdag :D :D :D
Funfrock
oh det här låter lovande, bokar upp den dagen :)

har även hört rykten att Ferry ska dyka upp på gorgeous igen, någon som vet nått närmare om det?
jofawe
quote:
Originally posted by sipowitz
Tiesto är bokad till Malmö den 15 Maj.



åmg åmg åmg åmg ... jag dööööör!! :)

tur att man bara har 20 mil till Malmö å en lägenhet att sova i där :P
sipowitz
quote:
Originally posted by Funfrock
oh det här låter lovande, bokar upp den dagen :)

har även hört rykten att Ferry ska dyka upp på gorgeous igen, någon som vet nått närmare om det?


Det får vi hoppas!

Hehe, upptäckte igår att 10 meter utanför min lägenhet stannar danmarksbussen... D.v.s. 20 minuters senare är man i danmark - förfest hos mig ;-)
jofawe
quote:
Originally posted by sipowitz
Det får vi hoppas!

Hehe, upptäckte igår att 10 meter utanför min lägenhet stannar danmarksbussen... D.v.s. 20 minuters senare är man i danmark - förfest hos mig ;-)


en SWETA förfest i Hässleholm :)
hmm .. var det ett löfte eller? haha
reveal
Jag är ganska säker på att Mr Bitch bor i Malmö :)
sipowitz
quote:
Originally posted by jofawe
en SWETA förfest i Hässleholm :)
hmm .. var det ett löfte eller? haha


Hooopppssan! Hade visst glömt att ändra stad, var väl två år sen jag flyttade tror jag :-)

Nu bor jag i förorten till Sveriges riktiga huvudstad!
jofawe
quote:
Originally posted by sipowitz
Hooopppssan! Hade visst glömt att ändra stad, var väl två år sen jag flyttade tror jag :-)

Nu bor jag i förorten till Sveriges riktiga huvudstad!



hmm.. okej.. men såhär då:

en SWETA förfest i Malmö?!
hmm .. var det ett löfte eller? haha


haha.. Well.. bara det inte är Rosengård så är det lugnt :P
DJ_Laszlo
SWETA-förfest? Gutt...Jag tar med mig bärs (till mig själv) :D

Men alltså - allvar. Vill ha mer info om dessa rykten. Pronto!
Dj_Irish
Jag kommer lätt ha en liten förfest (jag har två tyska DJ-galningar hos mig den helgen) och om någon TA-medlem vill dyka upp så ska vi se om vi inte kan ordna något :D

Dj_Irish
Angående Heineken-festgrejen. Detta är ett meddelande ifrån Black Hole Recordings:

"Thirst is a project by Heineken Music. They're travelling all over the world (doing south america in the first quarter of this year). Take a look at www.heinekenmusic.com and click 'THIRST' but DO NOT believe the dates they're posting up there regarding Tiësto's gigs. The ones we've posted are the official ones.

Regards,
BHC"
Funfrock
Som invigning på THIRST touren i danmark kan du på torsdag se Sander Kleinenberg GRATIS i köpenhamn.
Lutar åt att jag drar dit, han är ingen favorit direkt men är det gratis så :)

man kan ju alltid hoppas att dem bjuder på heineken också :D har en flaska jag kan ladda upp med annars http://www.congmongo.com/erik/temp/pict0005.jpg hehe
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement