return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
Tiesto två spelningar i danmark? (pg. 3)
View this Thread in Original format
CJ InterCity
jag som precis funderade över att börja spara till In Concert 2 :toothless

@malmöbor
förfest låter fint - count me in :D
Dj P.A!
Frågan är om det är någonting att se...Tiesto är ju inte direkt lysande nuförtiden. Den mannen har tappat allt. Får ett par år sedan hade jag lätt åkt till Köpenhamn för att se honom - men nu vete tusan om jag ens ser honom i Stockholm. Nya singeln är ju bedrövlig rent utsagt. Tacka vet jag Armin - han är idag där Tiesto var för ett par-tre år sedan. Är övertygad om att han också kommer att röstas som nr 1. Måtte han dock då inte gå samma resa som Tiesto till mötes. D.v.s "Cheeza" ner sig totalt.
sipowitz
quote:
Originally posted by Dj P.A!
Frågan är om det är någonting att se...Tiesto är ju inte direkt lysande nuförtiden. Den mannen har tappat allt. Får ett par år sedan hade jag lätt åkt till Köpenhamn för att se honom - men nu vete tusan om jag ens ser honom i Stockholm. Nya singeln är ju bedrövlig rent utsagt. Tacka vet jag Armin - han är idag där Tiesto var för ett par-tre år sedan. Är övertygad om att han också kommer att röstas som nr 1. Måtte han dock då inte gå samma resa som Tiesto till mötes. D.v.s "Cheeza" ner sig totalt.


Här måste jag nog säga emot, jag tycker att han återfått lite av den magi som fanns i hans musik för ett par år sen.

1,5 år sen var han riktigt bedrövlig, och körde mest massa skum musik på sina spelningar... men efter att b.l.a. sett honom på innericty kan jag säga att gossen är tillbaka (halvt iallafall!
CJ InterCity
jag har aldrig sett honom så jag vet inte vad jag kan vänta mig:toothless
Funfrock
festen står med på tiestos hemsida nu :)
SteveTranz4ever
Nu har även lilla jag lama Väsbybo upptäckt detta... Så fort det biljetter släpps & jag vet att en bra arragör står bakom detta så bokar jag en 1a klass tågresa ner till Malmö... Sveriges hufvudstadswannabee ;) (retas med Mr Bitch) :D
sipowitz
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Nu har även lilla jag lama Väsbybo upptäckt detta... Så fort det biljetter släpps & jag vet att en bra arragör står bakom detta så bokar jag en 1a klass tågresa ner till Malmö... Sveriges hufvudstadswannabee ;) (retas med Mr Bitch) :D


Nänä nu har du missförstått steve, malmö är ingen huvudstadswannabee... den är inte ens en möjlig kandidat till att vara huvudstad. Nä, Sverige är förort till den enda riktiga huvudstaden i Sverige - KÖPENHAMN !

=)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by sipowitz
Nänä nu har du missförstått steve, malmö är ingen huvudstadswannabee... den är inte ens en möjlig kandidat till att vara huvudstad. Nä, Sverige är förort till den enda riktiga huvudstaden i Sverige - KÖPENHAMN !

=)

Jag kanske borde haka på det där gänget som varje midsommar försöker hacka av Skåne vid gränsen så det flyter över till Danmark... :D

Näää... jag gillar Skåningar också, ska ju dejta en sådan snart tom. Nej inte du Mr Bitch, en vacker dam ;) Men man kan ju undra varför du vill att Köpenhamn ska vara Sveriges huvudstad eller rent av Sverige är en förort till Köpenhamn... Är du inte patriot ? ;) Har du nåt långsökt svar på det nu ? :D


Du har inget svar på mina andra frågor ang. festen ?
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag kanske borde haka på det där gänget som varje midsommar försöker hacka av Skåne vid gränsen så det flyter över till Danmark... :D


säg till när du sticker dit så ha(c)kar jag på :p
reveal
quote:
Originally posted by Funfrock
festen står med på tiestos hemsida nu :)


Var? Om du menar på www.tiesto.com så fattar jag inte alls hur man hittar nåt vettigt på den sidan, sjukt dåligt upplagd...

Laszlo
quote:
Originally posted by reveal
Var? Om du menar på www.tiesto.com så fattar jag inte alls hur man hittar nåt vettigt på den sidan, sjukt dåligt upplagd...


Den är lite svårnavigerad - det måste jag hålla med om. Det finns ingen länk till hans schema från förstasidan - jag har iaf inte hittat den, men går du in på någon anna sida så finns en annan rullmeny, och där finns schedule. Här är länken:

http://website.tiesto.com/131.php?i...nd=05&jaar=2004
sipowitz
quote:
Originally posted by jofawe
hmm.. okej.. men såhär då:

en SWETA förfest i Malmö?!
hmm .. var det ett löfte eller? haha


haha.. Well.. bara det inte är Rosengård så är det lugnt :P


Haha nädå, jag bor åt mobiliahålet kan man säga, om man nu känner till malmö förstås :-) Här är iofs lite pistolskjutningar lite då och då... men det skjuts bara på folk som till hör "hipphopp-lyssnargruppen" =)

Kollat upp nu, linje 999 går här utanför in till danmark - 100kr tur/retur. Jäkligt schysst pris alltså :-)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement