|
RAVEOLUTION Reloaded 2004 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| xilz |
Flotser
אחי בוא נשמור על קשר אני חייב לדעת אם הצלחתה להכנס או לא !
אז בוא נחליף מספרי טלפון ! : /
סבבה ? |
|
|
| YoraY |
יש לי יום הולדת 18 ב
11\4
כלומר עוד שלושת-רבעי שעה..
וחבל מאד שאני לא יכול לחגוג שם למה זה 23+ד
וגם אם יש איזשהו פתרון... זה כבר מאוחר מדי... אני לא הולך לקנות כרטיס ב150
:\ |
|
|
| Black-Dragon |
הגיע היום!!!! :) אני בחדר שומע את
FATALI
בפול ווליום אחלה של טראקים והם יופיעו היום..לא בבמה המרכזית אבל עדיין
יש כבוד :) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by xilz
Flotser
אחי בוא נשמור על קשר אני חייב לדעת אם הצלחתה להכנס או לא !
אז בוא נחליף מספרי טלפון ! : /
סבבה ? |
אני רואה אתה חדש פה אחי , אז ברוך הבא
:)
ושלחתי לך את הטלפון ב
PM |
|
|
| Black-Dragon |
טוב חזרתי מניצנים בסביבות 10:30
ואני חייב להודות היה בןןןן זווונהההה
מרוב חפירות מצאתי נפט!!!
הגעתי רק ב12 בלילה למקום
לא יודע מי היה כשהגעתי אבל אחר כך אמרו..קבלו את אינפקטד משרום..וכולם רצו אבל מה רצו לבמה המרכזית
ואיזה סט הביאו יוווווווווווווווווווווווו
טראקליסט פחות או יותר שזיהיתי..לפי הסדר
01.ID
02.ID
03.ID
04.INFECTED MUSHROOM - SHAKAWKAW (REMIX)
05.ID
06.(SUPERVIZER vocal ?)
07.INFECTED MUSHROOM - DEEPLY DISTURBED
08.INFECTED MUSHROOM - ELATION STATION (REMIX)
וכל השאר אין לי מושג :)
ואחריהם סקאזי עלה
והוא פתח עם
INFECTED MUSHROOM - I WISH (SKAZI REMIX)
והוא שם בהמשך את הרמיקסים שלו ל
NIRVANA - SMELLS LIKE TEEN SPIRIT
SATISFACTION
PRODIGY - FIRESTARTER
ועוד שלו כמו
ELEMENTS
ועוד כמה שלא זיהיתי
וראג'ה רם היה מ6 עד 8 וחצי..
הוא תותח עללל איזה טראקים לפנייםםםם לא מכיר אף אחד וכל אחד פצצצצהההה
ETNICA
נתנו הופעה חביבה..היו להם כמה טראקים שממש חפרו וחלק ממש גרועים ושלא נדבר על המיקסים שהיו אולי עם הכי הרבה דבלים ששמעתי בחיים ועוד בהגברה עצבנית
מגעיל
וזהו סך הכל היה בן זונה
היה כיף לראות את הבנות משתוללות למוזיקה הזו
עושה לי את זה :)
היה שווה! |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
שמח שנהנת...:disbelief
ממתין שיגיעו תמונות.
;)
זה באמת נראה חלום בשביל אוהבי הפסיי-טראנס!!! |
|
|
| Black-Dragon |
כן אה..תאר לך במקופ פסאי היו מביאים את ארמין..פרי קורסטן..גבריאל ודרזדן..ועוד הרבה כאלה בארוע אחד :)
אגב ארמין בעצמאות..ואני שם
הפעם יש לי איך להכנס ושמור לי כרטיס ב120 במקום 150
זה יהיה חזק..בפארק הירקון אלוהייייםםם |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
INFECTED MUSHROOM - I WISH (SKAZI REMIX)
NIRVANA - SMELLS LIKE TEEN SPIRIT
SATISFACTION
PRODIGY - FIRESTARTER
|
מלךךך סקאזיייי :eyespop:
הייתי נותן ריאה כדי להיות שם :P |
|
|
| Hell_Copter |
ת'אמת אם כבר מדברים על פסיי לפנים אז גם ביום שישי באילת היה בחוף הדקל את היינקן סאנדאנס
אליין פרוג'קט
ראג'ה ראם
יהל
ניסים יאני
הייתה מסיבה חלום הבנתי
אבל לי לא יצא להיות שם... בקטנה
עכשיו הקטע היפה הוא שאחרי האפטר שהיה בחוף הדקל בין 7 ל 10 בבוקר
היה עוד אפטר אחרי הצהריים בפאפאיה ביץ' עם ראג'ה ראם
ואני הייתי ליד זה והאזנתי למוזיקה... חפירות!! :)
אבל כבר הייתי בהופעה של ראג'ה ראם... אז לא התלהבתי יותר מדי כמו בפעם הראשונה :D |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
טוב חזרתי מניצנים בסביבות 10:30
ואני חייב להודות היה בןןןן זווונהההה
מרוב חפירות מצאתי נפט!!!
הגעתי רק ב12 בלילה למקום
לא יודע מי היה כשהגעתי אבל אחר כך אמרו..קבלו את אינפקטד משרום..וכולם רצו אבל מה רצו לבמה המרכזית
ואיזה סט הביאו יוווווווווווווווווווווווו
טראקליסט פחות או יותר שזיהיתי..לפי הסדר
01.ID
02.ID
03.ID
04.INFECTED MUSHROOM - SHAKAWKAW (REMIX)
05.ID
06.(SUPERVIZER vocal ?)
07.INFECTED MUSHROOM - DEEPLY DISTURBED
08.INFECTED MUSHROOM - ELATION STATION (REMIX)
וכל השאר אין לי מושג :)
ואחריהם סקאזי עלה
והוא פתח עם
INFECTED MUSHROOM - I WISH (SKAZI REMIX)
והוא שם בהמשך את הרמיקסים שלו ל
NIRVANA - SMELLS LIKE TEEN SPIRIT
SATISFACTION
PRODIGY - FIRESTARTER
ועוד שלו כמו
ELEMENTS
ועוד כמה שלא זיהיתי
וראג'ה רם היה מ6 עד 8 וחצי..
הוא תותח עללל איזה טראקים לפנייםםםם לא מכיר אף אחד וכל אחד פצצצצהההה
ETNICA
נתנו הופעה חביבה..היו להם כמה טראקים שממש חפרו וחלק ממש גרועים ושלא נדבר על המיקסים שהיו אולי עם הכי הרבה דבלים ששמעתי בחיים ועוד בהגברה עצבנית
מגעיל
וזהו סך הכל היה בן זונה
היה כיף לראות את הבנות משתוללות למוזיקה הזו
עושה לי את זה :)
היה שווה! |
אאאאהההההה:\
וכמובן שאלונה הטיפשה חייבת לשבור לעצמה איזה רגל
ולא להיות מסוגלת להגיע לשם:sadgreen: :sadgreen: :whip: |
|
|
| Black-Dragon |
אין אנשים זו היתה ה-מסיבה
:)
איפה פסלוצר הפלוץ הזה אמר שניפגש...
חח |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אאאאהההההה:\
וכמובן שאלונה הטיפשה חייבת לשבור לעצמה איזה רגל
ולא להיות מסוגלת להגיע לשם:sadgreen: :sadgreen: :whip: |
כמה הייתי מחליף אותך
בשביל לא ללכת לבסיס מחר.. |
|
|
|
|