return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
RAVEOLUTION Reloaded 2004 (pg. 2)
View this Thread in Original format
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Flotser
שירן באתר כתוב שזה
20+

אבל מי שם זין
:p

אני עוד לא בטוח הולך, אבל יש מצב,

חחחחחחחחחח כןן חופשיי לא שמים זין העיקר אני ישאר בחוץ:D
:rolleyes:
cluBBer
קראתי שיהייו שם 3 במות
פסי טראנס
פרוגרסיב טראנס
צ'יל אוט

פרוגרסיב טראנס יכול להיות נחמד ביותר
SiLvErSkY
שכחת ברשימת דייג'יים איזה אחד מהם..
דוגרי הדייג'יי הכי טוב בארץ לדעתי
Dj OREN M.
הוא מנגן ג'אז - קלאסי כזה

משהו בסט אחי

תוסיף לרשימה, אני בטוח שהרבה מהפורום יגיעו רק בגללו.
Flotser
DJ Dede

התותח והותיק שאמור לנגן במסיבה גם,
עכשיו ב
99 FM
:wtf:
KosmiK-G8
אני הולך רק למסיבות של
dj sababa ahushluki
Biondo
יאללה יהיה מטורף
אני מגיע עם חברים
מביאים אוהל עושים שמח

יאללללללההההה פסי טראנס פעם בשנה נבליג
:)
Flotser
למה האתר המזדיין לא עולה??
אני רוצה לקנות כרטיסים....

למישהו יש מספר של איזה יחצן או איזה טלמסר משהו?
:wtf: :nervous:
Hell_Copter
יש לי חבר שכל כך חם על המסיבה הזאת... שחבל על הזמן!!

אולי אני ילך לזה... אבל בספק... יש מצב גם אני אהיה באילת בראשון
Black-Dragon
טוב אני הולך לרייבולושן :)
מי בא איתי?

הולך להיות חזקקקק ומי שאמר פה שזה רק פסיכודלי אז בגלל זה הוא לא בא..שיבין שלפסיכודלי יש גיוון יש יותר רגוע יש יותר מהיר יש בסגנון הדיפ של יהל וכולי..

פשוט מפסיד מי שלא מגיע
להתראות שם
מי שמגיע ורוצה להפגש שיתקשר אליי יום שבת בערב..
054-692610

see ya there..
Flotser
אני כנראה מגיע, אני רק מקווה לא יהיה בעיות שמה בכניסה,
כי בפורום של האתר של רייבולשן המוד שמה אומר שלא יכניסו אנשים בלי תעודות זהות
וזה רק
20+

-CosmicFire-
יש אפשרות לגדול בכמה שנים תוך כמה ימים?!?!?
נמאס לי כבר שאני לא יכול ללכת לשום מסיבה!?!?!? :{
Flotser
quote:
Originally posted by Black-Dragon
טוב אני הולך לרייבולושן :)
מי בא איתי?

הולך להיות חזקקקק ומי שאמר פה שזה רק פסיכודלי אז בגלל זה הוא לא בא..שיבין שלפסיכודלי יש גיוון יש יותר רגוע יש יותר מהיר יש בסגנון הדיפ של יהל וכולי..

פשוט מפסיד מי שלא מגיע
להתראות שם
מי שמגיע ורוצה להפגש שיתקשר אליי יום שבת בערב..
054-692610

see ya there..


אחי רשמתי את המספר שלך,
:wtf: אלי דרגון:wtf:
עוד מישהו רוצה להיפגש??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement