|
dj Jean artikel in REVU (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Obi |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
een forum is toch over meningen, is toch niet raar dat mensen dan hun mening geven?? |
Absoluut, helemaal mee eens.
Maar breng het dan als een mening en presenteer het niet als feiten.. |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
Eigenlijk moeten we een keer met zn allen naar een feest gaan waar Jean draait, ik weet wel dat ik een krat rotte tomaten meeneem gheghe :D |
WHAHAHA:D :D ,zou wel strak zijn ,alstie dan op sensation draait ,40000 man gooien en schelden ,dan daalt zn ego'tje wel n stukkie |
|
|
| Dj Alpha |
| Ik hoop van wel, hoe moet die gozer t ander leren?¿:conf:¿? |
|
|
| TranceFool |
| Laat Obi maar lullen jongens, hij zei ook dat Sensation het feest van het jaar zou worden |
|
|
| Dj Alpha |
Oow Sensation.. Nu heb ik toch ff een verhaaltje daarover..
Ik kwam vandeweek een gozer tegen, een oude klasgenoot die ik dik een jaar niet had gezien, nou je kent t wel van "blablbla alles goed, ja blablabla wat doe je nou, blbalabla werken, blablabla nog feesten geweest?"
En hij zegt ja ik ben naar sensation geweest, dit was echt het feest van het jaar, ik heb er vet lopen springen! Ik zeg naar welke feesten ben je nog meer geweest dan? Weet je wat ie zegt???
DIT WAS MN EERSTE FEEST.
Damn, hoe kan je dan nou weten of het het feest van het jaar was???
Lekker vaag... |
|
|
| New Wave |
WWWWWWHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.............wat een kneus..........ik had hem echt uitgelachen, en ondergezeken van het lachen......daarna effe over die gast gekotst......van die opmerking "dit was het feest van het jaar" wordt ik een beetje ziek van.......brrrrrrr.............
whaaa.............
LATOX!! |
|
|
| Eye-Riz |
| kan toch zijn dat die gozer nog niet beter weet? Dan moet je hem niet uitlachen, maar gewoon nog een beetje opvoeden ;) Neem hem mee naar goede feesten, en vraag dan 'vind je Sensation nog steeds het beste feest van het jaar?'. Werkt veel beter :D, zo hebben we Dago ook opgevoed, hihihi! (nu zullen we het hebben, ojee, kom maar met die reactie Dago! :D :D :D) |
|
|
| Optimus Trance |
he, ik zat net ff te kijken op de site van BXR en wat zie ik daar nou bij de releases staan????:conf:
BXR 1068 The launch D.J. Jean BXR
Ehm....tsja...wie kan mij dit uitleggen????
Was t vroger uitgekomen op t BXR label??
BTW, ik zag dit er ook nog staan
BXR1080 Gouriella Gouriella
wie kan mij dit ff uitleggen??:conf::conf::toothless |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Opti
bij de releases staan????:conf: |
ik bedoel de catalogue:D:D:D |
|
|
| Kartikeya |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
enne... technisch strak kunnen mixen zegt niets over het feit of je een goeie dj bent of niet. Ik vind (MIJN mening ja) platenkeuze nog altijd belangrijker dan techniek. Mensen zouden ook niet voor de dj moeten komen, maar voor de muziek. Veel dj's brengen wel hun stijl naar voren (platenkeuze dus), maar er wordt behoorlijk wat gehyped. PR (contacten hebben) is één van de voornaamste redenen waarom sommige dj's het maken en anderen (die net zo goed, zoniet beter zijn) het niet maken. |
dit slaat echt nergens op :conf: sorry maareh het hele dj'en gaat om technisch strak mixen!!! hoe kan je nou een goeie dj zijn als je niet een plaat fatsoenlijk kan laten overlopen...
kijk platen spelen natuurlijk wel een belangrijke rol en je stijl ook maar als jij een hele goeie drum n bass dj bent dan zul je het maken in de drum n bass scene en als je een hele goeie hardhouse dj bent maak je het daar dus ....stijl maakt geen ruk uit ....het gaat erom dat je in jou stijl music gwoon technisch goed mixed en goed met publiek speelt....
Greetz, ;)
K A R T |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | dit slaat echt nergens op sorry maareh het hele dj'en gaat om technisch strak mixen!!! hoe kan je nou een goeie dj zijn als je niet een plaat fatsoenlijk kan laten overlopen...
kijk platen spelen natuurlijk wel een belangrijke rol en je stijl ook maar als jij een hele goeie drum n bass dj bent dan zul je het maken in de drum n bass scene en als je een hele goeie hardhouse dj bent maak je het daar dus ....stijl maakt geen ruk uit ....het gaat erom dat je in jou stijl music gwoon technisch goed mixed en goed met publiek speelt.... |
Kunnen mixen is wel een vereiste, ik zeg ook niet dat je een goeie dj als je niet strak kan mixen. MAAR: in elke muziekstijl (of dat dus techno, trance, of wat dan ook is) komt het daar echt niet alléén op neer.
Ik draai elke week in een club, en snap er dus best een beetje van. Denk maar niet dat mensen klagen als je een keer een overgang verneukt. Mensen blijven dansen als de plaat maar goed is (en als je dus inderdaad je publiek 'voelt'). Als je continue fouten maakt is het wat anders, maar verder gaat het om de platen en het verhaal wat je neerzet.
Maar ja, ieder zijn mening. ;) |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Kunnen mixen is wel een vereiste, ik zeg ook niet dat je een goeie dj als je niet strak kan mixen. MAAR: in elke muziekstijl (of dat dus techno, trance, of wat dan ook is) komt het daar echt niet alléén op neer.
Ik draai elke week in een club, en snap er dus best een beetje van. Denk maar niet dat mensen klagen als je een keer een overgang verneukt. Mensen blijven dansen als de plaat maar goed is (en als je dus inderdaad je publiek 'voelt'). Als je continue fouten maakt is het wat anders, maar verder gaat het om de platen en het verhaal wat je neerzet.
Maar ja, ieder zijn mening. ;) |
Eye-Riz heb een goeie visie :) |
|
|
|
|