|
Tiesto två spelningar i danmark? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
ojdå :D kanske e nått att åka på :D |
Jamen nähä? :D Fett att jag är där å firar min 24-årsdag :D :D :D |
|
|
| Funfrock |
oh det här låter lovande, bokar upp den dagen :)
har även hört rykten att Ferry ska dyka upp på gorgeous igen, någon som vet nått närmare om det? |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Tiesto är bokad till Malmö den 15 Maj. |
åmg åmg åmg åmg ... jag dööööör!! :)
tur att man bara har 20 mil till Malmö å en lägenhet att sova i där :P |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by Funfrock
oh det här låter lovande, bokar upp den dagen :)
har även hört rykten att Ferry ska dyka upp på gorgeous igen, någon som vet nått närmare om det? |
Det får vi hoppas!
Hehe, upptäckte igår att 10 meter utanför min lägenhet stannar danmarksbussen... D.v.s. 20 minuters senare är man i danmark - förfest hos mig ;-) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Det får vi hoppas!
Hehe, upptäckte igår att 10 meter utanför min lägenhet stannar danmarksbussen... D.v.s. 20 minuters senare är man i danmark - förfest hos mig ;-) |
en SWETA förfest i Hässleholm :)
hmm .. var det ett löfte eller? haha |
|
|
| reveal |
| Jag är ganska säker på att Mr Bitch bor i Malmö :) |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by jofawe
en SWETA förfest i Hässleholm :)
hmm .. var det ett löfte eller? haha |
Hooopppssan! Hade visst glömt att ändra stad, var väl två år sen jag flyttade tror jag :-)
Nu bor jag i förorten till Sveriges riktiga huvudstad! |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Hooopppssan! Hade visst glömt att ändra stad, var väl två år sen jag flyttade tror jag :-)
Nu bor jag i förorten till Sveriges riktiga huvudstad! |
hmm.. okej.. men såhär då:
en SWETA förfest i Malmö?!
hmm .. var det ett löfte eller? haha
haha.. Well.. bara det inte är Rosengård så är det lugnt :P |
|
|
| DJ_Laszlo |
SWETA-förfest? Gutt...Jag tar med mig bärs (till mig själv) :D
Men alltså - allvar. Vill ha mer info om dessa rykten. Pronto! |
|
|
| Dj_Irish |
| Jag kommer lätt ha en liten förfest (jag har två tyska DJ-galningar hos mig den helgen) och om någon TA-medlem vill dyka upp så ska vi se om vi inte kan ordna något :D |
|
|
| Dj_Irish |
Angående Heineken-festgrejen. Detta är ett meddelande ifrån Black Hole Recordings:
"Thirst is a project by Heineken Music. They're travelling all over the world (doing south america in the first quarter of this year). Take a look at www.heinekenmusic.com and click 'THIRST' but DO NOT believe the dates they're posting up there regarding Tiësto's gigs. The ones we've posted are the official ones.
Regards,
BHC" |
|
|
| Funfrock |
Som invigning på THIRST touren i danmark kan du på torsdag se Sander Kleinenberg GRATIS i köpenhamn.
Lutar åt att jag drar dit, han är ingen favorit direkt men är det gratis så :)
man kan ju alltid hoppas att dem bjuder på heineken också :D har en flaska jag kan ladda upp med annars http://www.congmongo.com/erik/temp/pict0005.jpg hehe |
|
|
|
|