|
dj Jean artikel in REVU (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
nee hoor.. je mag best met een minderjarige (als ik het goed heb)
Zolang het niet tegen haar wil is :)
Volgens mij mag je der zelfs mee sexen>?? of heb ik t nou mis?? |
kweet dat het in Amerika zeker niet mag, want de vriend van Kournikova was eerst aangeklaagd omdat ze verkering hadden, en zij ws minderjarig
maja dat is Amerika, daar heb je wel meer stomme wetten die nergens op slaan |
|
|
| Kartikeya |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ik heb dat artikel in de revu ook gelezen. (in de AH ;) ,scheelt geld) maar ik vond het ook een super dom artikel! wat een sukkel die vent! hij kraakt ook vet veel andere dj's af! maar goed volgens sommige is het artikel niet op waarheid berust, ik hoop het maar :)
|
ja idd
gaat die Armand van Helden zitten afkraken.....
zegt die:
"die jongen heeft misschien wel een paar leukeproducties gemaakt maar draaien kan die echt niet"
zullen we het maar niet over jou hebben "Jean" lol :p:p:p
SGreetz,
K A R T |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Blik
kweet dat het in Amerika zeker niet mag, want de vriend van Kournikova was eerst aangeklaagd omdat ze verkering hadden, en zij ws minderjarig
maja dat is Amerika, daar heb je wel meer stomme wetten die nergens op slaan |
geloof het of niet maar in amerika moet je officieel 18 zijn om emt iemand naar bed te mogen! :D.. comedie bestaat nog in het dagelijkse leven :)! LEVE NL.!
 |
|
|
| Henkie_henk |
Ah Amerika heeft per staat toch andere wetten??
Zo mogen strippers in de ene staat op 20 cm afstand wat doen (binnenshuis) wanneer je ze langs laat komen.. en bij andere staten mag je ze wel weer aanraken bla bla
Ik weet het trouwens bijna zeker dat je als je het allebij als minderjarige dat je dan gewoon met elkaar naar bed mag.. in nederland.. en als het meisje het ook wil mag het ook als je 18 bent en dat meisje nog nie :) Heb het d8 ik een keer uitgezocht lolll :) vraag nie waarom :rolleyes: |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Rudy
Ik heb ook gehoord van dat artikel! En het is volgens mij wel voor een deel waar wat er staat! Deze foto staat er in de Revu:
http://205.141.206.69/files/015folder06/1440/9983258444061003.jpg?
Dat meisje links zat bij mij in de klas! Zij is dus een hele dag opgetrokken met Jean in Lloret! En ze zei zelf ook dat het echt een ontzettende oversexte lul was! En natuurlijk dat zijn muziek te commercieel was, maar dat hoeft niemand ons te vertellen! |
ik kan em niet openen.. You do not have permissions to access this resource. En ik had er nog wel zo naaruit gekeken om jean voor lul te zien staan..:(
 |
|
|
| Rudy |
Ik heb m ff gedelete!
, is er een mogelijkheid dat ik een plaatje ergens kan uploaden en m hier ook op trancEaddict kan laten zien! Help me! Ik ken alle VBcodes en , maar waar kan ik plaatjes uploaden!? |
|
|
| Henkie_henk |
Ow doe maar ff sturen naar [email protected]
upload ik em wel ff naar me chello crap.. :) |
|
|
| Origin X |
Ik heb et ook geleze van die Jean, en ik vinnem nu nog zieker dan
eerst!!! tlijkt wel een vette puber man, wat op zich nie zo gek is omdat zijn iq niet hoger zal scoren dan die van een puber...
 |
|
|
| Henkie_henk |
Ik ben een loser.. yeeee (nee niet ik dj jean.. voor t geval je een leuke grap wilde maken)
 |
|
|
| raoel |
Nou ik geloof er geen zak van dit waar is. Want dan zou ie zijn DJ carrière dus kunnen vergeten.
Dit is gewoon een onzin verhaal. |
|
|
| Rudy |
Ok kijk naar de foto van henkie henk raoel! Die heb ik dus naar hem gestuurd! Dat meisje links op die foto is een oudklasgenootje van mij! En zij is dus de hele dag met Jean door Lloret heengereisd! Hij geilde gewoon op haar, en nam haar de hele dag mee! Het is dus echt geen bull! Het is gewoon een ing pedo!
| quote: | | als je naar de cover kijkt en de photo's zie je em bekken met een meisje van 17 WTF dat zegt toch al genoeg |
kan iemand die foto ff posten plies, dan kunnen we Jean zooooooooooo hard gaan uitlachen! |
|
|
| Nastra Azzurro |
1. Arman van Helden kan vet goed mixen
2. Die Meisjes ken ik ook op die foto....Ik had er mee gesproken laatst over dat..en het is allemaal waar dat ze meegingen met jean enzo...maar wattie zegt over andere sjit weet ik ni op dat waar is...zou het wel kunnen voorstellen dat het waar is. Of een deeel daarvan anders ga je het tog ni uitbrengen.
Ik zag ook Uturn Heeel vaag... Ik von het ook zwaar irri dat alles tegenzat man.....
Ik von die TNT gast zoon loser met dat stomme wijf aaaaaaaahh
Eigenlijk zon zware KANKER film
Pardon My French |
|
|
|
|