return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
dj Jean artikel in REVU (pg. 3)
View this Thread in Original format
Kartikeya
rudy......
is die linker belkman of beltman
die rooie

hahaha als het haar is ga ik echt zwaar hard lachen
Nastra Azzurro
de linker is P en de rechter is Annemarijn

Whahahaha
Kartikeya
wahahahaha

as promised:toothless

greetz,

K A R T
New Wave
whoo, dit was al fet oud nieuws dat die sukkel van kleine meisies hield.
Vorig jaar was er een docu over die hondeneuker......hadden ze gefilmt dat die kneus een meid van 17 ging bekken...en dat wijf maar schreeuwen "wowow ik heb Jean gekust, wowow ik heb Jean gekust, wowow ik heb Jean gekust"........Ik schijt echt op die vent...wat een kneus.......(was trouwens wel een geile meid :D ) maargoed, das al vaker ter sprake gekomen hier op TA dat ie een mega sukkel is dus ik zeg der niets meer over :p

LATOX
Eye-Riz
Jean mag dan sneu zijn, maar die meisjes die het 'cool' vinden om 'hem te kennen' zijn nog zieliger! Hij heeft alleen maar last van hormonen (zo zijn er wel meer mannen :D), maar dat die domme **** daar in trappen, dat is gewoon triest...
Miss Proximus
ja gozers...als jullie zelf zo oud als jean zijn mogen jullie je in je handjes klapen dat jullie nog geile wijven van 17 kunnen krijgen
Kartikeya
Jean Quote
"Als dj heb je in een club bijvoorbaat al meer punten gescoord bij meisjes dan de normale jongen die er uitgaat om te dansen"

yo proxi,

als ik later een bekende dj ben dan is het niet eens zo moeilijk om meisjes van 17 te scoren :p:p:plol:p:p:p

Greetz,

K A R T
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Miss Proximus
ja gozers...als jullie zelf zo oud als jean zijn mogen jullie je in je handjes klapen dat jullie nog geile wijven van 17 kunnen krijgen

Wat moet ik dan in godsnaam met die net uit het puberzijngevallen trutjes?? (als ik 25 ben..nu ist perfect haha) Die jean moet gewoon opneuken.. dat soort meisjes zijn voor ons.. en dat sommige nou gewoon zo dom zijn dat ze voor die "fake" roem van hem vallen.. met ze dikkop van hem..

Ik vind die gozer echt een loser.. had van moreno gehoord dat hoe jean zich gedroeg allemaal bij ze "act" hoorde.. Vroeg ik of arrogant er ook bij hoorde.. ja dus..

Jean bij deze kots ik op je.. met je vieze loser gescratch van je.. en maar doen alsof je de man bent..Lijkt me vet om es een VS te zien van ferry of tiesto of wattanook tegen jean..

Of Robert VS "vastgebonden jean"..

**Ik moest van me psychiater de woeder eruitgooien :)
DeMoN
zie die rare gast er gerust voor aan

echt zo'n gast van rond de 30 die op de dames van 16 zit te geilen

hij heeft zoiezo geen recht van spreken met zijn nummertjes zoals luv come home, lift me up etc

kom op wat is dat nou, het enigste goeie wat ie ooit heeft bereikt was zijn setje op trance energy 2000

hij zal nooit aan de echte mannen zoals tiesto digweed jules etc kunnen tippen

en zo denk ik overt de heer jean (jean waarom doet die naam me aan een nicht of een frans obertje denken?)
Obi
quote:
Originally posted by DeMoN
zie die rare gast er gerust voor aan

echt zo'n gast van rond de 30 die op de dames van 16 zit te geilen

Jean is een stukkie ouder dan 30 hoor...

quote:

hij heeft zoiezo geen recht van spreken met zijn nummertjes zoals luv come home, lift me up etc

Hij heeft wel recht van spreken. Jij trouwens ook. Iedereen heeft recht van spreken.
Hij maakt muziek en die verkoopt erg goed. Of JIJ die muziek goed vind is niet echt van toepassing, da's gewoon een kwestie van smaak. (ik vind het persoonlijk ook niet goed hoor, maar da's ook gewoon mijn mening, anderen kunnen het natuurlijk wél goed vinden en dat blijkt.)

quote:

kom op wat is dat nou, het enigste goeie wat ie ooit heeft bereikt was zijn setje op trance energy 2000

Weer zo'n mening, niet echt een feit natuurlijk.

quote:

hij zal nooit aan de echte mannen zoals tiesto digweed jules etc kunnen tippen

Hmz.. Wéér een mening, begint te vervelen.

quote:

...jean waarom doet die naam me aan een nicht of een frans obertje denken?) [/B]

Projectie misschien..?

Ik ben persoonlijk ook geen die-hard fan van Jean, maar hij heeft goed gepresteerd in de IT vroeger en zeker een plek in de nederlandse dance-scene verdiend.
De laatste tijd (bijvoorbeeld op Qontact) heeft hij ook bewezen nog steeds goede sets neer te zetten. Ook het feit dat hij mixkampioen is geweest bewijst dat hij ook over techniek bezit.

Het artikel in de Revu is trouwens inderdaad een lachertje.

Eye-Riz
een forum is toch over meningen, is toch niet raar dat mensen dan hun mening geven??
enne... technisch strak kunnen mixen zegt niets over het feit of je een goeie dj bent of niet. Ik vind (MIJN mening ja) platenkeuze nog altijd belangrijker dan techniek. Mensen zouden ook niet voor de dj moeten komen, maar voor de muziek. Veel dj's brengen wel hun stijl naar voren (platenkeuze dus), maar er wordt behoorlijk wat gehyped. PR (contacten hebben) is één van de voornaamste redenen waarom sommige dj's het maken en anderen (die net zo goed, zoniet beter zijn) het niet maken.
Sommige dj's zien het echt als werk en gaan voor de eer, roem en het geld, anderen zien het nog steeds als hobby (en dat merk je aan platenkeus, enthousiasme), ook al verdienen ze hun boterham ermee.

Enne, reken maar dat er veel zijn die überhaupt beginnen met dj-en omdat ze het zo interessant vinden...;) (en de muziek, ach ja, da's een leuke bijkomstigheid :rolleyes: :D)
Dj Alpha
pffffffffff, ik heb die gozer nooit gemogen. Een echt voorbeeld van hoe je het nou niet moet aanpakken als je ooit beroemd word.

Ik zou t echt niet gek vinden als t verhaal waar is, die blije kutwijven die op hem vallen interesseert me nix, zulke wijven zijn alleen maar lastig. Laat ze dan lekker bij hem aanpappen als ze dat zo graag willen. Hopelijk gaan ze ruzie om m maken en trekken ze m uit elkaar.
Hij kan trouwens ook geen muziek maken. Dat moeten de Klubbheads voor m doen. Nou ik snap ook wel dat ze geen supernummers voor m gaan maken want bij een kneus hoort natuurlijk ook een kneuzeliedje.

Eigenlijk moeten we een keer met zn allen naar een feest gaan waar Jean draait, ik weet wel dat ik een krat rotte tomaten meeneem gheghe :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement