return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
RAVEOLUTION Reloaded 2004 (pg. 3)
View this Thread in Original format
xilz
Flotser
אחי בוא נשמור על קשר אני חייב לדעת אם הצלחתה להכנס או לא !

אז בוא נחליף מספרי טלפון ! : /

סבבה ?
YoraY
יש לי יום הולדת 18 ב
11\4
כלומר עוד שלושת-רבעי שעה..

וחבל מאד שאני לא יכול לחגוג שם למה זה 23+ד
וגם אם יש איזשהו פתרון... זה כבר מאוחר מדי... אני לא הולך לקנות כרטיס ב150
:\
Black-Dragon
הגיע היום!!!! :) אני בחדר שומע את
FATALI
בפול ווליום אחלה של טראקים והם יופיעו היום..לא בבמה המרכזית אבל עדיין
יש כבוד :)
Flotser
quote:
Originally posted by xilz
Flotser
אחי בוא נשמור על קשר אני חייב לדעת אם הצלחתה להכנס או לא !

אז בוא נחליף מספרי טלפון ! : /

סבבה ?


אני רואה אתה חדש פה אחי , אז ברוך הבא
:)

ושלחתי לך את הטלפון ב
PM
Black-Dragon
טוב חזרתי מניצנים בסביבות 10:30
ואני חייב להודות היה בןןןן זווונהההה
מרוב חפירות מצאתי נפט!!!
הגעתי רק ב12 בלילה למקום

לא יודע מי היה כשהגעתי אבל אחר כך אמרו..קבלו את אינפקטד משרום..וכולם רצו אבל מה רצו לבמה המרכזית
ואיזה סט הביאו יוווווווווווווווווווווווו

טראקליסט פחות או יותר שזיהיתי..לפי הסדר
01.ID
02.ID
03.ID
04.INFECTED MUSHROOM - SHAKAWKAW (REMIX)
05.ID
06.(SUPERVIZER vocal ?)
07.INFECTED MUSHROOM - DEEPLY DISTURBED
08.INFECTED MUSHROOM - ELATION STATION (REMIX)
וכל השאר אין לי מושג :)

ואחריהם סקאזי עלה
והוא פתח עם
INFECTED MUSHROOM - I WISH (SKAZI REMIX)
והוא שם בהמשך את הרמיקסים שלו ל
NIRVANA - SMELLS LIKE TEEN SPIRIT
SATISFACTION
PRODIGY - FIRESTARTER
ועוד שלו כמו
ELEMENTS
ועוד כמה שלא זיהיתי

וראג'ה רם היה מ6 עד 8 וחצי..
הוא תותח עללל איזה טראקים לפנייםםםם לא מכיר אף אחד וכל אחד פצצצצהההה

ETNICA
נתנו הופעה חביבה..היו להם כמה טראקים שממש חפרו וחלק ממש גרועים ושלא נדבר על המיקסים שהיו אולי עם הכי הרבה דבלים ששמעתי בחיים ועוד בהגברה עצבנית
מגעיל

וזהו סך הכל היה בן זונה
היה כיף לראות את הבנות משתוללות למוזיקה הזו
עושה לי את זה :)
היה שווה!
THE_BLUE_DRAGON
שמח שנהנת...:disbelief

ממתין שיגיעו תמונות.
;)

זה באמת נראה חלום בשביל אוהבי הפסיי-טראנס!!!
Black-Dragon
כן אה..תאר לך במקופ פסאי היו מביאים את ארמין..פרי קורסטן..גבריאל ודרזדן..ועוד הרבה כאלה בארוע אחד :)

אגב ארמין בעצמאות..ואני שם
הפעם יש לי איך להכנס ושמור לי כרטיס ב120 במקום 150
זה יהיה חזק..בפארק הירקון אלוהייייםםם
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Black-Dragon
INFECTED MUSHROOM - I WISH (SKAZI REMIX)
NIRVANA - SMELLS LIKE TEEN SPIRIT
SATISFACTION
PRODIGY - FIRESTARTER


מלךךך סקאזיייי :eyespop:
הייתי נותן ריאה כדי להיות שם :P
Hell_Copter
ת'אמת אם כבר מדברים על פסיי לפנים אז גם ביום שישי באילת היה בחוף הדקל את היינקן סאנדאנס

אליין פרוג'קט
ראג'ה ראם
יהל
ניסים יאני

הייתה מסיבה חלום הבנתי
אבל לי לא יצא להיות שם... בקטנה


עכשיו הקטע היפה הוא שאחרי האפטר שהיה בחוף הדקל בין 7 ל 10 בבוקר
היה עוד אפטר אחרי הצהריים בפאפאיה ביץ' עם ראג'ה ראם
ואני הייתי ליד זה והאזנתי למוזיקה... חפירות!! :)

אבל כבר הייתי בהופעה של ראג'ה ראם... אז לא התלהבתי יותר מדי כמו בפעם הראשונה :D
Tarantula
quote:
Originally posted by Black-Dragon
טוב חזרתי מניצנים בסביבות 10:30
ואני חייב להודות היה בןןןן זווונהההה
מרוב חפירות מצאתי נפט!!!
הגעתי רק ב12 בלילה למקום

לא יודע מי היה כשהגעתי אבל אחר כך אמרו..קבלו את אינפקטד משרום..וכולם רצו אבל מה רצו לבמה המרכזית
ואיזה סט הביאו יוווווווווווווווווווווווו

טראקליסט פחות או יותר שזיהיתי..לפי הסדר
01.ID
02.ID
03.ID
04.INFECTED MUSHROOM - SHAKAWKAW (REMIX)
05.ID
06.(SUPERVIZER vocal ?)
07.INFECTED MUSHROOM - DEEPLY DISTURBED
08.INFECTED MUSHROOM - ELATION STATION (REMIX)
וכל השאר אין לי מושג :)

ואחריהם סקאזי עלה
והוא פתח עם
INFECTED MUSHROOM - I WISH (SKAZI REMIX)
והוא שם בהמשך את הרמיקסים שלו ל
NIRVANA - SMELLS LIKE TEEN SPIRIT
SATISFACTION
PRODIGY - FIRESTARTER
ועוד שלו כמו
ELEMENTS
ועוד כמה שלא זיהיתי

וראג'ה רם היה מ6 עד 8 וחצי..
הוא תותח עללל איזה טראקים לפנייםםםם לא מכיר אף אחד וכל אחד פצצצצהההה

ETNICA
נתנו הופעה חביבה..היו להם כמה טראקים שממש חפרו וחלק ממש גרועים ושלא נדבר על המיקסים שהיו אולי עם הכי הרבה דבלים ששמעתי בחיים ועוד בהגברה עצבנית
מגעיל

וזהו סך הכל היה בן זונה
היה כיף לראות את הבנות משתוללות למוזיקה הזו
עושה לי את זה :)
היה שווה!


אאאאהההההה:\

וכמובן שאלונה הטיפשה חייבת לשבור לעצמה איזה רגל
ולא להיות מסוגלת להגיע לשם:sadgreen: :sadgreen: :whip:

Black-Dragon
אין אנשים זו היתה ה-מסיבה
:)

איפה פסלוצר הפלוץ הזה אמר שניפגש...
חח
Sniper
quote:
Originally posted by Tarantula
אאאאהההההה:\

וכמובן שאלונה הטיפשה חייבת לשבור לעצמה איזה רגל
ולא להיות מסוגלת להגיע לשם:sadgreen: :sadgreen: :whip:


כמה הייתי מחליף אותך
בשביל לא ללכת לבסיס מחר..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement