|
הייייייי
|
View this Thread in Original format
| SiLvErSkY |
בני כמה מאיפה?
רועי הביא אותי. |
|
|
| AnthemFreak |
מה נסגר??
אתה אחד הותיקים.. אני זוכר אותך נראה לי.. |
|
|
| -CosmicFire- |
ואללה אחי
לא יצא לי להכיר אותך אז נעים מאד אני קיפר בן 14וחצי מכפר-סבא:toothless |
|
|
| Rising |
חחחחח גל יא זין עומד!!!
טוב לשמוע ממך בנאדם :rolleyes: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by SiLvErSkY
:wtf: |
ממממ כשאומרים לך שאתה זין עומד זה לא אומר שעומד לך הזין
זה שאתה כולך
זין
שברגע כתיבת ההודעה כנראה אורן ידע שאתה עומד
וזה באמת דפוק אחי
שב על כסא בזמן שאתה ליד המחשב...
ואז תהיה זין נפול
:D
כוס אמק אני צריך להפסיק לכתוב הודעות אחרי 12 בלילה |
|
|
| EternalMusic |
ואוו איזה נוסטלגיה...
אתה בטח לא זוכר אותי...
Dj RapTor, rings any bells? |
|
|
| KrazyDJs |
ברוכבא..
אין לך מושג מי אני..
אז..זה אני...תעני...אניטה...:haha: |
|
|
| Flotser |
זוכר אותך
:p
Welcome Home :wtf: :crazy: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
שלום לך
מה קרה נעלמת?? |
|
|
| luckystrike |
אני זוכר אותך
לפי מה שאני זוכר רבת פה עם דיי הרבה אנשים לא?
טוב לא משנה
ברוך שובך ... |
|
|
| Segev |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני זוכר אותך
לפי מה שאני זוכר רבת פה עם דיי הרבה אנשים לא?
|
גיל?!
חחחח סתם
ברןך שובך!!! |
|
|
|
|