return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Armin @ Oosterpoort, Groningen !!!!!
View this Thread in Original format
TranceZoner
Hey!

Was gister ff aan het praten met een barman hier in Groningen en hij zei dat op 7 Mei Armin naar Groningen komt, o.a. samen met Kane geloof ik. De kaartverkoop is al begonnen volgens hem.

Als het zo is, is het zwaar relaxed. Hoef ik eindelijk een keer niet 3 uur met de trein terug te reizen, maar dan kan ik lekker al fietsende naar huis:eyespop: :crazy: :D :p


Armin zou hier dan in de Oosterpoort komen optreden, maar ik weet dus niet of het waar is.

Cheers!
MaGiK54
Net van de kane-site gehaald:

Audio deluxe: Kane & DJ's Armin van Buuren, Remy, Stef Vrolijk, De La Sarge

Mij te ver weg, dus zal zeker niet komen.
TranceZoner
Ok het is dus 'Official'.:crazy: :crazy:

Weet bijna 100% zeker dat ik wel ga!

Cheers!
DJ Bazz
Ik ga ook wel heen, ik wist er al een tijdje langer vanaf:D
franzelare
staat al een tijdje op de site van armin hoor ;)
TranceZoner
quote:
Originally posted by franzelare
staat al een tijdje op de site van armin hoor ;)




Hehehehe -----> OOPS!;)

Nou kun je maar weer es zien hoe lui sommige mensen zijn!:p
total woot
Je bent niet de enige hoor! (had t ook nog niet gezien).

Eindelijk een feest waarvoor IK maar 2 minuten hoef te lopen.. Dacht toch wel dat ik daar inmiddels recht op had :D:D
TranceZoner
quote:
Originally posted by total woot
Je bent niet de enige hoor! (had t ook nog niet gezien).

Eindelijk een feest waarvoor IK maar 2 minuten hoef te lopen.. Dacht toch wel dat ik daar inmiddels recht op had :D:D




WHAHAHAH jah inderdaad, geen uren op het station rondsjappen, geen koutje vatten, geen gore koffie op het station, geen klote treinreis...

Geweldig!!!!!!!!!
Fkwebeman
idd.. als ik dit kruipend doe, ben ik nog binnen een uur thuis..

top!
total woot
quote:
Originally posted by Fkwebeman
idd.. als ik dit kruipend doe, ben ik nog binnen een uur thuis..

top!

Whehe, kruipend? dan haal ik het nog binnen 't kwartier :stongue:

Fkwebeman
quote:
Originally posted by total woot
Whehe, kruipend? dan haal ik het nog binnen 't kwartier :stongue:


pff, dan woon je lekker dicht bij de Oosterpoort..

ik moet toch zeker 20 minuten lopen :P
franzelare
voor mij is het echt tering ver weg :S
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement