|
החממה ז"ל (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
מה קרה למורן?
הוא נהיה פשוט חרא של TA...
מאז שפתחו אותו מחדש באיזה בסיס (ואחרי שהוא סגר איזה 21... לא קרה מעולם) הוא פשוט נעלם ואין לו זמן לילדים צעירים מתים כמונו.
נשבע לכם לא מזמן אחרי תקופה ארוכה שלא היינו ב"אסא" נתתי עוד נסיון
ל"מורן" והוא עדיין נתקע בבית לא צלצל. מה שהיה טוב במורן ורועי שכל יום עלתה השעה שהם היו מקפיצים אותי.
חבל פעם הוא היה אחלה מוד... זכרונו לברכה
בכל מקרה אני עברתי לצ'וק - הוא נהיה אחלה ולא עושה סלקציה. |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by oDrori
מה קרה למורן?
הוא נהיה פשוט חרא של TA...
מאז שפתחו אותו מחדש באיזה בסיס (ואחרי שהוא סגר איזה 21... לא קרה מעולם) הוא פשוט נעלם ואין לו זמן לילדים צעירים מתים כמונו.
נשבע לכם לא מזמן אחרי תקופה ארוכה שלא היינו ב"אסא" נתתי עוד נסיון
ל"מורן" והוא עדיין נתקע בבית לא צלצל. מה שהיה טוב במורן ורועי שכל יום עלתה השעה שהם היו מקפיצים אותי.
חבל פעם הוא היה אחלה מוד... זכרונו לברכה
בכל מקרה אני עברתי לצ'וק - הוא נהיה אחלה ולא עושה סלקציה. |
ראסמי אין על צוק...
אבל מורן היה מביא כאלה מציצות...
אני מתגעגע:o |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני הייתי בשישי בתל יצחק ואני חייב להגיד שהתאכזבתי
חרא מוזיקה, יותר מדי בנים
וזה נראה כאילו אנשים שכחו למה הם באים לדיסקוטק ופשוט עמדו עם חברים שלהם ודיברו..
אני אשכרא מסתכל לכל הכיוונים ורואה אנשים מדברים.. זה ממש מוציא את החשק
בקיצר אז לא הכי נהנתי,
|
ראסמייייי
זה כזה מקום מגעייייל
איכס |
|
|
| DjChook |
חחח תודה
LOYAL SERVENTS !
מת עליכם
:crazy: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח תודה
LOYAL SERVENTS !
מת עליכם
:crazy: |
הכי טוב למות ככה כולם פתאום באים ומתייחסים אליך יפה..
או שבעצם זה הכי טוב להיות מוד.?!
ממ..
:rolleyes: |
|
|
| DjChook |
| אני לא כזההה נהנה מלהיות מוד |
|
|
| luckystrike |
ירון הגילאים של הבנות אולי לא משנה
אבל שאתה רואה יחצנים שקטנים ממך בשנתיים זה
מוציא את החשק...
חן תל יצחק ידוע כמקום חרא מה הלכת לשם ???
| quote: | Originally posted by yahel222
אגב יחצנים מורן אתה מכיר שם אחד שחר
כלומר הוא עזב שם לפני כמה חודשים
לפי מה שהבנתי הוא נחשב שם לאחד הטובים
לא משנה
בכל אופן
|
בטח שאני מכיר את שחר בר דויד
נעזרנו אחד בשני הרבה - לפני כמה ימים הוא הרים אליי
טלפון רוצה שאני יסגור לו איזה קורס בבה"ד...
אלעד מאיפה אתה מכיר אותו?
הוא ייחצן בחממה ובצוף ובגלל שהם נהיו חרא הוא עבר ל"לכת" והוא
לא היחיד מהיחצנים שם שעברו ללכת
גם איתי וששי אם אתה מכיר עברו עוד לפניו ...
אין החממה נהיה חרא של מקום וכל היחצנים אומרים את זה ...
רועי אתה טועה אגב ...
עודד יא חתיכת ספאמר מסריח אני נראה לי יותר פה ממך
מה אתה מדבר בכלל צ'ונגי?
לך תנשק כיפות גם שהם לא נופלות יא צעירי
והמבין יבין ... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by luckystrike
עודד יא חתיכת ספאמר מסריח אני נראה לי יותר פה ממך
מה אתה מדבר בכלל צ'ונגי?
לך תנשק כיפות גם שהם לא נופלות יא צעירי
והמבין יבין ... |
טוב אני נמצא פה יותר ממך מורן
פעם דבר כזה בחיים לא היה קורה אבל אתה התקלקלת....
מילא היית טוחן כמו רועי וכמוני..
אבל אתה לא |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
טוב אני נמצא פה יותר ממך מורן
פעם דבר כזה בחיים לא היה קורה אבל אתה התקלקלת....
מילא היית טוחן כמו רועי וכמוני..
אבל אתה לא |
אילן יא חתיכת שתן קרנפים אני יתקע לך קילשון בתחת עוד
רגע. סעמ'ק נמאסת עם השטויות האלה לך חפש
מי ינענע אותך תאמין לי הספאמים שלך מגעילים ת'תחת נמאס.
מושחתים נמאסתם ! |
|
|
| DjChook |
אני יושב וצוחק / נהנה אז אני לא אנהוג בשום אקט מודי
בכל מקרה יא זונות, אם כולכם אם הקשרים שלכם ולא עוזרים לבנאדם שעוד משלם 50-70 שקל למסיבה מזדיינת ומדי פעם אפילו לא נכנס כי אני מגיע מאוחר מדי
ולא יודע, החברים רצו תל יצחק, בראסמי שבקרנף יותר כייף
חממה / לכת וקטע עוד לא יצא לי להגיע. זה פסיכולוגית רחוק מדי
רק פרנויה ! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני יושב וצוחק / נהנה אז אני לא אנהוג בשום אקט מודי
בכל מקרה יא זונות, אם כולכם אם הקשרים שלכם ולא עוזרים לבנאדם שעוד משלם 50-70 שקל למסיבה מזדיינת ומדי פעם אפילו לא נכנס כי אני מגיע מאוחר מדי
ולא יודע, החברים רצו תל יצחק, בראסמי שבקרנף יותר כייף
חממה / לכת וקטע עוד לא יצא לי להגיע. זה פסיכולוגית רחוק מדי
רק פרנויה ! |
הקטע גם מעפן כל שבוע התקשרו אליי הקרציות האלה
זה מקום לפייגסים (אילן אתה מוזמן) רק בנים יש שם |
|
|
| DjChook |
ואני ציפיתי ל
"ואלה אחי תתקשר אלי לפני שאתה יוצא אני אסדר אותך עם הנחה /חינם/כניסה" |
|
|
|
|