|
RAVEOLUTION Reloaded 2004
|
View this Thread in Original format
| Black-Dragon |
RAVE-O-LUTION 2004 11-12/04/2004
מה המצב אנשים...תיכף מתקרבים לארוע..אם אפשר להגיד...דיי מרשים ומיוחד לעמנו ישראל
כשמסתכלים על זה..כמו שבהולנד יש אינרסיטי וכאלה..אצלנו יש את זה.שזו המוזיקה היותר עממית אצלנו
מי יש לנו בארוע:
כל כוכבי ישראל..או לפחות רובם:)
INFECTED MUSHROOM
ASTRAL PROJECTION
ASTRIX
SKAZI
ALIEN PROJECT
MELICIA
ועוד ועוד כולל אורחים
RAJA RAM
EAT STATIC
ETNICA
ועוד רבים וטובים
זה בהחלט ארוע ישראלי שאנחנו צריכים להתגאות בו..ואני כמובן שם
למידע נוסף בקרו באתר הרשמי
RAVE-O-LUTION SITE
SEE U THERE! |
|
|
| Rising |
| כן צריך להיות משהו טוף!! |
|
|
| Scorchio |
חשבתי כבר יוצא איזה מטריקס חדש אני יודע ...
חחחח פתאום אני רואה פסטיבל |
|
|
| itamarsan |
ואאאייי אני קניתי כרטיסים לי ולאישתי לפני שבועיים והולך להיות אחלה
תגידו מי הולך? |
|
|
| AnthemFreak |
| אין איזה הגבלת גילאים? |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
אין איזה הגבלת גילאים? |
תלוי בן כמה אתה
אם אתה מעל 18 אז אין הגבלת גילאים |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
תלוי בן כמה אתה
אם אתה מעל 18 אז אין הגבלת גילאים |
:D יא מצחיק
שירן יש לי איזה מועדון בשבילך ...רק ראפ...כול הערב...
80% שחורים
20% שוקו
קוראים לו ג'אנגה:p
עכשיו חזרתי ממנו...היתי אומר נחמד ביותר
ובקשר לפסטיבל הזה ...אם לא היה שם רק פסיי היתי בא... |
|
|
| AnthemFreak |
וואלה אחי נשמע משו טוב
כושים מקבלים ממני ריספקט:)
אני רוצה ללכת לרבולושן!!! יש לי ת16.5.. בתכלס הייתי אמור להיות בן 17 כמעט כמו כל החברים שלי אבל אני קצת קטן בגיל
למה שאני שיכור אני מזהה אוהב טראנס/האוס
אבל אם אני לא זה די משעמם אותי במועדונים . אני רק בשחורה
בהחלט שמות גדולים יש ברבולושן הזה... ועוד הופעות חיות נראה משו לפניםם!! |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
כושים מקבלים ממני ריספקט:)
|
חבל שאתה לא מקבל ריספקט חזרה :stongue: |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
חבל שאתה לא מקבל ריספקט חזרה :stongue: |
חחח ראסמיי
אבל חפיף אני יקבל תריספקט שלי עוד אל דג
ואם אפשר לשאול מה אתה ער בשבת בבוקר כל כך מוקדם???????? |
|
|
| Sniper |
אני מת ללכת לזה
אבל הזין שרוב החברים שלי שונאים פסי טראנס..
אז הם לא כ"כ רוצים ללכת
ואילו שאוהבים טראנס סוגרים ת'חג בבסיס
איזה באסה לי |
|
|
| Flotser |
שירן באתר כתוב שזה
20+
אבל מי שם זין
:p
אני עוד לא בטוח הולך, אבל יש מצב, |
|
|
|
|