|
RAVEOLUTION Reloaded 2004 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Flotser
שירן באתר כתוב שזה
20+
אבל מי שם זין
:p
אני עוד לא בטוח הולך, אבל יש מצב, |
חחחחחחחחחח כןן חופשיי לא שמים זין העיקר אני ישאר בחוץ:D
:rolleyes: |
|
|
| cluBBer |
קראתי שיהייו שם 3 במות
פסי טראנס
פרוגרסיב טראנס
צ'יל אוט
פרוגרסיב טראנס יכול להיות נחמד ביותר |
|
|
| SiLvErSkY |
שכחת ברשימת דייג'יים איזה אחד מהם..
דוגרי הדייג'יי הכי טוב בארץ לדעתי
Dj OREN M.
הוא מנגן ג'אז - קלאסי כזה
משהו בסט אחי
תוסיף לרשימה, אני בטוח שהרבה מהפורום יגיעו רק בגללו. |
|
|
| Flotser |
DJ Dede
התותח והותיק שאמור לנגן במסיבה גם,
עכשיו ב
99 FM
:wtf: |
|
|
| KosmiK-G8 |
אני הולך רק למסיבות של
dj sababa ahushluki |
|
|
| Biondo |
יאללה יהיה מטורף
אני מגיע עם חברים
מביאים אוהל עושים שמח
יאללללללההההה פסי טראנס פעם בשנה נבליג
:) |
|
|
| Flotser |
למה האתר המזדיין לא עולה??
אני רוצה לקנות כרטיסים....
למישהו יש מספר של איזה יחצן או איזה טלמסר משהו?
:wtf: :nervous: |
|
|
| Hell_Copter |
יש לי חבר שכל כך חם על המסיבה הזאת... שחבל על הזמן!!
אולי אני ילך לזה... אבל בספק... יש מצב גם אני אהיה באילת בראשון |
|
|
| Black-Dragon |
טוב אני הולך לרייבולושן :)
מי בא איתי?
הולך להיות חזקקקק ומי שאמר פה שזה רק פסיכודלי אז בגלל זה הוא לא בא..שיבין שלפסיכודלי יש גיוון יש יותר רגוע יש יותר מהיר יש בסגנון הדיפ של יהל וכולי..
פשוט מפסיד מי שלא מגיע
להתראות שם
מי שמגיע ורוצה להפגש שיתקשר אליי יום שבת בערב..
054-692610
see ya there.. |
|
|
| Flotser |
אני כנראה מגיע, אני רק מקווה לא יהיה בעיות שמה בכניסה,
כי בפורום של האתר של רייבולשן המוד שמה אומר שלא יכניסו אנשים בלי תעודות זהות
וזה רק
20+ |
|
|
| -CosmicFire- |
יש אפשרות לגדול בכמה שנים תוך כמה ימים?!?!?
נמאס לי כבר שאני לא יכול ללכת לשום מסיבה!?!?!? :{ |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
טוב אני הולך לרייבולושן :)
מי בא איתי?
הולך להיות חזקקקק ומי שאמר פה שזה רק פסיכודלי אז בגלל זה הוא לא בא..שיבין שלפסיכודלי יש גיוון יש יותר רגוע יש יותר מהיר יש בסגנון הדיפ של יהל וכולי..
פשוט מפסיד מי שלא מגיע
להתראות שם
מי שמגיע ורוצה להפגש שיתקשר אליי יום שבת בערב..
054-692610
see ya there.. |
אחי רשמתי את המספר שלך,
:wtf: אלי דרגון:wtf:
עוד מישהו רוצה להיפגש?? |
|
|
|
|