return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
RAVEOLUTION Reloaded 2004
View this Thread in Original format
Black-Dragon
RAVE-O-LUTION 2004 11-12/04/2004
מה המצב אנשים...תיכף מתקרבים לארוע..אם אפשר להגיד...דיי מרשים ומיוחד לעמנו ישראל

כשמסתכלים על זה..כמו שבהולנד יש אינרסיטי וכאלה..אצלנו יש את זה.שזו המוזיקה היותר עממית אצלנו

מי יש לנו בארוע:
כל כוכבי ישראל..או לפחות רובם:)
INFECTED MUSHROOM
ASTRAL PROJECTION
ASTRIX
SKAZI
ALIEN PROJECT
MELICIA
ועוד ועוד כולל אורחים
RAJA RAM
EAT STATIC
ETNICA
ועוד רבים וטובים
זה בהחלט ארוע ישראלי שאנחנו צריכים להתגאות בו..ואני כמובן שם
למידע נוסף בקרו באתר הרשמי

RAVE-O-LUTION SITE

SEE U THERE!
Rising
כן צריך להיות משהו טוף!!
Scorchio
חשבתי כבר יוצא איזה מטריקס חדש אני יודע ...


חחחח פתאום אני רואה פסטיבל
itamarsan
ואאאייי אני קניתי כרטיסים לי ולאישתי לפני שבועיים והולך להיות אחלה
תגידו מי הולך?
AnthemFreak
אין איזה הגבלת גילאים?
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by AnthemFreak
אין איזה הגבלת גילאים?


תלוי בן כמה אתה
אם אתה מעל 18 אז אין הגבלת גילאים
Origin
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
תלוי בן כמה אתה
אם אתה מעל 18 אז אין הגבלת גילאים

:D יא מצחיק

שירן יש לי איזה מועדון בשבילך ...רק ראפ...כול הערב...
80% שחורים
20% שוקו

קוראים לו ג'אנגה:p

עכשיו חזרתי ממנו...היתי אומר נחמד ביותר

ובקשר לפסטיבל הזה ...אם לא היה שם רק פסיי היתי בא...
AnthemFreak
וואלה אחי נשמע משו טוב
כושים מקבלים ממני ריספקט:)

אני רוצה ללכת לרבולושן!!! יש לי ת16.5.. בתכלס הייתי אמור להיות בן 17 כמעט כמו כל החברים שלי אבל אני קצת קטן בגיל

למה שאני שיכור אני מזהה אוהב טראנס/האוס
אבל אם אני לא זה די משעמם אותי במועדונים . אני רק בשחורה

בהחלט שמות גדולים יש ברבולושן הזה... ועוד הופעות חיות נראה משו לפניםם!!
Narcotic Mind
quote:
Originally posted by AnthemFreak
כושים מקבלים ממני ריספקט:)


חבל שאתה לא מקבל ריספקט חזרה :stongue:
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
חבל שאתה לא מקבל ריספקט חזרה :stongue:

חחח ראסמיי
אבל חפיף אני יקבל תריספקט שלי עוד אל דג

ואם אפשר לשאול מה אתה ער בשבת בבוקר כל כך מוקדם????????

Sniper
אני מת ללכת לזה
אבל הזין שרוב החברים שלי שונאים פסי טראנס..
אז הם לא כ"כ רוצים ללכת
ואילו שאוהבים טראנס סוגרים ת'חג בבסיס

איזה באסה לי
Flotser
שירן באתר כתוב שזה
20+

אבל מי שם זין
:p

אני עוד לא בטוח הולך, אבל יש מצב,
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement