return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Duim voor NASTRA en RAOEL wij moeten op voor het rijbewijs
View this Thread in Original format
raoel
Duim voor NASTRA en RAOEL wij moeten op voor het rijbewijs


Duimen jullie voor ons.
Wij moeten morgen allebei op voor het rijbewijs.

Nastra geloof ik al om 07:00 (is wel erg vroeg :D)
En ik moet om 09:50 (lekker rustig op de weg)

Ik/wij laten het morgen wel weten wat het is geworden.




Meteen een vraagje voor jullie allemaal:
Wie van jullie heeft er al een rijbewijs
Henkie_henk
Doe ik jongen. .ik wens je veel succes.. beetje rlxt doen..

k heb em nog nie nee lol.. augustus staat me crap gepland..
Bellie
Mwhehehe good luck jongens.
Moeten jullie allebei in Zaandam afrijden??Zo ja.goed oplettenb bij die rotonde he.daarvoor was ik gvd de 1ste x op gezakt (vet iemand afgesneden :D )Ik was in 2 x geslaagd.Ik heb nu sinds 21 April 1999 mn rijbewijs,dus morgen heb ik hem precies 2 jaar en 4 maanden...:D

GREETZ!!
Miss Proximus
Suc7!!!!!!!! Wel gelijk halen hè gozertjes! :D
Nastra Azzurro
Whahaha leuk man......

ja ik moet 7uur (uhoh) maar ik GAAAAAAA hem halen. En raoel ook TJAKKKKKKKKKKKKKAAAAAAAA gewoon BAMMMMMMMMMMMMMMM

Hebbus.....

Nee kmoet in Rijswijk afrijen

Klote stad man....Egt allemaal rotzooi daar....Egt helemaal door denhaaag moet ik heen...egt denhaag in een grote puinhoop alemaal kut omleidingen enzo...maarja goed op de borden letten en alles is Flex...whehhehe
M5
vooral laten zien dat je de auto onder controle hebt en de regels kent....af en toe een foutje mag dan wel ...

SUC6!

persoonlijk denk ik dat Raoul meer kans maakt....hij lest niet binnen tien dagen...en heeft dus meer tijd om de auto goed te leren kennen...maarja we zullen zien!
Jukx
Ik zal in mn slaap voor jullie duimen hoor jongens!! (was namelijk niet van plan om zo vroeg op te gaan staan :D)

In Rijswijk afrijden??? lachuh!! das vlakbij waar ik woon!

jaja! :)
blighty
Hi,

Veel succes jongens,..jullie halen het!!

Ikzelf heb mijn rijbewijs 3 weekjes geleden op mogen halen. En yes wat een lekker gevoel!!!

Greetz,
Blighty
!_PeTrUs_!
Ik heb m'n rijbewijs al 3 jaar, maar het is wel een bevrediging als je niemand meer naast je heb zitten (behalve dan de partner van je dromen)!!.

GReeTZ
magrec
Nou Veel succes he dan maar...

hehe ik heb nog geen rijbewijs ga er binnen 2 weken wel aan beginnen (met lessen dan)

grtz and good luck magrec

Muppet
VEEEEEEEl succes kzal voor jullie duimen, ik moet nog 2,5 half w8 tot ik het mag doen

Greetz Muppet
Dj Alpha
DUIM DUIM DUIM DUIM :)

Ik hoor t strax wel!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement