return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Club AmnesiA i Lund - öppet för alla!
View this Thread in Original format
eXton
Jag har härmed äran att informera att vår tranceklubb i Lund, Club AmnesiA i framtiden kommer vara öppen för alla!. Alltså behöver man inte vara student längre! Alla som är 20 år gamla eller äldre får komma (är man student i Lund alt. annan högskola behöver man dock inte ens vara 20).

Dock krävs det att man är medlem i föreningen, därför tycker jag att ni allihop ska registrera er!

Det görs enklast på hemsidan: Club AmnesiA

Vårens två återstående fester:
reveal
Jag har iaf registrerat mig :D Nån mer?
sipowitz
quote:
Originally posted by reveal
Jag har iaf registrerat mig :D Nån mer?


Självklart!
SteveTranz4ever
Tänkte regga mig nu... Funderar på att gå den 14e Maj i samband med min resa till Malmö för att gå på "Fokused On Tour"

Cheers // S


[edit] *Reggad*


[edit 2] Min nästa post kommer va lite speciell för mig

[edit 3] Gen6 har virus, får spammail från hennes adress
reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
[edit 2] Min nästa post kommer va lite speciell för mig


Fyller du möjligen 4000 inlägg? ;)
Dj_Irish
Har givetvis reggat mig :)

Får dock se om jag har möjlighet att dyka upp på de två sista. Förhoppningsvis är jag där i sedvanlig ordning. :D
Funfrock
nu är jag också medlem, kanske dyker upp den 16e för att fira min (av)klarade tenta :)
reveal
Oj, är visst i morgon :D
Dj_Irish
quote:
Originally posted by reveal
Oj, är visst i morgon :D


haha, diskret bumpning där Reveal :)

Jag kommer tyvärr inte men jag antar att en dröss nya människor lär göra det nu.
reveal
quote:
Originally posted by Dj_Irish
haha, diskret bumpning där Reveal :)

Jag kommer tyvärr inte men jag antar att en dröss nya människor lär göra det nu.


Hehe ;)

Var länge sen man såg dig på Amnesia, hänger du på alla feta tranceställen i Malmö nuförtiden? :p

Dj_Irish
quote:
Originally posted by reveal
Hehe ;)

Var länge sen man såg dig på Amnesia, hänger du på alla feta tranceställen i Malmö nuförtiden? :p


Haha Ja just det! Bara Malmö och alla dess feta uber-trance ställen som gäller nu!

Nä, kanske inte riktigt...men jag har däremot lyckats hamna i ett långdistansförhållande vilket gör att jag försvinner till Skövde en hel del helger :)
reveal
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Haha Ja just det! Bara Malmö och alla dess feta uber-trance ställen som gäller nu!

Nä, kanske inte riktigt...men jag har däremot lyckats hamna i ett långdistansförhållande vilket gör att jag försvinner till Skövde en hel del helger :)


Ok, förklarar en del :) Skövde säger du, du får satsa på en militär karriär då, DJ Löjtnant eller nåt annat fånigt :p

(4 inlägg till Irish så får du välja status själv ;))
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement