|
Armin @ Oosterpoort, Groningen !!!!!
|
View this Thread in Original format
| TranceZoner |
Hey!
Was gister ff aan het praten met een barman hier in Groningen en hij zei dat op 7 Mei Armin naar Groningen komt, o.a. samen met Kane geloof ik. De kaartverkoop is al begonnen volgens hem.
Als het zo is, is het zwaar relaxed. Hoef ik eindelijk een keer niet 3 uur met de trein terug te reizen, maar dan kan ik lekker al fietsende naar huis:eyespop: :crazy: :D :p
Armin zou hier dan in de Oosterpoort komen optreden, maar ik weet dus niet of het waar is.
Cheers! |
|
|
| MaGiK54 |
Net van de kane-site gehaald:
Audio deluxe: Kane & DJ's Armin van Buuren, Remy, Stef Vrolijk, De La Sarge
Mij te ver weg, dus zal zeker niet komen. |
|
|
| TranceZoner |
Ok het is dus 'Official'.:crazy: :crazy:
Weet bijna 100% zeker dat ik wel ga!
Cheers! |
|
|
| DJ Bazz |
| Ik ga ook wel heen, ik wist er al een tijdje langer vanaf:D |
|
|
| franzelare |
| staat al een tijdje op de site van armin hoor ;) |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by franzelare
staat al een tijdje op de site van armin hoor ;) |
Hehehehe -----> OOPS!;)
Nou kun je maar weer es zien hoe lui sommige mensen zijn!:p |
|
|
| total woot |
Je bent niet de enige hoor! (had t ook nog niet gezien).
Eindelijk een feest waarvoor IK maar 2 minuten hoef te lopen.. Dacht toch wel dat ik daar inmiddels recht op had :D:D |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by total woot
Je bent niet de enige hoor! (had t ook nog niet gezien).
Eindelijk een feest waarvoor IK maar 2 minuten hoef te lopen.. Dacht toch wel dat ik daar inmiddels recht op had :D:D |
WHAHAHAH jah inderdaad, geen uren op het station rondsjappen, geen koutje vatten, geen gore koffie op het station, geen klote treinreis...
Geweldig!!!!!!!!! |
|
|
| Fkwebeman |
idd.. als ik dit kruipend doe, ben ik nog binnen een uur thuis..
top! |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
idd.. als ik dit kruipend doe, ben ik nog binnen een uur thuis..
top! |
Whehe, kruipend? dan haal ik het nog binnen 't kwartier :stongue: |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by total woot
Whehe, kruipend? dan haal ik het nog binnen 't kwartier :stongue: |
pff, dan woon je lekker dicht bij de Oosterpoort..
ik moet toch zeker 20 minuten lopen :P |
|
|
| franzelare |
| voor mij is het echt tering ver weg :S |
|
|
|
|