return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
אוטומוטור 2004!!!
View this Thread in Original format
-CosmicFire-
טוב אז מי הולך להגיע?!?!?
אני רק אומר שלכל מי שמתעניין ברכב והולך להפסיד את זה באמת הפסיד ובגדול

תאריכים: 6/4-10/4
ביום שישי יהיה סגור
כל יום פתוח מ11-22...
מיקום - גני התערוכה ת"א
מחיר כניסה - 70ש"ח או 35+210נקודות ישראכרט

ועכשיו המכוניות:

אז להתחיל עם ספינת הדגל של התצוגה היישר מג'נבה!!!
פורשה קאררה GT



558 כ"ס
0-100 - 3.5שניות
מרבית של כ-330 קמ"ש
המחיר,באיזור ה-1.5 מיליון שקל, לפני מיסים


מרצדס מייבאך (7מיליון שקל)

ולמי שצריך עזרה כדי להבין למה זה עולה ככה אני מאד ממליץ להכנס לפה

ובין השאר בעמדה של מרצדס יוצגו גם
S55 AMG, SL 500, CL 600, סמארט `רודסטר` ו`פורפור` ואחרות

Nissan 350Z


Lancer Evo 8

ששיווקה בארץ יחל מיד לאחר התערוכה המחיר עדיין לא נקבע אבל אמורה להתחרות ב WRX STI

יגואר XJR:


BWM M3 CSL


BMW1


פאביה WRC


קסארה WRC


סיטרואן C איירדרים



Audi A6:


פג'ו 407


סיוויק החדשה:


טויוטה פריוס:


חיפושית קבריולה:


מגאן קבריולה:


Nissan Pick-Up
דקאר:


שברולט: טנדר-קבריולה

תאמת אין לי מושג מזה

שברולט טרייל בלייזר:


רקסטון חדש:



אז זהו יהיו שם עוד הרבה אני בטוח לא יודע מה
אני הולך להיות שם ביום שלישי בצהרים ככה עם 2מלצמות דיגטליות 256מגה כל אחת :}

עוד מישהו מתכוון ללכת?
taltul
אחי אני שם בהסתברות של 150%!!!!
העניין הוא שאני לא יודע באיזה יום בדיוק אסע לשם...נראה בסוף...אם אתה רוצה דבר איתי באי סי קיו על זה....
יש מצב נארגן איזה מפגש תוך כדי האירוע:)
-CosmicFire-
סבבה אחי אני שם ביום שלישי ביום הראשון של התצוגה
נדבר עד אז
TTman
יא-מי


חחחח, אני שם 200 אחוז


יש לי כבר כרטיסים


אז שיהיה בכיף
HyPeRSoNiC
פאקינג שיט!!!!
אני מקווה שאני אוכל להגיע
markfeldman
אני אהיה שם יום חמישי.
-CosmicFire-
למי שיוצא להיות שם יום שלישי שידבר איתי
LA©
Can't waittttttttt !!!!!!!!!!!!!!


אני שמה מיליון וחצי אחוז :tongue2 :tongue2 :tongue2
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by LA©
Can't waittttttttt !!!!!!!!!!!!!!


אני שמה מיליון וחצי אחוז :tongue2 :tongue2 :tongue2



זה בכלל לא היה צפוי
LA©
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
זה בכלל לא היה צפוי


ממממ....

זה ברצינות או ציניות?

-CosmicFire-
quote:
Originally posted by LA©
ממממ....

זה ברצינות או ציניות?


הממממממממממ לא יודע חחח :}
בציניות.........................
KosmiK-G8
תאמת לא כזה מתלהב מהארוע
אבל אני עובד ליד
אז אולי נקפוץ ויהיה גם איזה מפגש
תעדכנו!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement