|
[03.04.04] - Vandit Night w/ PvD & Nick Warren - Official Meetup Thread (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Noctone |
Maybe we could just meet out front at a set time? Or are people not too sure of when they can be there?
Edit: By the way, from Tresor website I found that it is near the U/S-Bahn station Potsdamer Platz. |
|
|
| Bloodflower |
| well see with the set time, just check that thread since i have cleared this with my other 3 people :) |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by Bloodflower
naja so 1900 sollte auch DICKE passen! |
OK, dann Escados @ 19:00 Uhr. :) |
|
|
| Noctone |
| I'm leaving today at 3 PM GMT, so if you do want to meet up @ Tresor I'll probably be checking back on this thread until 2 or 2.30. Otherwise you can call me as well, +44 (0)7963 960853. |
|
|
| Bloodflower |
well we WILL be definitly there, n iam always positive to meet some ta ppl ;)
ill be wearing this shirt here
JUST that she shirt itself will be light blue n the typo black!
just talk to us if we r around :) |
|
|
| Survion |
| nervt der wieder mit seinen t-shirts.... :p |
|
|
| dEEkAy |
| quote: | Originally posted by Noctone
I'm leaving today at 3 PM GMT, so if you do want to meet up @ Tresor I'll probably be checking back on this thread until 2 or 2.30. Otherwise you can call me as well, +44 (0)7963 960853. |
@ Bloody: da warste wohl zu spät |
|
|
| Nicölsche |
Wenn wir es dieses Mal schaffen sollten zeitig in Berlin anzukommen,
schauen wir auch mal im Ibis rein...wo genau ist das denn?! |
|
|
| dEEkAy |
| direkt vorm Ostbahnhof :) |
|
|
| vandit_freak |
| Wie sieht es aus mit einem Roll Call für die nächste Vandit Night mit Sasha im Juni? |
|
|
| Frode |
| Ich würd sagen sobald der Flyer raus ist. |
|
|
| dEEkAy |
| quote: | Originally posted by vandit_freak
Wie sieht es aus mit einem Roll Call für die nächste Vandit Night mit Sasha im Juni? |
werd ich wieder in die Hand nehmen ;) |
|
|
|
|