|
Tiesto två spelningar i danmark?
|
View this Thread in Original format
| Funfrock |
råkade av en slump stöta på det här när jag letade info om Sander Kleinebergs spelning i köpenhamn.
JUNE 2004
26-06 (Denmark), Thirst Tour
27-06 (Denmark), Thirst Tour
http://www.freewebs.com/day-v/tourb...iestodownlo.htm
vad är Thirst Tour? är det Heinekens gratis events? |
|
|
| reveal |
| Vad jag vet kommer vi att få se Tiësto ännu närmare än så :gsmile: |
|
|
| Versace |
| quote: | Originally posted by reveal
Vad jag vet kommer vi att få se Tiësto ännu närmare än så :gsmile: |
japp, visst e de så |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
Vad jag vet kommer vi att få se Tiësto ännu närmare än så :gsmile: |
var/när/hur? :D |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
var/när/hur? :D |
Mer info släpps inom kort om detta!
Men den som väntar på något gott.... :) |
|
|
| St_Andrew |
| meh vet alla utom jag? :conf: :conf: :conf: :conf: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
meh vet alla utom jag? :conf: :conf: :conf: :conf: |
Nej, det är bara den skånska eliten som vet :p |
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by reveal
Nej, det är bara den skånska eliten som vet :p |
tssss jag vet ju inte... :) men seriöst... varför gillar man Tiesto? =) jag tycker iaf att när det gäller den sortens trance så finns det mycke bättre deejays, men vad vet jag.. :) |
|
|
| Amplifire |
| Det är alltid roligt att se en superstar såklart! Sedan är min personliga åsikt dessutom att han är riktigt duktig på det han gör! |
|
|
| sipowitz |
Så här mycket kan jag släppa efter att kollat med arrangören.
Viktigt är dock att inte mer än följande släpps för tillfället dock!
Tiesto är bokad till Malmö den 15 Maj. |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Så här mycket kan jag släppa efter att kollat med arrangören.
Viktigt är dock att inte mer än följande släpps för tillfället dock!
Tiesto är bokad till Malmö den 15 Maj. |
ojdå :D kanske e nått att åka på :D |
|
|
|
|